bambam Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Vart tog Köttis och PD vägen? inte med på några foton från lördagen, dom brukar ju inte hålla sig undan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 25 minuter sedan, skrev bambam: Vart tog Köttis och PD vägen? inte med på några foton från lördagen, dom brukar ju inte hålla sig undan. Dom var där. Köttis tidigt och PD kom senare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Raggmunken hälsar till Swedenfarang att det har fan gått 12 timmar nu... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 4 timmar sedan, skrev bambam: Vart tog Köttis och PD vägen? inte med på några foton från lördagen, dom brukar ju inte hålla sig undan. De där 2 är ju lite blyga av sig och höll sej antagligen utanför bild? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 5 timmar sedan, skrev bambam: Vart tog Köttis och PD vägen? inte med på några foton från lördagen, dom brukar ju inte hålla sig undan. 1 timme sedan, skrev Tommy: De där 2 är ju lite blyga av sig och höll sej antagligen utanför bild? MVH Tommy jag träffade dom till frukosten på hotellet, inget fel på dom 2, laddade inför fotbollsderbyt mitt emot Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 On 2017-06-03 at 14:01, skrev måne: Den vanligtvis så glädjesprudlande Hajkaj ser butter ut,varför? Han visste väl redan igår hur dagens derby skulle sluta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 On 2017-06-03 at 18:27, skrev Enis: Undrar vad Raggmunken... gjort på tillställningen... snott någons dricka Han fick en varning nyss /Enis Avstängd för fyllesnack av en fyllemodererande moderator 12 timmar skulle jag bara få men det blev ju det dubbla, så jag borde ha ett slippa ut ur fängelsekort nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Han visste väl redan igår hur dagens derby skulle sluta [emoji4] Ja, han nämnde nåt om 4 mål och det hade han ju rätt i iallafall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Äntligen hemma och får sätta tänderna i den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Då kör vi lite bilder från igår, ingen nämnd ingen glömd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Fler blir det!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Tjohoo!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Nu är den glada våren här Och MPR haft sin goa stockholmsfest Med vita dukar på långbordet och gröna fläckar på byxorna tack som fan Gorocko och BMS Riktigt vad som hände där, det vete fasen, men en stor manbag va det Lottdragning pågår, med kontrollanter å allt Jo jag hitta mina lotter idag. Ja jag vet inte mer än att det är glada männskor Å sen blev det mörkt, på Il Curio eller nåt där bakom banvallen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Många är det!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Sawadee Kap may säger jag, ni hade världens fest! Kommer gå till historien! Nästa år är man inte med då heller för frugan tar ut semester maj - juni och då får man hänga på då med henne ner till huset! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Suveräna Bilder @Rillex .... du måste ställt in kameran bra.... för även du fastnade på bild... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 3 timmar sedan, skrev Raggmunken: Äntligen hemma och får sätta tänderna i den här Fan, måste pallra mig över nån söndag och testa. Min hovleverantör har bytt personal (ny ägare) och pizzorna håller inte alls samma klass nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Jag undrar vem som lånade min manbag och gick in under tröjan på Towe? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Jag undrar vem som lånade min manbag och gick in under tröjan på Towe? Haha det var nog en herre från "Tjörn "[emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12] Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Tja, va skall man säga......... Trevligt: Check Roligt: Check Knasigt: Check Allt för en skön träff i Noueva é Stockholmo....... Vi lämnade Götlaborg i den vita Opeln strax efter 10 på fredagen och efter en stund passerades den finaste sträckan på E4:an som ligger utefter Vättern........ Efter diverse lunch-, rök- & pissestopp var vi framme vid Globen hotell........ Hade ordnat rum med balkong och till dessa är det avgrundslång vandring innan man kommer fram...... Bra rum dock...... Med juste badrum........ Å det viktigaste av allt var givetvis placeringen av skethusstolen som denna gången får 4:a toarullar av 5 möjliga........ Vi sammanstrålande på hotellets uteservering........ Kan ni backa lite för hotellväggen är i vägen säger HC (min egen tolkning) min ajjjfååån har inte tillräcklig vidvinkel.......... Snart gick resan till Central bar på Götgatan....... Älskar den här utsikten........ Kommer mera......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Väl på plats på Central bar möttes man av idogt trevliga människor och därefter följer mina högst subjektiva tankar om kvällen....... Bl.a. Rillex som jag saknat sedan förra sommaren...... Sjukt underbar människa........ Vi hade ett konstigt samtal under natten men jag uppskattar det ändå....... Få människor har gett mig så mycket informativ livserfarenhet, på så kort tid som du har gett mig...... Det finns en speciell plats i mitt hjärta för dig.......... Några käkade fast föda men de flesta drack flytande....... Toaletten hade dock tveksamma meddelanden......... Benriach berättande målande om den senaste dykresan som jag var imponerad av men det avslöjades att han egentligen var vattenrädd....... Atom och Nicolas lyssnade dock lika intresserat som jag var........ Nilsson68 kom på plats och snart hade en facebook-vänskap blivit förevigad....... Dykhistorier från djupaste Småland fortsatte....... Jaaaa, nu har jag kanske täckning för min Aaajjjfååån????? "Ska nårån ha en whaodrink" frågade Nilsson......... Jaaaa, sa jag och flera och efter det blev det suddigt för undertecknad...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Tja, vad skall m an säga? Kvällen blev skruvad efter det........ SF:s fru var kanske inte lika road....... Freedomes härliga fru var dock lika glad som vanligt....... Nästan sömnläge...... Sent om sider fann jag mig själv på hotellet med en välförtjänt nattamat i form av en kebabtallrik....... Denna lampan gäckade mig dock ett bra tag då den inte verkade gå att släcka...... Till slut fick jag nog och klädde av den från allt tyget och skruvade ut alla glödlampor bara för att upptäcka dagen efter att det fanns en strömbrytare på andra sidan sängen........ En sista blick från balkongen mot omgivningarna innan jag somnade in á la John Blund-style........ Imorgon é en annan dag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 On 2017-06-04 at 20:36, skrev Rillex: Marie har en jäkligt söt näsa....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 Så var det dags för själva träffen..... Undertecknad tog en låååååång sovmorgon innan man traskade iväg till eventet........ Roligt att se män som alltid samlas kring grillen......... Maskotar deltog på avstånd......... Ägaren till en av de mest intressanta trådar som någonsin publicerats på MPR var på plats...... Ladys & gentleass I give you Mr. Ning Ning........ Rillex, min älskade vän lyssnade lika intresserat som jag gjorde på Ning Nings berättelser....... Ett tag vart jag orolig för eventuell strålning då Kryptonix upptäcktes i parken........ En mager Virgo dök upp efter ett år på LCHF....... Minus 33 kg är imponerande........ Å så vart det ngn Scheffler i bakgrunden också........ Freedome önskade att jag skulle ta ett kort när han var i form och inte när det var så illa som det var på Åland häromsistens...... Blir väl lite mera vartefter kvällen lider......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2017 Dela Inlagd Juni 7, 2017 Fortsättning följer....... Gorocco hälsade alla välkomna........ Det var lite glest deltagande i år........ Tror jag räknade ihop det till mellan 50-60 pers men järngänget var ju där....... Lottdragning som samlade in dryga 6000 SEK till barnhemmet i Udon........ PD vann inte ngt och vart lite ledsen för det medans övriga unisont utropade "Fy fan va rättvist" av precis samma orsak...... En samling väluppfostrade och rättrogna barn fanns på plats också........ Det bjöds på en smula skrålande också....... Inte från dessa skönsjungande killar utan mer när jag skulle försöka mig på lite gitarrklinkande med tillhörande ursäkt till sång..... Sedan dök en av Sussies vänner upp som jag träffade dagen innan den beryktade Ålandsresan........ -"Va fan, är du här nu igen din galning?" Så här skrämd såg hon ut när hon ofrivilligt blev utsatt av PD för en månad sedan...... Finns tydligen ett föredraget lag i denna delen av byn........ Sedan var jag tvungen att rasta Jesus ute i vildmarken......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts