L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Test av videofunktionen atoll.mp4 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 3 minuter sedan, skrev L64: Test av videofunktionen atoll.mp4 i Explorer ser jag allt men med Chrome bara menyraden med startknappen osv... kanske någon inställning i Chrome som felar!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 1 minut sedan, skrev L64: i Explorer ser jag allt men med Chrome bara menyraden med startknappen osv... kanske någon inställning i Chrome som felar!? Det var bara brummande ljud i Chrome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Det var bara brummande ljud i Chrome Jo, starta klippet gick ju bra men utan bild blir det ju lite kass så här ser det ut i Explorer Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 3 minuter sedan, skrev L64: Jo, starta klippet gick ju bra men utan bild blir det ju lite kass så här ser det ut i Explorer Men!!! Du sitter ju på fel sida av motorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Men!!! Du sitter ju på fel sida av motorn Pengarna e slut efter besöket på öa och mina bidrag kommer inte förrän om några veckor så de vart bara o bita i de sura äpplet! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Västkust eller Bostongurka där på den halva specialen så hade det blivit full pott! Man skulle vara i servettbranchen här i Flappeland, servetter runt allt, besticken invirade i toppen var för sig, flaskor har en virad runt öppningen osv... Så de blir lite skräp... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Nu hoppas jag på att vinna en fri drink eller gratis buffe' annars får sms-funktionen användas igen 😭 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 7 minuter sedan, skrev L64: Nu hoppas jag på att vinna en fri drink eller gratis buffe' annars får sms-funktionen användas igen 😭 Går det inte att vinna en barfine? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Precis nyss, skrev Cavemannen: Går det inte att vinna en barfine? Finns ingen barfine här, bara egenföretagare Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Olycklig för att jag inte vann på lotteriet men lycklig för att sms-lånet gick igenom 🤑 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Det är prickig utstyrsel idag.Härliga Daisy visar den här. En annan trevlig prickig har pappersarbete Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 Kompisen undrar hur mycket en sån där egenföretagare fakturerar nuförtiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Precis nyss, skrev Cavemannen: Kompisen undrar hur mycket en sån där egenföretagare fakturerar nuförtiden? Jag ska fråga kompisen nån dag för det är okända marker för mig. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2018 Klockan e 03 och festen e över.Finns iofs tex LA Cafe men jag behöver sömn 😎 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 5 timmar sedan, skrev Cavemannen: Kompisen undrar hur mycket en sån där egenföretagare fakturerar nuförtiden? Känner också en snubbe lite, som har en bekant som undrar det samma! 😉 //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2018 12 timmar sedan, skrev Stefan: Känner också en snubbe lite, som har en bekant som undrar det samma! 😉 //S Har fått en kortare redogörelse av kompisen nu och han påstår att det blir lite billigare här i Ermita än i Pattaya. Nåja, nu har precis musiksessionen börjat så dags att koncentrera sig på den. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 33 minuter sedan, skrev L64: Har fått en kortare redogörelse av kompisen nu och han påstår att det blir lite billigare här i Ermita än i Pattaya. Nåja, nu har precis musiksessionen börjat så dags att koncentrera sig på den. Jaha, där sitter han o njuter av egenföretagande damer och live musik när en annan får nöja sig med en tråkig film på bio ett par mil bort.... Blir du länge i Manila? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2018 Precis nyss, skrev Jolo: Jaha, där sitter han o njuter av egenföretagande damer och live musik när en annan får nöja sig med en tråkig film på bio ett par mil bort.... Blir du länge i Manila? Ett par dagar till här Happy hour har startat så nu kan fattiglappen ta sig en drink igen 😎 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 9 minuter sedan, skrev L64: Ett par dagar till här Happy hour har startat så nu kan fattiglappen ta sig en drink igen 😎 Låter bra, billigt e gott. Tryter ekonomin 😉 eller om du känner dig ensam en timme så får du skicka ett PM så bjuder jag på frukost / lunch / middag (om jag är kvar).... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2018 Precis nyss, skrev Jolo: Låter bra, billigt e gott. Tryter ekonomin 😉 eller om du känner dig ensam en timme så får du skicka ett PM så bjuder jag på frukost / lunch / middag (om jag är kvar).... Nu ramla poletten lite längre ner 😁 du skrev ju ett par mil bort och e man inte smartast i stan så kan det ta lite tid o ta in all info... hehe var håller du till nånstans? Blev sugen på krubb men ekonomin tillät bara att jag beställde lite side order 😁 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 12 minuter sedan, skrev L64: Nu ramla poletten lite längre ner 😁 du skrev ju ett par mil bort och e man inte smartast i stan så kan det ta lite tid o ta in all info... hehe var håller du till nånstans? Blev sugen på krubb men ekonomin tillät bara att jag beställde lite side order 😁 Kanske bäst att dubbelkolla så att du är i Manila så det inte är min polett som fastnat Side order, du fick ju med en svart i beställningen i alla fall.... Jag kom hem till lägenheten i Tanza, Cavite för någon dag sedan efter ett studiebesök i änglarnas stad.... Men ev drar jag till Thailand redan 6e, eller 13e, eller senare. Beror lite på "yttre" faktorer som jag inte riktigt styr över dagsformen på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2018 Precis nyss, skrev Jolo: Kanske bäst att dubbelkolla så att du är i Manila så det inte är min polett som fastnat Side order, du fick ju med en svart i beställningen i alla fall.... Jag kom hem till lägenheten i Tanza, Cavite för någon dag sedan efter ett studiebesök i änglarnas stad.... Men ev drar jag till Thailand redan 6e, eller 13e, eller senare. Beror lite på "yttre" faktorer som jag inte riktigt styr över dagsformen på... Vi får kolla på detta! Och den svarta vodka-colan e ju på sms-lån men de blir väk staten som betalar i slutändan som vanligt när jag e på vift Tur att dom lånen finns iaf! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2018 Fick bli en sista runda, blir ju ändå staten som får betala 😎 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2018 Väl hemma nu så sprack det... första gången på 3 veckor som nödprovianten åker fram 😁 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts