Guest Isan Lover Inlagd Mars 25, 2009 Dela Inlagd Mars 25, 2009 Hej Jag hittade det här om den utrotningshotade gigantiska catfishen som fiskas längs Mekong floden. Tyckte den var bra, kanske fler som gillar den. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Hej igen Jag har pratat med en kompis som har varit i södra Thailand och fiskat en liknande sorts catfish, dessa finns tycligen i floderna där, det var spännande fiske i djungeln och stora fiskar fångades. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Bra film, kul att se att någon bryr sig om de stora fiskarna. Ska prova att fiska själv nästa resa, men det blir på mindre fiskar. Jannef Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 en bra film tack för att du la upp den. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 QuoteHej igen Jag har pratat med en kompis som har varit i södra Thailand och fiskat en liknande sorts catfish, dessa finns tycligen i floderna där, det var spännande fiske i djungeln och stora fiskar fångades. Mvh Isan Lover låter spännande.vet du var det var nånstans. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Hej omarama Han besökte Krabi och Koh Lanta så det bör vara hyfsat nära därifrån. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.