clion Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 On 2018-06-21 at 16:59, skrev HuaHindinnge: Du har skrivit förut att du inte ger hon pengar. Men har börjat hjälpa henne lite just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 On 2018-06-21 at 16:17, skrev kenneth073: Ja jävlar ........ Clion ryck upp dig o hjälp btt med att ordna största mpr träffen i Naklua Ja har försökt hjälpa honom till och hitta hans lärar kolega men hann hittar inte tillbaka til mamma sangs ställe och absolut inte till Lärar kolegen som va kär i honom Fan va synd ja inte hittar fotona på henne när jag och exet tog henne till Bangsale och bjöd henne på en fin Fiskrestaurang i Bangsale och vi har 4 st ett härligt ställe Problemet för mig att ja tar ju Bath taxin till Lill Curre och badtunnan sen måste ja ta en moppe taxi upp till suvan klockan 19.00 ibland har ja hyrt moppe och kört på fyllan ner till paradiset men inget ja vil ju inte l bli i hågkommen i Aftonslaska typ 68 årig man körde i hjäll sig på grund av darlingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 Det här är världsklass, tom med överträffar sig själv Ärligt så hoppas jag Afrika skiter sig o Clirre kan åka till stugan i Pattaya o leva gött på sin pension. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 Fan va ni frågar ja ska försöka svara en gång för alla Sen får ni vänta och se ( jag också) Anntingen står hon på lavetter och ja har på mig naggar sexiga platåer som hon kan få Ha Ha Ha livet går vidare i 300 knyck Herre gud om ni såg mig på det goa 70 talet när jag sprang mellan Nanna och Grace Och ja var där och härjade innan Araberna tog över Nu måste jag fylla på knallpulver ( som är extra starka av nån anledning de heter Karlsens Svensk Ljus Lager tror det är 4 procent på dem ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 Får sjunga sången i filmen Grease "Tell me more, tell me more" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 On 2018-06-21 at 16:47, skrev audirs2: Äh, starta eget så kommer det in kulor! Clion Frakt och Transport AB, vad kan gå fel? Alkolås i bilarna? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Alkolås i bilarna? MVH Importfirma bättre.20 månaders leveranstid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 Jag skriver JAG KOMMER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 Precis nyss, skrev clion: Jag skriver JAG KOMMER Citat Precis nyss, skrev clion: Jag skriver JAG KOMMER Ja trodde jun att Darlingen skulle vara här nu men det sket sig Siktar på nästa år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 On 2018-06-24 at 07:56, skrev Tommy: Alkolås i bilarna? MVH Ja jag klarar inga alkotester ja tar snöret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 15 minuter sedan, skrev clion: Jag skriver JAG KOMMER Tyvärr Clirre Den har redan varit men gör ett nytt försök i Göteborg den 4/8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Jag skriver JAG KOMMER 1 timme sedan, skrev clion: 1 timme sedan, skrev clion: Ja jag klarar inga alkotester ja tar snöret Kunde det bli mer pinsamt än det här?........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Kunde det bli mer pinsamt än det här?........... Nej tyvärr Den Clirre jag en gång lärde känna finns inte mer...............och jag saknar honom otroligt mycket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 19, 2018 Dela Inlagd Juli 19, 2018 25 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nej tyvärr Den Clirre jag en gång lärde känna finns inte mer...............och jag saknar honom otroligt mycket Samma här...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 20 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Tyvärr Clirre Den har redan varit men gör ett nytt försök i Göteborg den 4/8 Ja Herr Chang ringde mig igår angående Grillarna de står i garaget snart får ja ta upp gallren och fixa dem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 On 2018-07-17 at 10:06, skrev Drik: Tjejen som serverande oss maten! Oj en ny Hotters nu har Malai ett Place till och besöka ha ha är det på Walking ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Samma här...... Ja lever men har bara bruna ögon i sinnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 On 2018-06-21 at 16:59, skrev HuaHindinnge: Du har skrivit förut att du inte ger hon pengar. Ja inte tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Nu är 8000 kr överförda från stockholmsträffen till sarne.. Åter igen stort tack alla som var med och bidrog 👍👌 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Nu är 8000 kr överförda från stockholmsträffen till sarne.. Åter igen stort tack alla som var med och bidrog [emoji106][emoji108] Grymt bra. Hoppas på nåt liknande på nästa träffSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Nja ni är ute för tidigt Västgöta träffen är inte anmäld ännu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Nja ni är ute för tidigt Västgöta träffen är inte anmäld ännu Nope Stockholmsträffen är före Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Jöteborgarna ger inget överskott till barnhemmet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 8 minuter sedan, skrev husse: Jöteborgarna ger inget överskott till barnhemmet Förmodligen sant. Herr Changs största inkomstkälla, varför skulle några okända ungar få del av det? (OBS IRONI!!!) Personligen ger jag till dem jag känner extra för, och det finns en massa bra välgörenheter att skänka till, en del som man dessutom har koll på. Men allt gott till er som ger lite till barnhemmet därborta! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Tommy, du är välkommen till juldagsfesten i udon, där ekonomin gås igenom, finns inget att anmärka på tidigare, och tror inte det kommer finnas något på årets genomgång heller. OCH som du kanske inte vet, barnhemmet får inte en hög med sedlar att sprida, utan dom får göra en lista med vad dom behöver, som vi sedan handlar och levererar till dom. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts