John Khonken Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Medborgarplatsen vid bra väder är ett grymt ställe. Ingen förfest för mig. Dottern tar studenten den dagen. Så serveringspersonalen måste fixa mat och evt annat. Men den 3 juni dyker flera stycken upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Tog en kopia på första inlägget och la in på ett annat thaiforum. Hoppas det var ok, säg till annars så tar jag bort det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 4 timmar sedan, skrev Mankan: Tunnelbanan 2-3 stationer är väldigt enkelt att ta från Globen. Det tror jag nog, även om jag åkte vilse en gång i Tokyo Instruktioner om biljettköp önskas! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 8 minuter sedan, skrev kycklingen: Tog en kopia på första inlägget och la in på ett annat thaiforum. Hoppas det var ok, säg till annars så tar jag bort det. Innebär det att även du tänker delta? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 5 minuter sedan, skrev Herr Chang: Innebär det att även du tänker delta? Herr Chang har talat. Tyvärr inte, bara jobb för min del. Men håller på att kolla upp d 5/8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 1 timme sedan, skrev Herr Chang: Det tror jag nog, även om jag åkte vilse en gång i Tokyo Instruktioner om biljettköp önskas! Herr Chang har talat. https://sl.se/sv/kop-biljett/#/periodbiljett Du kan köpa period 24 eller 72 timmar alternativt enkelbiljett. Går att köpa lite varstans, men det brukar gå att köpa på intilliggande kiosk vid Nedgången. http://sl.se/sv/info/biljetter/forsaljningsstallen/ Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Kommer Gorocco med familj Bms ev 1 till Sussi Heno och Kryckan Kötthandlarn John Khonken + Tallviking och fru Stefan ev fru Naam kaeng Husse Och Lynn Soi covboy + 2 kompisar Kenneth4618 med familj Björn och Pau Herr Chang Swedenfarang och dam Nappen20 med familj VP o Gnistan HajKaj och Pat Chryzaliz och Puy Rillex. ev Joy Peter Dahlin Mr Chang Towe Freedom och fru Mr ning ning Rune Svensson Kanske kommer Mille och fru Krallas Nicholas Odin Måne Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 16 timmar sedan, skrev Borgmästarens Son: Kommer Gorocco med familj Bms ev 1 till Sussi Heno och Kryckan Kötthandlarn John Khonken + Tallviking och fru Stefan ev fru Naam kaeng Husse Och Lynn Soi covboy + 2 kompisar Kenneth4618 med familj Björn och Pau Herr Chang Swedenfarang och dam Nappen20 med familj VP o Gnistan HajKaj och Pat Chryzaliz och Puy Rillex. ev Joy Peter Dahlin Mr Chang Towe Freedom och fru Mr ning ning Rune Svensson Kanske kommer Mille och fru Krallas Nicholas Odin Måne Varför är inte Scheffler o krocken uppsatta på listan? Tror även jag lyckats övertala Ploogen med tjej att komma förbi. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 1 timme sedan, skrev PeterDahlin: Varför är inte Scheffler o krocken uppsatta på listan? Tror även jag lyckats övertala Ploogen med tjej att komma förbi. För att ingen av dom har sagt att dom ska komma. Är ju ingen tankeläsaren fast jag hade velat de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 träningsläger inför Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 23, 2017 Dela Inlagd Maj 23, 2017 söders brudar rockar fett mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2017 Dela Inlagd Maj 23, 2017 6 timmar sedan, skrev soi covboy: söders brudar rockar fett mvh Dom är väl inte feta, bara lite "runda"!Själv e man åxå på fel sida om 80 kgs strecket! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Maj 23, 2017 Dela Inlagd Maj 23, 2017 Om det finns någon som letar hotell så finns Motel L på ett inte såååå långt avstånd från träffen, i Hammarby Sjöstad. Tydligen ok priser och omtyckt ställe. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Maj 23, 2017 Dela Inlagd Maj 23, 2017 Sätter för övrigt sikte på att ta med familjen samt Virgo med familj och dyka upp om vädret tillåter. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 Vi kommer Hua Hin med fru och barn Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 On 2017-05-21 at 20:39, skrev Herr Chang: Det tror jag nog, även om jag åkte vilse en gång i Tokyo Instruktioner om biljettköp önskas! Herr Chang har talat. On 2017-05-21 at 22:40, skrev Mankan: https://sl.se/sv/kop-biljett/#/periodbiljett Du kan köpa period 24 eller 72 timmar alternativt enkelbiljett. Går att köpa lite varstans, men det brukar gå att köpa på intilliggande kiosk vid Nedgången. http://sl.se/sv/info/biljetter/forsaljningsstallen/ Personligen kör jag bara med SL:s app numera, fungerar klockrent för mina 5-10 besök i staden per år....man köper 75min restid, sen bara att skanna koden när man går ned på stationen. https://itunes.apple.com/se/app/sl-reseplanerare-och-biljetter/id918418291?mt=8 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sl.SLBiljetter&hl=sv Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Personligen kör jag bara med SL:s app numera, fungerar klockrent för mina 5-10 besök i staden per år....man köper 75min restid, sen bara att skanna koden när man går ned på stationen. https://itunes.apple.com/se/app/sl-reseplanerare-och-biljetter/id918418291?mt=8 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sl.SLBiljetter&hl=sv Ok du har säkert rätt. Jag kör själv med månadskort numera och har inte jätte bra koll på enkelbiljetter numera. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 FF kommer du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 15 minuter sedan, skrev Mankan: Ok du har säkert rätt. Jag kör själv med månadskort numera och har inte jätte bra koll på enkelbiljetter numera. Jo det har blivit det enklaste, förut körde jag med kort som jag laddade på 1-3 dagar som du nämner, men i slutänden så åker man inte mycket tunnelbana, har ju en benägenhet o bli taxi senare på kvällen efter man mött typ dig o musse mm. Appen är klockren, så slipper man krångla med o ladda kort etc. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 21 minuter sedan, skrev Soengsang: Jo det har blivit det enklaste, förut körde jag med kort som jag laddade på 1-3 dagar som du nämner, men i slutänden så åker man inte mycket tunnelbana, har ju en benägenhet o bli taxi senare på kvällen efter man mött typ dig o musse mm. Appen är klockren, så slipper man krångla med o ladda kort etc. Bra tips och det passar nog de flesta som inte ska röra sig så mycket mer en någon enstaka resa som det säkert blir i detta fallet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 6 timmar sedan, skrev Wwax: FF kommer du? Nej tyvärr ska ha fest med gamla arbetslaget här hemma, senil som man är, så glömde jag bort Stockholmsfesten. Ska ta mig mig i kragen och ta tid att åka till Götefesten i år.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Personligen kör jag bara med SL:s app numera, fungerar klockrent för mina 5-10 besök i staden per år....man köper 75min restid, sen bara att skanna koden när man går ned på stationen. https://itunes.apple.com/se/app/sl-reseplanerare-och-biljetter/id918418291?mt=8 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sl.SLBiljetter&hl=sv Mobilbiljetten kommer att försvinna vet dock inte när Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 11 minuter sedan, skrev Towe: Mobilbiljetten kommer att försvinna vet dock inte när Verkar dumt, är ju en riktigt bra app. Finns en liknande i Göteborg också som fungerar riktigt bra ju. Tex för de som inte är mantalsskrivna i Sverige kan inte göra konto på SL och fylla på sitt kort online. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 För mycket fusk biljetter tydligen. Det går att köpa kort och ladda med enstaka resor behövs inget konto för det Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 1 timme sedan, skrev Towe: För mycket fusk biljetter tydligen. Det går att köpa kort och ladda med enstaka resor behövs inget konto för det Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Jo men det är rätt bökigt, när man så enkelt idag med några klick på luren har en biljett. Förhoppningsvis så går det att stävja fusket och att det fortfarande i framtiden är möjligt med en app, det är ändå 2017 och inte 1987. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts