Peolito Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Skickat från min iPhone med Tapatalk Så vacker tröja.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Vem är längst.....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Har dessa mpr träffar blivit nykterhetsrörelsens befrielse från bilder 🔧 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 3 minuter sedan, skrev burrabus: Har dessa mpr träffar blivit nykterhetsrörelsens befrielse från bilder 🔧 Undrar vad Raggmunken... gjort på tillställningen... snott någons dricka Han fick en varning nyss /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 3 timmar sedan, skrev Enis: Han har inget helrör i närheten /Enis Nädå för det fanns ett helrör Sang Som i ICA kassen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Nädå för det fanns ett helrör Sang Som i ICA kassen Med betoning på "fanns" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 7 minuter sedan, skrev Enis: Undrar vad Raggmunken... gjort på tillställningen... snott någons dricka Han fick en varning nyss /Enis Spillt ur en grogg kanske. Spritmissbruk ska beivras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 8 minuter sedan, skrev Enis: Undrar vad Raggmunken... gjort på tillställningen... snott någons dricka Han fick en varning nyss /Enis Kanske moderatorns dricka då båda var/är med på träffen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Kanske moderatorns dricka då båda var/är med på träffen Ja både jag och herr Chang var ju framme och godkände stickat innan det fick inmundigades av bartendern.Godkänd drink av 2 moderatorer!!!Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Tack för en som vanligt underbar träff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 LIIT på gång Frugan tog ett Maxmål på vägen hit men det hindrade henne inte från att muffla in några lass till på plats Som vanligt en mycket trevlig träff med alla dessa goa gubbar & gummor Nu har jag skjutsat damerna på födelsekalas så här är det tyst och skönt just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: Undrar vad Raggmunken... gjort på tillställningen... snott någons dricka Han fick en varning nyss /Enis Nej, han hånade iphone och HC hörde det, vilket är skäl för en varning. Dock så är iphone inte kapabel till sådana avancerade kommandon så i sitt ursinniga humör så brottade han ner SF och tvingade honom att varna Knasen, med en Android givetvis. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 1 minut sedan, skrev Bibben: Nej, han hånade iphone och HC hörde det, vilket är skäl för en varning. Dock så är iphone inte kapabel till sådana avancerade kommandon så i sitt ursinniga humör så brottade han ner SF och tvingade honom att varna Knasen, med en Android givetvis. eller så sprang han om kring och skrek elefant.... elefant..... elefant /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Underbar afton ber att få tacka alla inblandade! 😀👍❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Fortsättning följer!!!Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Bilder har jag tagit många idag, men orkar inte publicera nu. Småland vill spela biljard Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Har dessa mpr träffar blivit nykterhetsrörelsens befrielse från bilder [emoji373] Vi som försöker med lite kvalitets bilder ber om att få återkomma....Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev måne: Den vanligtvis så glädjesprudlande Hajkaj ser butter ut,varför? Han är väldigt fokuserad på att blanda perfekta LIIT. 5 timmar sedan, skrev Enis: Undrar vad Raggmunken... gjort på tillställningen... snott någons dricka Han fick en varning nyss /Enis Jag skulle nog kalla det för ett "chicken race" mellan Raggmunken och Swedenfarang. Och det blev som det blev. Be there or be square Herr Chang har talat. Ändrades Juni 3, 2017 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Nu är jag hemma i Bangkok, dock fortfarande bakfull från Nilssons alla drinkar i fredags. Tack för en trevlig fest! Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Och nu kan jag inte somna, så jag lägger väl upp lite bilder från lördagen. Jag är inte nykter, och det mesta jag skriver är antagligen inte sant. Men bilder ljuger inte Jag anländer träffen cirka 12.20 och det är väl inte så många där då. Men de är glada ändå... för de har inte observerat ankommande polisbil. När man ser polisbilen blir man mycket nervösa... får man dricka offentligt på denna plats? Patetiskt nog göms spriten undan, men polisen är inte intresserade av oss. Det var tydligen något av intresse inne i buskaget, och jag var själv helt obekymrad. 12.36 har det anlänt fler, och nu kan vi väl kalla detta för en större MPR-träff. Vatten styvt är redan i fin form. Towe fick ledigt från jobbet idag! Kenneth4618 undrar var brudarna är. Kolla här våra fina MPR keldjur! Världens undergång är inte så nära förestående tycker Husse, John Khonkhen och Kenneth4618. Nu ska HajKaj blanda något speciellt. Diverse fem centiliters flaskor ska hällas i. Man skulle ju kunna tro att HajKaj likt många svenska bartenders är extremt snålt noggrann med miilliliterna, men han är bara angelägen om att få in varje droppe sprit där den hör hemma. Spriten är blandad, nu ska det bli en LIIT! Ingredienserna är rätt. Lite lime. Och lite cola. När HajKaj blandat färdigt dessa två LIIT gav han en till mig, och jag blev så tagen att jag inte har någon bild på det. Tack HajKaj! Vem är längst, TallViking eller HajKaj? Det var inget fusk med högklackade skor. Rillex och Naam Kaeng diskuterar något djupt, och Benriach fattar ingenting. Och varför ser du så nöjd ut? Vänta bara... jag ska skriva något väldigt speciellt på MPR! Gorocco är väldigt glad att det sålts många lotter. Det ser ut som det sålts tre lotteriringar. Och nu ska vinnarna dras från denna mössa. Gorocco är väldigt angelägen om att lottdragningen ska gå till på ett sätt som ingen kan klandra. Gorocco har hittat en vinnare. Vinnaren är lycklig! Flera priser, och ännu en lycklig vinnare. Vi hade några trubadurer som sjöng på thai. Sofiero is da shit! Isbiten tycker att det börjar bli kallt. Fast det var ju rätt trevligt att sitta här. HajKaj blandar fantastiska drinkar! Single malt är gott! Det blir som sagt väl kallt framåt kvällen, och nu ska vi besöka en pizzeria i närheten. Vissa av oss har svårt att hänga med promenadhastigheten. Menyn är inte så spännande... men det finns ju Thai kyckling! Det verkar som alla intresserade har hittat hit. Vi slavar under nikotinet får gå ut för att göra vårt. Sen var det inget mer att fotografera, eller snarare var jag något för berusad för att bry mig om det. Men jag måste tacka alla som hjälpt till med denna träff, givetvis Gorocco och BMS men det finns fler som förtjänar beröm. Och nu borde jag sova så jag inte missar mitt tåg till Göteborg Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Tack alla tokar för en trevlig tillställning vissa bangade i vanlig ordning [emoji23][emoji23][emoji23]Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 (ändrad) Nu har jag och smala Sussi räknat pengarna från lotteriet och de blev rekord 6069 kr som oavkortat går till insamlingen på annandagsträffen v Tack alla som kom och var med på festen Ändrades Juni 4, 2017 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts