Tallviking Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 timme sedan, skrev GreenValley: Olsenbanden? Japp. "Olsenbandet och DynamitHarry" Det är KarlJohan i bakgrunden på bilden Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Lite mer actionfilm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Sötnos från Finland Krista Kosonen skall spela i någon i ny "Throne of Games" liknande film! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 4 minuter sedan, skrev audirs2: Sötnos från Finland Krista Kosonen skall spela i någon i ny "Throne of Games" liknande film! Fel svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Sötnos från Finland Krista Kosonen skall spela i någon i ny "Throne of Games" liknande film! Utan trosor i Karelen?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 timme sedan, skrev Peolito: Utan trosor i Karelen? Skickat från min iPhone med Tapatalk I regi av Matti Musa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 I regi av Matti Musa? Och foto av Markko TaskinenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Nog med finska sidospår, här kommer nästa bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Lite mer actionfilm. 23 minuter sedan, skrev GreenValley: Nog med finska sidospår, här kommer nästa bild. Tusan vilka små bilder. Knepigt. Tyckte mig känna igen en figur, eventuellt två. Hard Target? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Tusan vilka små bilder. Knepigt. Tyckte mig känna igen en figur, eventuellt två. Hard Target? Rätt! John Woo:s första Hollywoodfilm och med Jean Claude van Damme i huvudrollen. Ändrades Juni 30, 2018 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 timme sedan, skrev apknug: Jaha jag får väl bidra med en svår en så här på lördagskvällen. Enda ledtråden så far blir.... Bangkok . O lite fler bilder än normalt för ja det vill man ju se... Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Hmm har en liten fundering men väntar till nästa ledtråd..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Bloodsport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 No Retreat, No Surrender 2? /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 (ändrad) 22 timmar sedan, skrev apknug: Bingo! Enis vinner! Fast konstig formatering på svaret. Min herre har väl inte göglat Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Kände igen bilderna och skådespelarna men minnet är inte vad det borde vara Har sett rullen och ettan med van damme...... minnet svek mig hur jag än tänkte och tänkte vad F*n den hette, var väl typ på 80-talet man såg den. så jag fick söka lite hjälp Vi tar en till "klassiker" /Enis @Naam kaeng denna borde du knäcka lätt Ändrades Juli 2, 2018 av Enis nu blev det lättare "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 22 timmar sedan, skrev Enis: Kände igen bilderna och skådespelarna men minnet är inte vad det borde vara Har sett rullen och ettan med van damme...... minnet svek mig hur jag än tänkte och tänkte vad F*n den hette, var väl typ på 80-talet man såg den. så jag fick söka lite hjälp Vi tar en till "klassiker" /Enis @Naam kaeng denna borde du knäcka lätt Hm, får fundera lite. Tror vi är kvar i slagsmålsträsket..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Aha, jag tror det är en rulle med han som räknat till oändligheten, två gånger..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Lone Wolf McQuade. Med Chuck Norris och David Carradine. Det är Carradine på bilden. Hur blev det egentligen med Carradines död i Bangkok? Var det en sexlek som gick fel - eller ett mord utfört av Kung Fu maffian? https://www.nbcwashington.com/news/archive/Carradines-Family-Wants-FBI-Investigation-.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Så där ja! Äntligen fredag kväll! Dags för en filmgåta. Det händer ibland, inte så ofta, att filmskaparna lyckas ordentligt. Ett bra manus och en casting (ung. rätt skådis till rätt roll) att vara stolt över. Här har vi ett sådant exempel. Vilken film? (....vi drar på det lite) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 ....Och nu närmar vi oss pudelns kärna.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Hmmm, nästan så man tror alla sover så här tidigt....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 5 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hmmm, nästan så man tror alla sover så här tidigt....... @Enis kanske har annat för sig. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu