Esspe Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Idag ska tydligen Central Plaza ha öppnat i Korat. Blir finfint, gångavstånd dit http://www.centralplaza.co.th/Nakhonratchasima/ Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 Ja blir mycket nytt att kolla in nästa resa ..central, terminal 21 och ombyggt the mall m.m. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 Ja Central Plaza har jag väntat på. Jag körde förbi bygget flera ggr sist jag var i Korat. Vi kanske får se några bilder från SoengSang eller dom andra som är på plats oftare än jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 Kommer titta till runt nyår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 Jag åker dit den 21/12 samma dag som jullovet börjar för dottern. Men vill gärna se bilder från hur det ser ut nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 35 minuter sedan, skrev BanFang: Jag åker dit den 21/12 samma dag som jullovet börjar för dottern. Men vill gärna se bilder från hur det ser ut nu. Raderat mitt inlägg som ogillades av BanFang. /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 Bara reklam. Inte live and direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 9 minuter sedan, skrev BanFang: Bara reklam. Inte live and direkt. Jag ber så mycket om ursäkt. Åk du dit själv istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2017 Varit där ett par ggr nu och det är som Central Plaza brukar vara. T.o.m. herrkalsongerna på samma ställe, dock inte mitt märke. Hoppas dom har kvar dom i Pattaya Stort som tusan och bra food court. Egen bar för alla MPRáre: Själv föredrar jag nog Terminal men Central är ju nära och bra för oss. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.