Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Så, packningen klar! 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 On 2018-05-21 at 18:40, skrev Borgmästarens Son: kommer Gorocco Chang Köttis Naam kaeng Husse och Lynn John Khonken med familj Hajkaj Towe Peter dumstruten Dahlin Stefan FF Thongniam med fru BMS och Jessica Smala Sussi Audirs2 och fru Mr Chang med vänner Familjen Blom Freedom med fru Swedenfarang och Nok Efter på tryckningar från en viss Orustbo har jag nu suttit och knappat in på en dator som skulle ha vart på tippen för många år sen så jag hoppas du är nöjd nu!!!!! ps har jag missat någon så hojta till Härligt mr T! Är detta senaste uppdaterade listan? Känns som att det finns plats för några till. Nåväl, kanske kommer en och annan "i hemlighet". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Väl mött...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 9 timmar sedan, skrev swedenfarang: Frugan tycker om att spela kubb så om det är någon som kan ta med sig ett sådant vore det kul, hojta gärna till isåfall... Annars får jag försöka springa in på Clas Ohlson och köpa ett. Jag spelar gärna, men då skall det va med klubbor av riktigt virke,, inte dessa som flyyyyger iväg så fort en vindpust kommer,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Ha en riktigt trevlig MPR Fest i 08/land alla Gubbar o Fruar/Barbrudar/Girlfriends !! Själv i Norway MVH Svamp ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 6 minuter sedan, skrev svampen: Ha en riktigt trevlig MPR Fest i 08/land alla Gubbar o Fruar/Barbrudar/Girlfriends !! Själv i Norway MVH Svamp ! Det skall vi minsann.... /toy boy/fruit fly/sugar daddy och så vidare... Ha det gött i Norway! 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 JAG TAR med Mr Chang och Kubbspel!! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 13 minuter sedan, skrev gusings: JAG TAR med Mr Chang och Kubbspel!! 😁 Jag tar med kortlek! (Finns i sjön!) 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Var är niSkickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Var är niSkickat från min SM-G960F via TapatalkDom flesta åkt hem Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Härligt mr T! Är detta senaste uppdaterade listan? Känns som att det finns plats för några till. Nåväl, kanske kommer en och annan "i hemlighet". En hemlighet kommer[emoji16][emoji16][emoji23]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2018 Förberedelser pågår i Hemfosa. Om det är någon som har en mikrofon att ta med så kanske det går att få igång den via min nya högtalare. Kanske några damer vill sjunga i (o)takt med musiken. Jag köpte en billig mikrofon för att prova men det funkade inte, jag tror att mikrofonen jag köpte behövde strömförsörjas av anläggningen...eller nåt. Högtalaren heter Sony GTX-XB60 om det är någon som känner för att ta reda på vad för mik man behöver. https://www.sony.co.uk/electronics/hi-fi-systems/gtk-xb60#product_details_default Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Nu blev damerna glada. Bara hoppas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 52 minuter sedan, skrev Gorocco: Förberedelser pågår i Hemfosa. Om det är någon som har en mikrofon att ta med så kanske det går att få igång den via min nya högtalare. Kanske några damer vill sjunga i (o)takt med musiken. Jag köpte en billig mikrofon för att prova men det funkade inte, jag tror att mikrofonen jag köpte behövde strömförsörjas av anläggningen...eller nåt. Högtalaren heter Sony GTX-XB60 om det är någon som känner för att ta reda på vad för mik man behöver. https://www.sony.co.uk/electronics/hi-fi-systems/gtk-xb60#product_details_default Det var ingen dålig högtalare! Som sagt, säkert några som vill skråla till musiken (bara vi inte blir bortkörda för att de kringboende ringer nödsamtal) Jag har en "stor" mic, tyvärr med en "stor" kontakt. Säkert en liten 3,5 mm kontakt på din maskin. Tycker inte jag hittar den typen av info under specifikationer. Vädret fortfarande på vår sida: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 HA det riktigt jvla roligt idag . man önskar att vara med men dotterns student mottagning gäller idag. Stort tack för en trevlig kväll igår mvh😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Jag passar på att lägga in de första bilderna från warm-up partyt som hölls inför träffen. Det blev en liten spontan förträff på Central Bar på kungliga Södermalm och det var en mycket lyckad tillställning om jag får säga det själv. Mycket kul att träffa gamla vänner som man inte har sett på ganska länge ! Här har vi bland annat självaste festgeneralen Gorocco i egen hög person Ytterligare ett par välbekanta ansikten Två glada tjejer Jamen skål då ! Till slut så dök våra vänner från västkusten upp och det var kul att träffa stollarna igen Allas vår vän Peter Dahlin var lte sugen på en match i biljard för det blev ju tyvärr aldrig av att vi spelade i Thailand i vintras. Nu råkar det finnas en biljardhall bara några hundra meter från Central Bar så vi smet iväg som en tjuv om natten och spelade ett par game. Må bäste man vinna ! Det blev ett par snabba spel och vi såg till att det blev oavgjort så att vi kan mötas igen för ett avgörande set, förhoppningsvis i Thailand på någon biljardbar. Sedan pinnade vi på snabbt tillbaka till Central Bar för att se om det hade dykt upp någon mer till warm-up partyt och det hade det. Vi ses på ängen i Skärmarbrink om några timmar ! Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Vi ses på ängen i Skärmarbrink om några timmar ! Tur ni är ungdomar så det inte dyker upp några slitna ansikten idag.... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Vissa drack ju ett par LIIT dock inte undertecknad Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2018 Zaffe står redo och lastad. Vi rullar från Hemfosa vid 10.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Redo här medSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Strax på plats Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Ha en trevlig dag allihopa, vädret har ni med er iaf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Ha det så kul hela gänget!! Vi ses till vintern förhoppningsvis! / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Börjar fyllas på Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Incheckad -- drar nu! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts