Udonjan Inlagd Maj 5, 2017 Dela Inlagd Maj 5, 2017 Hej då jag ej har Facebook undrar jag när. Nästa onsdagsträff är Och då jag glömt var så skulle det vara bra att bli uppdaterad på Det också . Tänkte försöka dyka upp .men då jag ej hängt med på Facebook så kanske de ej är l gång ? Udonjan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Maj 5, 2017 Dela Inlagd Maj 5, 2017 Ganska säker på att det är jämna veckor, så du missade precis en träff i så fall. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 5, 2017 Dela Inlagd Maj 5, 2017 senaste träffen var nu i Onsdags så nästa bör bli om 2 veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Udonjan Inlagd Maj 10, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2017 Tack för svaren! Men jag kommer inte ihåg var ? Har ett svagt minne av raysak som startplats men är Ej säker Mvh janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 5 minuter sedan, skrev Udonjan: Tack för svaren! Men jag kommer inte ihåg var ? Har ett svagt minne av raysak som startplats men är Ej säker Mvh janne Hej kolla kartan på första sidan. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.