Atom Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 1 minute ago, måne said: Vore värt att åka upp bara för att få träffa Atom,har aldrig träffat nån från den allra högsta sociteten Förväntar du dig att träffa någon societetsnubbe blir du nog väldigt besviken, Tibroränderna går aldrig ut, men annars skulle det vara trevligt att träffas Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 20 minuter sedan, skrev Atom: Förväntar du dig att träffa någon societetsnubbe blir du nog väldigt besviken, Tibroränderna går aldrig ut, men annars skulle det vara trevligt att träffas Jag har rätt bra koll på vem du är Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 Vi kommer självklart. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev måne: Jag har rätt bra koll på vem du är Nu blev man nyfiken, berätta berätta! Har alltid velat veta allt om alla höjdare! Ändrades April 19, 2017 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nappen20 Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 Jag, björn och lukas kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 VP o Gnistan dyker upp också! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 22 timmar sedan, skrev Borgmästarens Son: Magiskt Om någon "Köttis" undrar vart listan är så kommer den under helgen har för tillfälligt ingen dator till hands Är ingen "köttis" men jag har svårt att tro att en pojkspoling kan vara utan dator så länge. Hur kunde du svara på detta utan dator? Fler än Köttis som saknar lista Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 1 timme sedan, skrev PeterDahlin: Är ingen "köttis" men jag har svårt att tro att en pojkspoling kan vara utan dator så länge. Hur kunde du svara på detta utan dator? Fler än Köttis som saknar lista Smartphone kanske? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Smartphone kanske? Precis, en sån borde du också skaffa kompis Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 3110 funkar okej för PD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 Är jag inte ute på jobb så dyker nog jag också upp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 HajKaj och Pat kommer (blir dock jäkligt lugnt, INGA HELRÖR , ska jobba på söndagen) Men en förfest skulle sitta bra på fredagen. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 22 timmar sedan, skrev swedenfarang: Precis, en sån borde du också skaffa kompis Nä, då måste man ju vara smart....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 10 timmar sedan, skrev HajKaj: HajKaj och Pat kommer (blir dock jäkligt lugnt, INGA HELRÖR , ska jobba på söndagen) Men en förfest skulle sitta bra på fredagen. Kul! ....men vem skall då så frikostigt bjussa på godsaker....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd April 22, 2017 Dela Inlagd April 22, 2017 Mr Chang, Jag klättrar dit också ! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd April 22, 2017 Dela Inlagd April 22, 2017 Chryzaliz och Puy kommer. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 22, 2017 Dela Inlagd April 22, 2017 2 timmar sedan, skrev gusings: Mr Chang, Jag klättrar dit också ! Med eller utan sten....!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 22, 2017 Dela Inlagd April 22, 2017 Ska göra mitt bästa för att dyka upp i mina egna hoods. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd April 22, 2017 Dela Inlagd April 22, 2017 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Med eller utan sten....!? 2st ligger kvar sedan förra årets fest, ev en ny i år Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 (ändrad) Kommer Gorocco med familj Bms ev 1 till Sussi Heno och Kryckan Kötthandlarn John Khonken + Tallviking och fru Stefan ev fru Naam kaeng Husse Och Lynn Soi covboy + 2 kompisar Kenneth4618 med familj Björn och Pau Herr Chang Swedenfarang och dam Nappen20 med familj VP o Gnistan HajKaj och Pat Chryzaliz och Puy Kanske kommer Peter Dahlin Mille och fru Towe Krallas Nicholas Odin Måne Har jag missat någon är de bara säga till Ändrades April 23, 2017 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 3 timmar sedan, skrev Borgmästarens Son: Kommer Gorocco med familj Bms ev 1 till Sussi Heno och Kryckan Kötthandlarn John Khonken + Tallviking och fru Stefan ev fru Naam kaeng Husse Och Lynn Soi covboy + 2 kompisar Kenneth4618 med familj Björn och Pau Herr Chang Swedenfarang och dam Nappen20 med familj VP o Gnistan HajKaj och Pat Chryzaliz och Puy Kanske kommer Peter Dahlin Mille och fru Towe Krallas Nicholas Odin Måne Har jag missat någon är de bara säga till ÄNTLIGEN kom den obligatoriska BMS-listan....... Som jag har väntat....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 26, 2017 Dela Inlagd April 26, 2017 Fortfarande fullbokat på Globe hotel. Ifall det skulle skita sig finns det ev någon man kan sova hos? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 27, 2017 Dela Inlagd April 27, 2017 8 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Fortfarande fullbokat på Globe hotel. Ifall det skulle skita sig finns det ev någon man kan sova hos? Jag tror det finns fler hotell i Stockholm “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 27, 2017 Dela Inlagd April 27, 2017 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Fortfarande fullbokat på Globe hotel. Ifall det skulle skita sig finns det ev någon man kan sova hos? Jag har en bäddsoffa med ditt namn på... Ändrades April 27, 2017 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 27, 2017 Dela Inlagd April 27, 2017 11 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Fortfarande fullbokat på Globe hotel. Ifall det skulle skita sig finns det ev någon man kan sova hos? Ta med tält för fan, har du inte gjort lumpen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts