Boa52 Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 10 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nej, jag har inte läst den nya lagen men fattar inte varför de privata sjukhusen skulle bjuda på fri vård om dom inte skulle bli ersatta av staten och detta funkade som sagt inte i Udon Thani tidigare. Du har inte läst den nya lagen men ändå har en konstigt inlägg, läs snälla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Du har inte läst den nya lagen men ändå har en konstigt inlägg, läs snälla Snälla, visa var man kan läsa? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Snälla, visa var man kan läsa? Älskling, om du en gång kunde läsa hela tråden så läs vad Jive skrev i sitt första inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 3 minuter sedan, skrev Boa52: Älskling, om du en gång kunde läsa hela tråden så läs vad Jive skrev i sitt första inlägg Det är en film där, ingen länk med fakta där man kan LÄSA! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Det är en film där, ingen länk med fakta där man kan LÄSA! Länk till fakta? Här är en länk till fakta 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Det är en film där, ingen länk med fakta där man kan LÄSA! Ser du inte att det är text med också med fakta kolla en gång till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Länk till fakta? Här är en länk till fakta 55555 Ja jävlar vilken fakta, jag kan skriva att jorden när platt som en pannkaka också, men blir mer trovärdigt om man kan ange en källa. Vad give skriver kommer bara från en youtubefilm, om nu detta är fakta bör det finnas att läsa på något trovärdigt ställe. Så nej, detta är INTE fakta! Edit: Var inte meningen att vara otrevlig, vad jag menade är vart detta finns att läsa....inte för jag direkt misstror den gode jive.....men en länk till något hade klargjort. Ändrades Maj 8, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Ser du inte att det är text med också med fakta kolla en gång till Ser ingen länk till källa..... men det fattar väl kanske inte du? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja jävlar vilken fakta, jag kan skriva att jorden när platt som en pannkaka också, men blir mer trovärdigt om man kan ange en källa. Vad give skriver kommer bara från en youtubefilm, om nu detta är fakta bör det finnas att läsa på något trovärdigt ställe. Så nej, detta är INTE fakta! Vaaaa!!!! Jag som har levt med tron att det som står på MPR är trovärdigt. 🤣😂😁 Ändrades Maj 8, 2018 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Vaaaa!!!! Jag som har levt med tron att det som står på MPR är trovärdigt. 🤣😂😁 Hahah är det inte det, vi lär oss sanningar från orakel som ormen, btt mfl. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja jävlar vilken fakta, jag kan skriva att jorden när platt som en pannkaka också, men blir mer trovärdigt om man kan ange en källa. Vad give skriver kommer bara från en youtubefilm, om nu detta är fakta bör det finnas att läsa på något trovärdigt ställe. Så nej, detta är INTE fakta! Har man som ormen fått läst "pek o bild bok" i hela sitt liv, så är detta fakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Har man som ormen fått läst "pek o bild bok" i hela sitt liv, så är detta fakta Nja du menade nog: har man som ormen fått läst "pek o bild bok" för sig i sitt hela sitt liv, dra inte för stora växlar och tro att han läst pek-och-bild-bok själv. Ändrades Maj 8, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Enligt Thailändare som visst förstår lagen är det tydligt att det bara gäller dessa dom jobbar i statliga (goverment) och deras respektive som omfattas av lagen. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 On 2018-05-08 at 18:12, skrev Boa52: Du har inte läst den nya lagen men ändå har en konstigt inlägg, läs snälla Å du själv skriver ständigt konstiga inlägg oavsett om det finns någon lag att läsa eller ej. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Precis nyss, skrev Mankan: Å du själv skriver ständigt konstiga inlägg oavsett om det finns någon lag att läsa eller ej. Stollen har inte ens fattat att ingen länk där man kan läsa om den "nya lagen" har publicerats i tråden...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Stollen har inte ens fattat att ingen länk där man kan läsa om den "nya lagen" har publicerats i tråden...... Och skulle någon hitta en länk till denna lag lär den bara vara på thailändska eftersom lagen bara gäller för statligt anställda thaiare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Och skulle någon hitta en länk till denna lag lär den bara vara på thailändska eftersom lagen bara gäller för statligt anställda thaiare Absolut, men den är ju lätt att få översatt. Så om något nytt från den 4:e så borde det finnas online någonstans, särskilt då stolle-ormen påpekar att man ska läsa, oraklet kan ju inte ha fel. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu