Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Nä, det blir inget Pattaya, inte förr än Song Kran är över, tror jag! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Denna tillägnar jag dig Boa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Denna tillägnar jag dig Boa Fan ta dig Kenneth, nu blir det några dagar I Pattaya innan Song Kran! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Det är bara gamla gubbar som åker till Pattis och super Jag hade gärna åkt med dessa gubbar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Denna tillägnar jag dig Boa Tack snälla, det visar ännu mer att Pattayapojka tänker bara på en sak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 6 minuter sedan, skrev Boa52: Tack snälla, det visar ännu mer att Pattayapojka tänker bara på en sak Som att jobba i turistnäringen då de flesta Pattayapojkar är thai “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2017 6 minuter sedan, skrev Boa52: Tack snälla, det visar ännu mer att Pattayapojka tänker bara på en sak Det har vi gjort sen urminnes tider.synd att dina hormoner inte har fattat det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 8 minuter sedan, skrev thomas001: Det har vi gjort sen urminnes tider.synd att dina hormoner inte har fattat det. Dina mormoner tror jag har fått fnatt, Alla gillar ju söta flickor men man måste tänka med det stora huvet Det gör inte Pattayapojka och sörlänningar, feta, tatuerade gubbar jagar småflickor, HUVA. Kallar du det hormoner är du inte rusk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 3 timmar sedan, skrev Stefan: Fan ta dig Kenneth, nu blir det några dagar I Pattaya innan Song Kran! //S Vi kanske ses där jag kommer dit den 17 april Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 minuter sedan, skrev thongniam: Vi kanske ses där jag kommer dit den 17 april Lasse Det är bara att tjoa till så tar vi en öl eller något annat gott! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Ursäkta Pastorn. Fick en tjej med mig hem från högmässan i Pattaya idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 14 minuter sedan, skrev ArneMorales: Ursäkta Pastorn. Fick en tjej med mig hem från högmässan i Pattaya idag. Är nog ok om det är nattvardsvin i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 13 minuter sedan, skrev rolba: Är nog ok om det är nattvardsvin i glaset. Men det ska väl vara rött. Det kanske är som i Angeles City i Filippinerna när vi var några stycken som beställde in rött vin men in kom de med vitt vin vilket vi påpekade, att det var rött vin vi beställde men de sa bara same same but different color. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 4 minuter sedan, skrev stefan5300: Men det ska väl vara rött. Det kanske är som i Angeles City i Filippinerna när vi var några stycken som beställde in rött vin men in kom de med vitt vin vilket vi påpekade, att det var rött vin vi beställde men de sa bara same same but different color. Nu är det nog 45+ år sedan jag tog nattvarden men då var det vitt vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 10 minuter sedan, skrev rolba: Nu är det nog 45+ år sedan jag tog nattvarden men då var det vitt vin. När jag konfirmerades 1970 var det rött men det spelar ju ingen roll för det är ju samma sak men olika färger. Men var jesus blod vitt, för det hade något att göra med hans blod. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 55 minuter sedan, skrev ArneMorales: Ursäkta Pastorn. Fick en tjej med mig hem från högmässan i Pattaya idag. Om tjejen du fotade tycker att det är OK att du lägger ut bilden på Internet så är det OK för mig. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Nä det är inte vin. I kyrkan frågade hon om jag hade beer in my room. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 52 minuter sedan, skrev Fritz: Om tjejen du fotade tycker att det är OK att du lägger ut bilden på Internet så är det OK för mig. Fritz.. OK Pastorn. Hon bjuder på sig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 On 3/3/2017 at 23:30, skrev Alarik: Det finns en medlem här som träffat mig. En stor jävel. Trevlig som fan. Och han fick titta upp på mig. Ha, ha, ha, ha, ha, ha Måste varit TV, han är väl den största på forumet? Föresten, är du medlem i ett basketlag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu