ThaiTommy Inlagd Oktober 26 Dela Inlagd Oktober 26 23 minutes ago, Jed said: 7 rätt sist så den omgången glömmer vi, nu är det superjackpott på tipset men eftersom Man C - Southampton är med på kupongen blir det 12 matchers tips. Så någon superjackpott trillar nog inte ut, men det finns alltid skrällar så det gäller att hitta dom. Eventuellt säger kompisarna att vårat gemensamma blir med skrällar! så här tar jag det lugnare. Mina Säkra: Man C. Dom är bäst för tillfället i ligan, Southampton ligger tyvärr i andra ändan av spektrat. Brentford. Dom har spelat bäst på hemmaplan, mendasn Ipswich för all del spelat bra men inte bara lyckats med X som bäst på bortaplan. Plymouth. en chansspik men det är på hemmaplan Plymouth har vunnit 3 raka segrar. Sheffield U. Deras förlustfria svit sprack förra helgen mot Leeds sen igen mot Middlesbrough i veckan, nu väntar lättare motstånd och lite revanschlusta. Några luriga: Everton - Fulham. Everton har vaknat till liv efter en katastrofal start, Fulham har gått mycket bra hittils. Så jag helgarderar 1X2. Aston villa - Bournemouth. Villa går riktigt bra fast man spelar i CL i veckorna, Bournemouth slog Arses förra helgen men det var på hemmaplan så 1X på spelar jag. Swansea - Millwall. En jämn och målsnål match att vänta, jag helgarderar så slipper jag fundera mera 1X2 . Charlton - Wrexham. Här hade jag velat helgardera men det har jag inte råd med, 1X för jag tror att Wrexham utan Jack Marriott inte vinner på bortaplan. Tror in heller på någon superjackpott för det kommer ramla in många monster system men vem vet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 2 Dela Inlagd November 2 12 rätt men reduceringen tog ett, det var Plymouth som jag missade. Nya tag idag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 2 Dela Inlagd November 2 (ändrad) Det är en omgång med flera stora favoriter, Man C. Liverpool och Leeds som jag har svårt att gå imot? så om dom vinner blir det ingen miljonutdelning på 13 rätt kan jag lova. Mina säkra: Man C. Man förlorade i veckan mot Spurs, men det var i ligacupen. City är alldeles för bra för Bournemouth. Liverpool. dom vann sist på bortaplan mot Brighton, att Brighton skulle kunna ändra på det resultatet på Anfield tror jag inte på. Leeds. Dom är i högform samt att Plymouth tar sina poäng på hemmaplan. Sunderland. Dom spelar borta men det verkar inte påverka deras spel i någon större omfattning så jag chansar hem denna. Några luriga: Wolverhampton - Crystal Palace. Att Crystal Palace blivit favorit hos tidningarna bara för att man vunnit en match köper jag inte jag tror på X men tar med 1X. Ipswich - Leicester. Två lag som ska gå för 3 poäng vilket gör att man öppnar sig? jag helgarderar 1X2 Southampton - Everton. Jag kan kanske hålla Everton för det bättre laget, men jag litar inte på dom 1X2 så slipper jag grunna mer på den här matchen. Middlesbrough - Coventry. Två lag som jag trott mer på! men inget av dom har levererat. 1X men den som har råd borde helgardera. Ändrades November 2 av Jed 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Lördag kl 09:03 Dela Inlagd Lördag kl 09:03 (ändrad) Det vart iaf vinst 😁 fast på sportkrysset 😒. När två spikar brast (Sunderland och Man C) samt när Coventry, Watford och Bristol c vinner på bortaplan är det bara att bita i det sura äpplet. Ändrades Lördag kl 09:11 av Jed 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Lördag kl 10:06 Dela Inlagd Lördag kl 10:06 Jackpot igen men lite ovissare kupong anser jag, dock kan det bli mera skrällar igen. Jag har två favoriter som spik Liverpool och Leeds, sen får jag försöka skrälla in två till. Mina säkra: Liverpool. Vila är inte i form, dom 4 sista är en oavgjord och tre förluster ingen i PL men ändå. Liverpool är tvärtimot. Leeds. Dom fick stryk i veckan, men det var borta mot erkänt hemmastarka Millwall så det ser jag som ett olycksfall i arbetet. Sunderland. Dom sprack förra helgen (oavgjort) men det var på bortaplan. Noteras är att här kan den som har råd slänga in ett X med, jag gör det inte. Man C. dom har inte gått bra alls mot slutet, så detta är en chansning, men 60% på City är bra betalt för ett lag som har kapacitet i sin laguppställning dessutom är De Bruyne tillbaka vilket gör mycket. Några luriga: Crystal Palace - Fulham. Fulham ska vara bäst här trots bortaplan, men Londonderby så jag tar X:t med 1X West Ham - Everton. Litar inte på något av lagen, helgardering slipper jag tänka på det 1X2. Norwich - Bristol C. Norwich har ett PL anfall, tyvärr är deras försvar mer i div. 2 så jag tror på 1 2 i denna match. Stockport - Bolton. Två lag som vill upp i Championship som dessutom har påminnande resultatrad, 1X2 igen så är det klart. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Lördag kl 15:29 Dela Inlagd Lördag kl 15:29 OBS... Crystal Palace - Fulham är X2, skrev fel helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu