Tallviking Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 Bästa vpn för att streama svensk tv i utlandet En vpn-klient är inte bara bra för att få tillgång till amerikanska kanaler i Sverige. Det fungerar lika bra när du vill ta med dig svenska kanaler utomlands. https://m3.idg.se/2.1022/1.664365/basta-vpn-sverige-semester Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Jättetest: De bästa vpn-tjänsterna för att surfa anonymt och komma åt blockerade sajter Vilken vpn-leverantör ska du välja? Vi har testat massor av intressanta tjänster som gör dig anonym på nätet och låter dig komma åt utländska tjänster och blockerade sajter. https://pcforalla.idg.se/2.1054/1.642462/test-vpn-surfa-anonymt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Jag har kört med kungtv (dock inte i Thailand) men det blev inte bättre med fler kanaler... Jag har gett upp det där med "normal" tv. (annars funkade det bra) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 On 2022-09-14 at 17:43, skrev Tallviking: Jättetest: De bästa vpn-tjänsterna för att surfa anonymt och komma åt blockerade sajter Vilken vpn-leverantör ska du välja? Vi har testat massor av intressanta tjänster som gör dig anonym på nätet och låter dig komma åt utländska tjänster och blockerade sajter. https://pcforalla.idg.se/2.1054/1.642462/test-vpn-surfa-anonymt Hej Jag har använt testvinnaren NordVpn i många år. Fungerar mycket bra. Och när man vet det, så kan man välja lång tid när det är dags att förnya. Då blir priset lågt. 'mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Jag förnyade min AVG virusprogram och valde en Ultima Multi abonnemang där Tuneup, VPN, antitrack och virus skydd ingår. Kostar 120 € = 1 300 för 10 enheter i två år. Sen provar jag 30 dagar gratis en drivrutin updater, troligen kommer jag inte betala 250 SEK för abonnemanget. Vi ör två i hushållet och har därmed 6 enheter, egentligen 8 om man räknar med TV:n och android TV-boxen. SVT play och tv4 appen (även andra) funkar ju bra direkt i TV:n utan att behövs streama från laptop eller padda/telefon Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 Det där med Drivrutin Updater har jag blivit väldigt försiktig med, använder dom inte alls numera utan kollar bara med Intel Driver Support Assistant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu