Herr Chang Inlagd Maj 14, 2017 Dela Inlagd Maj 14, 2017 Det är uppenbarligen inte fullbokat på Quality Hotel Globe. Jag bokade just standardrum fredag och lördag natt för totalt 2380 kronor, att betalas vid utcheckning. https://www.nordicchoicehotels.se/quality/quality-hotel-globe/ Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 14, 2017 Dela Inlagd Maj 14, 2017 Bokat ja me från fredag em. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 14, 2017 Dela Inlagd Maj 14, 2017 Bokat och klart, Quality Hotel Globe. 2 rum kvar enligt Agoda... //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freedom Inlagd Maj 15, 2017 Dela Inlagd Maj 15, 2017 (ändrad) Jag och frun kommer. Jag kan garantera att tidigare fyllår med mig kommer absolut inte upprepas! Vi syns den 3:e. Ändrades Maj 15, 2017 av Freedom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 15, 2017 Dela Inlagd Maj 15, 2017 Jag har också lyckats få rum där nu. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 10 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Jag har också lyckats få rum där nu. Det har du ju redan skrivit en gång tidigare........ "Nu jäklar BMS. Köttis har hittat ett hotellrum till mig så nu kan du sätta upp mig som "kommer" istället för "kanske" Så uppdatera listan omgående" Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det har du ju redan skrivit en gång tidigare........ "Nu jäklar BMS. Köttis har hittat ett hotellrum till mig så nu kan du sätta upp mig som "kommer" istället för "kanske" Så uppdatera listan omgående" Mmm men det stod ju inte att det var på Globen du ordnat hotell Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 18, 2017 Dela Inlagd Maj 18, 2017 Kan ju inte vara med på Stockholmsträffen... är ju på ännu roligare ställe Tog turen förbi för att få lite feeling... men såg inga MPR:are.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Maj 20, 2017 Dela Inlagd Maj 20, 2017 (ändrad) Mr Chang tackar BMS för att han kom med på listan, har ej bokat hotell, bor i skogen intill!! Jag hänger med, av ngn anledning så gör jag faktiskt det ! Ändrades Maj 20, 2017 av gusings Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 20, 2017 Dela Inlagd Maj 20, 2017 On 2017-05-18 at 21:44, skrev samet: Kan ju inte vara med på Stockholmsträffen... är ju på ännu roligare ställe Tog turen förbi för att få lite feeling... men såg inga MPR:are.... Idrottsplan till höger, där mitt emot bor en kompis i ett hus som har thaikärr,,,,öh fru! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 20, 2017 Dela Inlagd Maj 20, 2017 2 hours ago, audirs2 said: Idrottsplan till höger, där mitt emot bor en kompis i ett hus som har thaikärr,,,,öh fru! Man har ju hört att en del thailändskor är gold diggers men att vissa thaikvinnor går så långt att de flyttar till Sverige för att gifta sig med ett hus är ändå remarkabelt För övrigt undrar jag om det är något bestämt angående förfesten den 2a? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 20, 2017 Dela Inlagd Maj 20, 2017 Jag kommer förbi en stund. Måste slita mig från båt jobbet ibland. Mr N-N Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 20, 2017 Dela Inlagd Maj 20, 2017 30 minuter sedan, skrev Atom: Man har ju hört att en del thailändskor är gold diggers men att vissa thaikvinnor går så långt att de flyttar till Sverige för att gifta sig med ett hus är ändå remarkabelt För övrigt undrar jag om det är något bestämt angående förfesten den 2a? Ja ja, ordbajseri på hög nivå! Ringer Nobel kommitten på en gång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 20, 2017 Dela Inlagd Maj 20, 2017 25 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Jag kommer förbi en stund. Måste slita mig från båt jobbet ibland. Mr N-N Kan det finnas en till som jag?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 (ändrad) Kommer Gorocco med familj Bms ev 1 till Sussi Heno och Kryckan Kötthandlarn John Khonken + Tallviking och fru Stefan ev fru Naam kaeng Husse Och Lynn Soi covboy + 2 kompisar Kenneth4618 med familj Björn och Pau Herr Chang Swedenfarang och dam Nappen20 med familj VP o Gnistan HajKaj och Pat Chryzaliz och Puy Rillex. ev Joy Peter Dahlin Mr Chang Towe Freedom och fru Mr ning ning Kanske kommer Mille och fru Krallas Nicholas Odin Måne Ändrades Maj 21, 2017 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Någon stockholmare som har någon idé vart vi kan träffas och ha förfest på fredagen? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rune Svensson Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Jag kommer....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rune Svensson Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 On 2017-04-23 at 14:33, skrev Borgmästarens Son: Kommer Rune Svensson Gorocco med familj Bms ev 1 till Sussi Heno och Kryckan Kötthandlarn John Khonken + Tallviking och fru Stefan ev fru Naam kaeng Husse Och Lynn Soi covboy + 2 kompisar Kenneth4618 med familj Björn och Pau Herr Chang Swedenfarang och dam Nappen20 med familj VP o Gnistan HajKaj och Pat Chryzaliz och Puy Kanske kommer Peter Dahlin Mille och fru Towe Krallas Nicholas Odin Måne Har jag missat någon är de bara säga till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Någon stockholmare som har någon idé vart vi kan träffas och ha förfest på fredagen? Beror på vad som prioriteras. Billig öl kan man få på pizzerian vid svedmyra tunnelbana, vid Ica bea. Behöver veta vad kravet är på förfest ställe. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 6 minuter sedan, skrev Nicholas: Beror på vad som prioriteras. Billig öl kan man få på pizzerian vid svedmyra tunnelbana, vid Ica bea. Behöver veta vad kravet är på förfest ställe. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Nu kan jag själv tyvärr inte delta som det ser ut men nog måste det väl vara lite roligare å ta sig in till söder. Om jag själv skulle åka till en annan stad för lite fest och trevligheter står väl inte ica Bea i Svedmyra högst på listan Det finns ju Brother Tuk, Central bar osv. Kanske någon uteservering på medborgarplatsen eller kanske akkurat eller varför inte något ställe i gamla stan. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Nu kan jag själv tyvärr inte delta som det ser ut men nog måste det väl vara lite roligare å ta sig in till söder. Om jag själv skulle åka till en annan stad för lite fest och trevligheter står väl inte ica Bea i Svedmyra högst på listan Det finns ju Brother Tuk, Central bar osv. Kanske någon uteservering på medborgarplatsen eller kanske akkurat eller varför inte något ställe i gamla stan. Exactamente. Behöver bara veta vad folk prioriterar. Annars lite svårt att ge råd. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 6 minuter sedan, skrev Nicholas: Exactamente. Behöver bara veta vad folk prioriterar. Annars lite svårt att ge råd. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk ok gissar att det är lite olika vad folk prioriterar, men det finns lite mer valmöjligheter inne i stan. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Beror på vad som prioriteras. Billig öl kan man få på pizzerian vid svedmyra tunnelbana, vid Ica bea. Behöver veta vad kravet är på förfest ställe. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Vad jag prioriterar högst är förstås ett stenbord Skojar bara, vad som helst går bra, bara en göteborgare som jag kan ta mig dit utan större besvär från Globens hotell. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 9 minuter sedan, skrev Herr Chang: Vad jag prioriterar högst är förstås ett stenbord Skojar bara, vad som helst går bra, bara en göteborgare som jag kan ta mig dit utan större besvär från Globens hotell. Herr Chang har talat. Tunnelbanan 2-3 stationer är väldigt enkelt att ta från Globen. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 21, 2017 Dela Inlagd Maj 21, 2017 Så länge jag får träffa trevliga människor är jag nöjd. Antagligen dyker jag upp framåt kvällen för jag tänkte spela lite golf först. Dom andra åren har jag smitit iväg lördag morgon och spelat men denna gången blir det fredag eftermiddag. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts