Enis Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 6 minuter sedan, skrev Sangwal: Vilken är detta då? Crank /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 Precis nyss, skrev Enis: Crank /Enis Det stämmer bra det! Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 The abyss/ Avgrunden... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 Nå... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 2 timmar sedan, skrev Benriach: Nå... Morrhår och ärter. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2017 Dela Inlagd Augusti 30, 2017 En mycket bra film....men vilken Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 31, 2017 Dela Inlagd Augusti 31, 2017 Den vilda jakten på stenen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2017 Dela Inlagd Augusti 31, 2017 RIP Janne "Loffe" Karlsson! Tack för alla skratt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 31, 2017 Dela Inlagd Augusti 31, 2017 3 timmar sedan, skrev rolba: Den vilda jakten på stenen. En bra gissning men helt fel, detta är en något äldre film och ingen komedi enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2017 Dela Inlagd Augusti 31, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: En bra gissning men helt fel, detta är en något äldre film och ingen komedi enis Faktiskt en 70-talare och ett mycket fint bidrag till tråden! Fler ledtrådar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 31, 2017 Dela Inlagd Augusti 31, 2017 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Faktiskt en 70-talare och ett mycket fint bidrag till tråden! Fler ledtrådar? Tja isbiten har ju redan listat ut svaret men för er andra enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 31, 2017 Dela Inlagd Augusti 31, 2017 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Enis: Tja isbiten har ju redan listat ut svaret men för er andra enis Skådespelaren ser ut som Ray scheider, så jag gissar på Mordängeln..,,. Ändrar mig till Sorcerer....😀 Rock on! Ändrades Augusti 31, 2017 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 On 2017-08-31 at 17:29, skrev Sangwal: Skådespelaren ser ut som Ray scheider, så jag gissar på Mordängeln..,,. Ändrar mig till Sorcerer....😀 Rock on! Bra där! Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 12 timmar sedan, skrev navion hispania: Bra försök, men det var tyvärr fel.... Ny ledtråd: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 40 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Bra försök, men det var tyvärr fel.... Ny ledtråd: polarstation zebra svarar inte? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 2 minuter sedan, skrev Enis: polarstation zebra svarar inte? /Enis Helt korrekt! Skulle gärna se en nyinspelning på den filmen. Minns att jag såg den på en kvartersbiograf en gång i tiden, sent 70-tal skulle jag tro. MacLean har skrivit många bra böcker. Har du eller någon annan en bra rulle på lager? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Har du eller någon annan en bra rulle på lager? bra vet jag ej men.... /Enis Ändrades September 2, 2017 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Röd gryning, originalet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 8 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Röd gryning, originalet? Faan, såg det också, fast 8 timmar för sent.😀 Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 1 timme sedan, skrev Sangwal: Faan, såg det också, fast 8 timmar för sent.😀 Rock on! Ingen fara - det går fler tåg! Som nu exempelvis..... (upptäckte just att vissa av mina bilder går att Google på så man får tydligen börja med att kika vilka bilder som inte går att Googla innan man lägger upp dem) Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2017 Dela Inlagd September 3, 2017 18 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Ingen fara - det går fler tåg! Som nu exempelvis..... (upptäckte just att vissa av mina bilder går att Google på så man får tydligen börja med att kika vilka bilder som inte går att Googla innan man lägger upp dem) Vilken film? Fler bilder: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2017 Dela Inlagd September 3, 2017 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Fler bilder: Fler bilder: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 4, 2017 Dela Inlagd September 4, 2017 (ändrad) Maratonmannen? Ändrades September 4, 2017 av mooton stavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu