Oregistrerad Inlagd Maj 29, 2017 Dela Inlagd Maj 29, 2017 Ser inte ut att bli 28 grader - men plusgrader i alla fall! På fredagskvällen bubblar det i blodet, man är kåt Vi skulle gå på vågen och dansa oss en låt Vi grundade med groggen greven, plast och jag Och fredagsdrömmen växte om en flicka, varm och glad Livet är en fest Håll med om det, folk och fä Och om livet är pestFyllan värmer bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 29, 2017 Dela Inlagd Maj 29, 2017 On 2017-05-28 at 13:03, skrev HajKaj: Okej eftersom ingen annan orkar ta tag i saken. Förfesten STARTAR 13:00 på FREDAG 2/6 på The Central Bar Götgatan 84. Bara att dyka upp när ni känner för det. Men kan rekommendera att ni kommer tidigt om ni vill ha sittplats. Billig Bärs, AW, Happy Hour & Avslappnad London Konst! Härligt! Vi har tillgång till hotellet först kl 15 men ska försöka komma dit så snart det går. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 30, 2017 Dela Inlagd Maj 30, 2017 (ändrad) Jag kommer göra entré lite senare än 12 på träffen. Måste lära ett gäng Stockholmare hur man spelar golf Lördag morgon. Vore bra om BMS kunde skriva i sina listor vilken tid alla deltagare dyker upp. Ändrades Maj 30, 2017 av PeterDahlin Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Vädret börjar se oroväckande ut för lördag. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 13 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Vädret börjar se oroväckande ut för lördag. Exakt. Någon som bor i närheten, stort nog för 100 glada festdeltagare...?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Vi har också tillgång till hotellet först kl 15 på fredag, så vi dyker upp någon gång efter det. På lördag ligger vi nog i startgroparna före kl 12.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Ni får uppdatera mig till kommer, men utan fru! Så om någon inte har någonstans att sova har jag en plats i en dubbelsäng ledig! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 22 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Jag kommer göra entré lite senare än 12 på träffen. Måste lära ett gäng Stockholmare hur man spelar golf Lördag morgon. Vore bra om BMS kunde skriva i sina listor vilken tid alla deltagare dyker upp. Hmmm, det skulle vara en uppdatering till "Deltagarlista 2.1"...... Undrar om BMS är mogen nog att ta det ansvaret....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 9 minuter sedan, skrev Stefan: Ni får uppdatera mig till kommer, men utan fru! Så om någon inte har någonstans att sova har jag en plats i en dubbelsäng ledig! //S Man kanske skulle avboka Globen Hotell efter det gentila erbjudandet....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 29 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Man kanske skulle avboka Globen Hotell efter det genitala erbjudandet....... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Hittade en solig bild på en kändis från baksidan, ja det är jobbigt med för mycket sol Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 10 minuter sedan, skrev husse: Hittade en solig bild på en kändis från baksidan, ja det är jobbigt med för mycket sol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Clirre ser ju.......nästan vaken ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Alla har väl beställt fin-väder, hoppas jag? Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 16 grader och mulet. Kan ju ta mig faaan inte bli bättre högsommarväder. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Idag ser det bättre ut med vädret på lördag. Det enda säkra är att "vi får väder" Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 1 timme sedan, skrev PeterDahlin: Idag ser det bättre ut med vädret på lördag. Det enda säkra är att "vi får väder" Släpp vädret, och kom som du är din ofrivillige golfare ! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Fyyyyyy faaaaaaan va gött att man kan ta fredag idag........ Med tanke på de senaste skitveckorna på jobbet så har längtan ökat drastiskt........ Hoppas jag inte blir för övertänd...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Just nu verkar vi bli tre . Vi kan bli fler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 1, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2017 Jag kommer troligen till ängen redan runt 11-snåret i blåa Zaffe. Mamma hann med att skaffa en Buddha-försäkring på bilen i höstas innan hon återvände till Thailand. Kom ihåg; På lördag 12.01 kommer det vara en stor sol på den annars klarblåa himlen. Ta med rikligt med solskyddsfaktor och glöm inte solbrillorna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 1 minut sedan, skrev Gorocco: Jag kommer troligen till ängen redan runt 11-snåret i blåa Zaffe. Mamma hann med att skaffa en Buddha-försäkring på bilen i höstas innan hon återvände till Thailand. Kom ihåg; På lördag 12.01 kommer det vara en stor sol på den annars klarblåa himlen. Ta med rikligt med solskyddsfaktor och glöm inte solbrillorna! Tyvärr kan vi inte komma,men det var mycket trevligt att få träffa dig på förra V-Götaträffen Gorocco. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Jag kommer imorgon runt 4-5. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Sitter nu på tåget som verkar hålla tidtabellen, och hoppas kunna anlända förfesten innan 17.00. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Vad dricker nu just nu eller 5:e Stockholmsträffen välj vad ni vill!! Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Man kan umgås över gränser det gillar jagSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts