Jump to content
IGNORERAD

5:e Stockholmsträffen, lördagen den 3:e juni 2017

Gorocco

Recommended Posts

Bra, då är det bara att boka spårvagn mot globen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

• Svar 360
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Kötthandlarn

36

• Herr Chang

20

• PeterDahlin

19

• Borgmästarens Son

18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad
On 2018-03-05 at 17:28, skrev Gorocco:

Det känns som det lutar mot 9:e juni...

Första...

Andra...

Tredje...

Fastslaget!

Stockholmsträffen 2018 blir lördagen den 9:e juni, protester kan lämnas in den 10:e juni 2019.

Bra att det bestäms så tidigt - så alla har tid på sig att prioritera / omprioritera!

Gissar det blir en egen tråd sedan så man kan anmäla sig.

:thumbsup:

Dela på andra sajter

Bra jobbat gorocco :buba::buba: så slipper det att bli massa velande syns den 9:haha::haha:

Ändrades av soi covboy
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev soi covboy:

Bra jobbat gorocco :buba::buba: så slipper det att bli massa velande syns den 9:haha::haha:

jvlar s...tan dottern har student skiva den 9juni faan så blir det ingen mpr fest för mig

Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 2018-03-05 at 17:24, skrev Herr Chang:

Om jag får lägga mig i tycker jag @Gorocco enväldigt ska bestämma ett datum och sen stå fast vid det.

On 2018-03-05 at 17:28, skrev Gorocco:

Stockholmsträffen 2018 blir lördagen den 9:e juni, protester kan lämnas in den 10:e juni 2019.

Så ja! Hotell bokat och betalat!  :-)

:party:

Dela på andra sajter

Haha det här blir roligt.

Ska försöka svänga förbi, hoppas att tanten inte jobbar för då är jag tråkigare än vanligt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

PeterDahlin

Nu har jag bokat hotell 8-10 Juni så jag kommer

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

PeterDahlin

Nu har jag även bokat tågbiljetter. Ankommer den kungliga huvudbyn 13,43 fredagen den 8 juni.

Hade telefonkonferens med Köttis så han ska nog vara med även detta året.

Han måste verkligen gilla dessa möten för han bokade om tvättiden den helgen.

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 minuter sedan, skrev PeterDahlin:

Nu har jag även bokat tågbiljetter. Ankommer den kungliga huvudbyn 13,43 fredagen den 8 juni.

Hade telefonkonferens med Köttis så han ska nog vara med även detta året.

Han måste verkligen gilla dessa möten för han bokade om tvättiden den helgen.

Ja, inte bokade jag tågbiljett för att inte vara med iaf.........:thumbsup:

Å rengöra spisfläktsfiltret, klippa tånaglarna samt kratta asfalten på parkeringen får jag också stryka från agendan den helgen nu........

Det är då fan till att vara till lags för de krävande.......:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

On 3/13/2018 at 00:24, skrev apknug:

Kan inte nån byta namn på tråden så man inte missar skiten? Man tror ju det gäller nåt gammalt kaffe rep från 1850...

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Ja, det kan man ju tycka. Jag är kapabel att byta namn på denna tråd, men det gör jag inte då jag tycker det är bättre att en ny tråd startas.

Hur som helst har jag nu bokat tåg till Stockholm aktuellt datum, och jag ämnar delta 9 juni, och även förfest 8 juni om det blir någon. Lite knepigt att boka hotell just nu, men det löser sig säkert.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Det kommer en egen tråd om årets Stockholmsträff sen, vi har bara sett till att spika datum för årets (2018) i denna förra årets tråd för att underlätta bokning av logi och resor i tid.

Haf tålamod och du skall finna denna nya tråd... Goroccoevangeliet 3:16

Ändrades av Gorocco
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Ja, det kan man ju tycka. Jag är kapabel att byta namn på denna tråd, men det gör jag inte då jag tycker det är bättre att en ny tråd startas.

Hur som helst har jag nu bokat tåg till Stockholm aktuellt datum, och jag ämnar delta 9 juni, och även förfest 8 juni om det blir någon. Lite knepigt att boka hotell just nu, men det löser sig säkert.

Herr Chang har talat.

Härligt! Då har man nån att tjyvåka med på tunnelbanan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...

kollade fel i mitt schema. jobbar den 9:de men dyker upp ändå. men nykter.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Hittar ej den nya tråden,eller har vår eminente Gorocco inte lagt ut den än?
Nej inte än

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
On ‎2018‎-‎03‎-‎05 at 14:46, skrev Kenneth4618:

Finns tydligen inga lediga rum på Globen då. Den 9:e fanns det när jag provbokade fredag - lördag på Booking

Sist ja var där eller senast :go::haha::beat_plaster: Så hyrde jag ett rum på typ Gångbron  Statoil  macken där finns ett härbärge Bara krypa över bron och luckta  efter typ Alko ångorna Å de var rakt fram lätt som en plätt

Jag har ju PM att Sweden at jag skulle vilja köra  ett hällsopas med hanns enormt vältränade Darling

Vet inte om det går då måste man väll lösa nåt typ 3 månaders kort Och det vill jag inte Får se hur det går hon kanche har nån leende signal till snubben som sitter i kassan

Här är en världsmästare i skivstång visa den för frugan Sweden Otroligt grymt att en kvinna kan lyfta 240 kilo i Bänk press

Jag tar 70 kilo och det är mycket mer än vissa Ja Bosse som är samma ålder och otroligt vältränad han tar mer på mitt Gratis gymm Jag är impad så där Jag tar 70 kilo  och mina kompisar i 75 år åldern är impade

Men hon tar ju för fan 220 kilo på denna videon

Dela på andra sajter

swedenfarang
On 4/27/2018 at 4:39 PM, clion said:

Sist ja var där eller senast :go::haha::beat_plaster: Så hyrde jag ett rum på typ Gångbron  Statoil  macken där finns ett härbärge Bara krypa över bron och luckta  efter typ Alko ångorna Å de var rakt fram lätt som en plätt

Jag har ju PM att Sweden at jag skulle vilja köra  ett hällsopas med hanns enormt vältränade Darling

Vet inte om det går då måste man väll lösa nåt typ 3 månaders kort Och det vill jag inte Får se hur det går hon kanche har nån leende signal till snubben som sitter i kassan

Här är en världsmästare i skivstång visa den för frugan Sweden Otroligt grymt att en kvinna kan lyfta 240 kilo i Bänk press

Jag tar 70 kilo och det är mycket mer än vissa Ja Bosse som är samma ålder och otroligt vältränad han tar mer på mitt Gratis gymm Jag är impad så där Jag tar 70 kilo  och mina kompisar i 75 år åldern är impade

Men hon tar ju för fan 220 kilo på denna videon

Min darling är min fru..och hon låter hälsa att det blir inget gympass. Men vi ses på stockholmsträffen. 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Herr Chang
2 hours ago, swedenfarang said:

Min darling är min fru..och hon låter hälsa att det blir inget gympass. Men vi ses på stockholmsträffen. 

Ja, jag hoppas att vi ses!

När blir det en officiell tråd om träffen 2018? Frågan är ju ställd till @Gorocco.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Ok 

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev clion:

Ok 

Jag avbokar ST träffen 

Ändrades av clion
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev clion:

Jag avbokar ST träffen 

Ja, du är väl bara ute efter longtime, typ giftemål...

Dela på andra sajter

Herr Chang
2 hours ago, Benriach said:

Ja, du är väl bara ute efter longtime, typ giftemål...

Lite osökt kanske... men kommer du själv att delta?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Herr Chang har talat.

Vet ej faktiskt. Det beror på lite andra omständigheter som jag själv tyvärr inte rår på till fullo...

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎05‎-‎06 at 02:58, skrev Herr Chang:

Herr Chang har talat.

Skulle vilja va med men kulorna räcker inte till  Så nu är jag ärlig

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...