stefan5300 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Ja sånt som röks ja Och hur vet du de, trodde bara att du nyttjade norrländsk genever. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 7 minuter sedan, skrev stefan5300: Och hur vet du de, trodde bara att du nyttjade norrländsk genever. Nä inget genever, såg just att dunken var bara halvfull så jag måste in till OK/Q8 och fylla på. Har hört att OK konjaken är bra i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 hörru du banjo Boa trodde du bara drack moonshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 11 minuter sedan, skrev LOSForever: hörru du banjo Boa trodde du bara drack moonshine Brukar blanda då blir det bäst, håret ska resa sej på armarna, då har den tagit dit den ska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Brukar blanda då blir det bäst, håret ska resa sej på armarna, då har den tagit dit den ska Hmm armarna trodde den tog sig högre upp på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 56 minuter sedan, skrev LOSForever: Hmm armarna trodde den tog sig högre upp på dig Ha den sätter sej som en värmekudde runt magen, högre upp finns inget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 59 minuter sedan, skrev LOSForever: Hmm armarna trodde den tog sig högre upp på dig Du menar näshåren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 3 minuter sedan, skrev GreenValley: Du menar näshåren? Lite högre upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 timme sedan, skrev Boa52: Brukar blanda då blir det bäst, håret ska resa sej på armarna, då har den tagit dit den ska Du menar att håret i knävecken och under fotsulorna ska resa sig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 timme sedan, skrev Boa52: Brukar blanda då blir det bäst, håret ska resa sej på armarna, då har den tagit dit den ska Hur är läget, Bert? I kväll kan du väl offra på dig lite bättre dryck än finkeln i dunken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev B747: Du menar att håret i knävecken och under fotsulorna ska resa sig. Helt klart, men det fattar inte doma här sörlänningarna, dom fatta noll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Alarik: Hur är läget, Bert? I kväll kan du väl offra på dig lite bättre dryck än finkeln i dunken. Mitt tilltals namn är inte Bert,har jobbat ute och tagit en liten whisky så nu går jag nog på sängen, min älsklig sover på soffan nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Livet leker i neonljuset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 5 minuter sedan, skrev Boa52: Mitt tilltals namn är inte Bert,har jobbat ute och tagit en liten whisky så nu går jag nog på sängen, min älsklig sover på soffan nu Nej, nej jag vet. Men eftersom du påpekar det så är det ju Örjan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 3 minuter sedan, skrev Alarik: Nej, nej jag vet. Men eftersom du påpekar det så är det ju Örjan. Sov gott på er,tröt som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Sov gott på er,tröt som fan Ser det. Du kan för fan inte ens stava rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 2 timmar sedan, skrev Alarik: Hur är läget, Bert? I kväll kan du väl offra på dig lite bättre dryck än finkeln i dunken. 2 timmar sedan, skrev Alarik: Nej, nej jag vet. Men eftersom du påpekar det så är det ju Örjan. Varför är det så viktigt för dig att outa BOA? folk har blivit avstängda för mindre ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 6 minuter sedan, skrev Cavemannen: Varför är det så viktigt för dig att outa BOA? folk har blivit avstängda för mindre ;-) OK. Eftersom det är du som är Admin så får du väl stänga av mig då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 6 minuter sedan, skrev Alarik: OK. Eftersom det är du som är Admin så får du väl stänga av mig då. Nu hade du fel igen. NOLLA! när skall du lära dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Nu hade du fel igen. NOLLA! när skall du lära dig? Kanske den dag då vi träffas och du då kallar mig nolla.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Precis nyss, skrev Alarik: Kanske den dag då vi träffas och du då kallar mig nolla.......... Den dagen ser jag framemot ps. pm:a för info och mobilnr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Den dagen ser jag framemot ps. pm:a för info och mobilnr Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Precis nyss, skrev Alarik: Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha Bara sänd ett pm med info så lovar jag att möta upp(om det är möjligt) ps. nu har du väl ändå skitit i skåpet......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Bara sänd ett pm med info så lovar jag att möta upp(om det är möjligt) ps. nu har du väl ändå skitit i skåpet......... Vilken patetisk jävla nolla du är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Bara sänd ett pm med info så lovar jag att möta upp(om det är möjligt) ps. nu har du väl ändå skitit i skåpet......... Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha Du är rolig du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu