Soengsang Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 4 minuter sedan, skrev stefan5300: Inte öl, eller vin heller men det är det ingen som tummar på och späder ut Så kan man också resonera Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Så kan man också resonera Ja och inte späder man ut spriten innan man slår i läsken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 1 minut sedan, skrev stefan5300: Ja och inte späder man ut spriten innan man slår i läsken. Isof så tar jag gärna bort lite socker i maten och tar den delen i snurrjuice istället, prioriteringar du vet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu