Enis Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 jag går nog bet på denna trots att de två första bilderna från denna film känns så bekanta /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 4 minuter sedan, skrev Enis: jag går nog bet på denna trots att de två första bilderna från denna film känns så bekanta /ENis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 Magnum Force Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 6 timmar sedan, skrev AnTove: Magnum Force Tyvärr inte. Detta är mer åt thriller/skräck-hållet. Tidigt 70-tal. Clintan spelar inte polis, utan något totalt annat. Kanske jag skall spela en låt medans vi väntar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Tyvärr inte. Detta är mer åt thriller/skräck-hållet. Tidigt 70-tal. Clintan spelar inte polis, utan något totalt annat. Kanske jag skall spela en låt medans vi väntar? play misty for me @Naam kaeng "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 20 minuter sedan, skrev Enis: play misty for me @Naam kaeng Absolut! En lite bortglömd goding, tycker jag, från 1971. Hon skurken, Evelyn Draper, är riktigt ruggig. Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 Ytterligare bild; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 En Bondfilm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 (ändrad) Hjältarna från Telemarken Ändrades Augusti 26, 2017 av Arnold Layne . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 24 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Hjältarna från Telemarken Där satt den! Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 24 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Där satt den! Vilken film? Hajen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 37 minuter sedan, skrev Enis: Hajen Din rackare! -"You´re gonna need a bigger boat!" Jag ligger lågt en stund nu och ser om någon annan är sugen på en vända. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Vilken film? Three Kings. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 On 2017-08-25 at 11:21, skrev Naam kaeng: Top secret? Hade det varit den filmen hade jag tagit den direkt. Så sjukt rolig. Zucker-Abrahams-Zucker gjorde några fantastiska filmer som jag skrattar åt fortfarande. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 8 timmar sedan, skrev Stoneys: Three Kings. Mycket bra, det var helt rätt! Någon som har någon film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 10 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Hade det varit den filmen hade jag tagit den direkt. Så sjukt rolig. Zucker-Abrahams-Zucker gjorde några fantastiska filmer som jag skrattar åt fortfarande. Instämmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 The shining... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 18 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Vilken film? Goonies.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 1 minut sedan, skrev Sangwal: Goonies.. Rock on! Haha! Snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Haha! Snyggt! Kommer ihåg scenen, när han skulle berätta ALLT..😀 Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 Detta borde vara en enkel match /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 22 minuter sedan, skrev Enis: Detta borde vara en enkel match /Enis Unbreakable? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 Vilken är detta då? Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu