Herr Chang Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 3 hours ago, husse said: Förslag till fredagsträff, goo mat och pilsner i mängder http://cliff.se/ Det är ju bortaplan för mig, så jag har väl just ingen åsikt. Men det blir säkert bra, jag hittar nog dit! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 On 2018-05-23 at 17:27, skrev Borgmästarens Son: Jessica får inte ledigt från jobbet 😡 Så vi åker från Sundsvall ca 14-14:30 på fredagen hon får väl bli lite krasslig..... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 3 timmar sedan, skrev husse: Förslag till fredagsträff, goo mat och pilsner i mängder http://cliff.se/ jag kommer. Bokar du ett par bord Husse ? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev HajKaj: jag kommer. Bokar du ett par bord Husse ? Fixar det, avvaktar till måndag, ifall det blir fler Vilken tid kan bli lagom ? 18,00 ?? Ändrades Maj 31, 2018 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev Herr Chang: Det är ju bortaplan för mig, så jag har väl just ingen åsikt. Men det blir säkert bra, jag hittar nog dit! Herr Chang har talat. Vi bor på Globen hotell, så dela en bulle är väl inte fel Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Går tåg från Globen till Odenplan Vi bor på Globen hotell, så dela en bulle är väl inte fel Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Lägg upp som evenemang på mpr Fixar det, avvaktar till måndag, ifall det blir fler Vilken tid kan bli lagom ? 18,00 ?? Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 (ändrad) 41 minuter sedan, skrev Towe: Går tåg från Globen till Odenplan Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Har säkert sagts förut men kan sägas igen, för de som bor utomsocknes köp 72-timmars SL-kort så åker ni fritt antal resor här i byn under dessa timmar. Kostar 250:- Ändrades Maj 31, 2018 av ztaphy Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Towe: Går tåg från Globen till Odenplan Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Är ju flera km att gå där emellan, finns det så många pilsnerhål på vägen Ändrades Maj 31, 2018 av husse Bild Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Hur mångadom helst. Dessutom kan du nog glömma bil i city under eftermiddagsrusningen. Kö kö kö Är ju flera km att gå där emellan, finns det så många pilsnerhål på vägen Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Jag måste avboka kulorna räcker inte till Jag fick slut på Högkostnafs skyddet så var var ut med 2.200 kronor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 2 minuter sedan, skrev Towe: Hur mångadom helst. Dessutom kan du nog glömma bil i city under eftermiddagsrusningen. Kö kö kö Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Men sist ja va på ST Träffen så hyrde jag nått på Statoil macken Vet inte Men om de vart Statoil men det går en bro över vägen A tror det va E 4 an där kröp ja till träffen på de jäkla Viadukten men ja hitta stället och det var ju som vanligt trevligt med trevliga Stockisar Se mitt förra inlägg Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 4 hours ago, husse said: Fixar det, avvaktar till måndag, ifall det blir fler Vilken tid kan bli lagom ? 18,00 ?? Det bli bra för min del. 4 hours ago, husse said: Vi bor på Globen hotell, så dela en bulle är väl inte fel Absolut! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 2 hours ago, ztaphy said: Har säkert sagts förut men kan sägas igen, för de som bor utomsocknes köp 72-timmars SL-kort så åker ni fritt antal resor här i byn under dessa timmar. Kostar 250:- Jag ska överväga det... tunnelbana (och för all del spårvagn eller buss) fungerar fint så länge man inte har bagage att släpa på. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 12 timmar sedan, skrev husse: Förslag till fredagsträff, goo mat och pilsner i mängder http://cliff.se/ De é ju på fel sida av stan för lata Götlaborgare........ 10 timmar sedan, skrev svampen: Nej har fullt upp med annat men vore kul Ni får ha det så trevligt åker ni Gula Faran ner ???? Med betoning på "faran"......... 6 timmar sedan, skrev Towe: Går tåg från Globen till Odenplan Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Du får precisera dig....... Ni har så mycket olika namn på spårbunden trafik........ Pendeln, tunneln, tvärbana........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: De é ju på fel sida av stan för lata Götlaborgare........ Med betoning på "faran"......... Du får precisera dig....... Ni har så mycket olika namn på spårbunden trafik........ Pendeln, tunneln, tvärbana........ Inte lätt för en lantis att navigera i storstan 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Inte lätt för en lantis att navigera i storstan 🤣 Jag kommer inte ens protestera mot det påståendet trots att jag som "utomsocknes" ser mig hyfsat välbekant med Hufvudstadens alla vrår....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 6 timmar sedan, skrev clion: Jag måste avboka kulorna räcker inte till Jag fick slut på Högkostnafs skyddet så var var ut med 2.200 kronor 5 timmar sedan, skrev clion: Se mitt förra inlägg Towe Clirre lille du avboka ju 2018 år träff redan 2017 😉 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: De é ju på fel sida av stan för lata Götlaborgare........ Med betoning på "faran"......... Du får precisera dig....... Ni har så mycket olika namn på spårbunden trafik........ Pendeln, tunneln, tvärbana........ Cliff Barnes är lillasyster till SSS:s favoritkrog... Lite billigare lite trängre, maten e ok men läget e ju lite off så att säga... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: De é ju på fel sida av stan för lata Götlaborgare........ Med betoning på "faran"......... Du får precisera dig....... Ni har så mycket olika namn på spårbunden trafik........ Pendeln, tunneln, tvärbana........ City flyg har vi åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 3 timmar sedan, skrev audirs2: City flyg har vi åxå! Fridolin Airways, Bromma-Arlanda? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 19 timmar sedan, skrev husse: Förslag till fredagsträff, goo mat och pilsner i mängder http://cliff.se/ kul . jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Du får precisera dig....... Ni har så mycket olika namn på spårbunden trafik........ Pendeln, tunneln, tvärbana........ Ta flyget..... tuben kanske men du behöver inte vara orolig finns kartorSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Ta flyget..... tuben kanske men du behöver inte vara orolig finns kartorSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Jag hjälper er vilssna tjörnbor🤣🤣[emoji23][emoji23]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 4 timmar sedan, skrev Towe: Jag hjälper er vilssna tjörnbor🤣🤣 Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Kommer det Tjörnbor? Då vet i fan om jag kommer Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts