Tallviking Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Gran Torino? Japp ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 Ford Gran Torino..... https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Torino_engine_specifications Någon som haft en sådan...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Ford Gran Torino..... https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Torino_engine_specifications Någon som haft en sådan...? Finns fler berömda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 20 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Ford Gran Torino..... https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Torino_engine_specifications Någon som haft en sådan...? Haft en grön sådan. Fick punka på den i den tvära kurvan när 55:an gick genom Eskilstuna. Då var det nära Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Igår kikade jag på en mycket intressant rulle..... Men men, det är inte det vi skall prata om nu.... Fredag kväll, och varför inte en lite quiz? Publicerar en bild vart femte minut. Vilken film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Jag gissar på Witness, en Harrison Ford rulle. Enda rullen jag kan tänka på i och med sista ledtrådsbilden. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 1 minut sedan, skrev happyharry: Jag gissar på Witness, en Harrison Ford rulle. Enda rullen jag kan tänka på i och med sista ledtrådsbilden. Helt rätt! Mycket bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Och idag har vi en tyst minut för den gode Burt Reynolds som nu åker en Pontiac Trans Am i himlen. Fredag afton, dags för en filmquiz. Och för att göra vissa nöjda.... @samet så kör vi en hyggligt ny denna gång - dessutom är jag snäll med bedömningen.... Ny bild om fem minuter. Vilken film.....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 För bövelen. @Enis du är ju vaken - få nu ett slut på detta snälla...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 13 minuter sedan, skrev Naam kaeng: För bövelen. @Enis du är ju vaken - få nu ett slut på detta snälla...... Hungergames men jag vet inte vilken av dem enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Precis nyss, skrev Enis: Hungergames men jag vet inte vilken av dem enis Helt rätt - bra jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Fredag afton - varför inte en liten filmquiz....? Börjar lite knepigt.....vilken film? Typ @Surin P3 @audirs2 @Mr atm å andra får vara lite snälla......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Okay - vi kör vidare...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Dags att lägga korten på bordet....Vilken film? ' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Tog det på denna bild.... tittade inte så koncentrerat på de tidigare... The Hitcher En klassiker så att säga Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Liftaren? Jag var inne på den men ville se Rutger Hauer först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: Tog det på denna bild.... tittade inte så koncentrerat på de tidigare... The Hitcher En klassiker så att säga Enis Helt rätt - förstås...! Bravo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 19 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Dags att lägga korten på bordet....Vilken film? ' Kan dä va "Okänd soldat"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 10 minuter sedan, skrev GreenValley: Liftaren? Jag var inne på den men ville se Rutger Hauer först. Vem e de?😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev audirs2: Vem e de?😆 Det är han som är Liftaren! Även känd som roboten Nexus 6 i filmen Blade Runner. "All those moments will be lost in time like tears in rain time to die" Ändrades November 2, 2018 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu