Sangwal Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 4 minuter sedan, skrev Boa52: Det är bara sörlänningar som sitter och ser över ett risfält i fyra veckor och dricker för dom fattar inte att man kan jobba lite när man är i Thai utan bara supa som Pattayapojka. Din erfarenhet av din så kallade yxby, vad det nu är för nåt ,beror nog på dej själv. Helt klart en liten lyx resa men dj mycket jobb för att hjälpa min fru med farmen, men ni som åker ner till Pattaya och inte följer er fru till byn utan sitter och super två-tre veckor och tycker ändå ni vet vad som händer i Thai, skäms på er Så ute i obyden, där är man uppdaterad av vad som händer i Thailand? ?? Haha, du är med i matchen, det hör jag... ? Ditt tema verkar vara supa... Jaja, man känner andra som man känner sig själv.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 10 minuter sedan, skrev Sangwal: Så ute i obyden, där är man uppdaterad av vad som händer i Thailand? ?? Haha, du är med i matchen, det hör jag... ? Ditt tema verkar vara supa... Jaja, man känner andra som man känner sig själv.. Rock on! Det är ju det ni pratar om supa till fem på morgonen, läser du inte, du kan inte mena att men vet allt om thai om man sitter i Pattaya och super med falnger. Thailand är inte Pattaya det är en avart av Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Det är ju det ni pratar om supa till fem på morgonen, läser du inte, du kan inte mena att men vet allt om thai om man sitter i Pattaya och super med falnger. Thailand är inte Pattaya det är en avart av Thai Jag märker att du är hårt hållen av frugan din... Förstår att du vill ner till Pattaya och leva livet ett tag, istället för att vara bitter i en Yxby.. ? Men Pattaya är inget för veka Norrlänningar.... ? Rock on! Ändrades Mars 2, 2017 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 11 minuter sedan, skrev Boa52: Det är ju det ni pratar om supa till fem på morgonen, läser du inte, du kan inte mena att men vet allt om thai om man sitter i Pattaya och super med falnger. Thailand är inte Pattaya det är en avart av Thai Ungefär som du, en avart av människan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 2 minuter sedan, skrev Sangwal: Jag märker att du är hårt hållen av frugan din... Förstår att du vill ner till Pattaya och leva livet ett tag, istället för att vara bitter i en Yxby.. ? Men Pattaya är inte för veka Norrlänningar.... ? Rock on! Annser du att livet är att vara i Pataya och supa arslet av sej så har vi olika tankar om vad man gör i livet. Min fru är en dj bra fru och hon vet att jag inte super som ni Pattayapojka så det är lungt. Trivs dj bra i vår by med Thaifolket och dom falanger som bor där, så nån bitterhet finns inte. Anser du att man är en vekling om man inte super arslet av sej då har du nog inte fattat nåt av livet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 10 minuter sedan, skrev GreenValley: Ungefär som du, en avart av människan. Anser du att det är att normalt att en 60 årig gubbe ska ragga runt och supa i Pattaya till fem på morgonen, är det normalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 10 minuter sedan, skrev Boa52: Annser du att livet är att vara i Pataya och supa arslet av sej så har vi olika tankar om vad man gör i livet. Min fru är en dj bra fru och hon vet att jag inte super som ni Pattayapojka så det är lungt. Trivs dj bra i vår by med Thaifolket och dom falanger som bor där, så nån bitterhet finns inte. Anser du att man är en vekling om man inte super arslet av sej då har du nog inte fattat nåt av livet Att sitta och supa i en yxby och vara bitter, är inget jag strävar efter, sen att du verkar gilla kröka, så betyder inte det att vi andra gör det.. Men det blir väl lätt så, när man är uttråkad, men vi som befinner oss på andra breddgrader, kan sysselsätta oss med mängder av aktiviteter, så vi behöver inte supa ner oss.. Du borde berika dig och verkligen upptäcka, att gräset är grönare på andra sidan.. ? Nä, nu orkar jag inte förklara mer för dig, för det verkar vara meningslöst att försöka berika dig om ett liv utanför yxbyn.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 23 minuter sedan, skrev Boa52: Anser du att det är att normalt att en 60 årig gubbe ska ragga runt och supa i Pattaya till fem på morgonen, är det normalt Lika normalt som att häva i sig en dunk om dagen i Inavelsjön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 14 timmar sedan, skrev spooncreek: Att du är nostalgisk kring hur Walking Street var förr kontra nu har jag den största respekt för, men är man där på sena nattkröken, då Boa och en del andra tycker att mogna män ska ligga och sova, så skulle jag våga påstå att andelen charterturister är rätt låg. Jag trillar runt på många ställen över hela stan när det ska nattsuddas, men tycker WS har överlägset bäst kvalitet på både nattklubbar och a-go gos- Även om det kanske var bättre förr... Orkar inte springa och ränna hela nätterna fram till morgonkvisten längre, när det gäller a-go go barer så håller ja mig till Tim´s och Tahitian Queen 1 där det fortfarande spelas bra musik. Att jag åker till Pattaya fortfarande beror på att träffa kompisar som bor där, handla livsmedel och att det finns kläder i stora storlekar där att handla. Ja det var bättre förr med till exempel barer som Abbe´s och Honey bar, vet inte om de finns kvar idag, sedan var ju även Pompet trevligt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Sangwal: Den erfarenhet jag har, så sups det mer i en yxby i Isaan, så det betyder du är mer nerdekad än alla Pattayaveteraner... ? Du är väl bra skakis när du sätter dig på planet hem, efter allt du har förtärt på din lyxresa i Isaan.. Många flisor i röven blir det väl, efter träbänken på verandan. Sitta där och se ut över ett risfält i fyra veckor kan även få den starkaste att ta till flaskan.. Huva!! Rock on! Att det skulle supas mer i yxbyn än i till exempel Pattaya är bara påhitt och en skröna av folk som knappt varit där, av de 17 gånger jag drack alkohol förra året så var det 7 gånger i yxbyn och det var när kompisar var på besök. Men jag ska erkänna att jag har supit mycket i yxbyn för 4-5 år sedan och då gick det åt ungefär 10-12 helrör Blend 285, ett par backar burköl och lite annat drickbart i veckan men så en morgon när jag vaknade upp och mådde skit så sa jag till mig själv att nu får det fan vara nog och så blev det men helnykterist blir jag nog aldrig. Några av glaskulorna från droppkorken i Blendflaskorna som jag sparat, upptäckte att fungerade utmärkt till slangbellan. Ändrades Mars 2, 2017 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 7 timmar sedan, skrev KaiserBlood: Prova JP bar på WS runt 6-7 på morgonkvisten. Riktigt charmigt ställe och garanterat inte en enda charterturist. Gå dit så tidigt på morgonen precis då jag vaknat, nej tack. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 5 timmar sedan, skrev Boa52: Det är bara sörlänningar som sitter och ser över ett risfält i fyra veckor och dricker för dom fattar inte att man kan jobba lite när man är i Thai utan bara supa som Pattayapojka. Din erfarenhet av din så kallade yxby, vad det nu är för nåt ,beror nog på dej själv. Helt klart en liten lyx resa men dj mycket jobb för att hjälpa min fru med farmen, men ni som åker ner till Pattaya och inte följer er fru till byn utan sitter och super två-tre veckor och tycker ändå ni vet vad som händer i Thai, skäms på er Nä, jag har risfält framför mig hela men jag dricker inte eller knappt i alla fall eller arbetar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 5 timmar sedan, skrev Sangwal: Så ute i obyden, där är man uppdaterad av vad som händer i Thailand? ?? Haha, du är med i matchen, det hör jag... ? Ditt tema verkar vara supa... Jaja, man känner andra som man känner sig själv.. Rock on! Ja varför skulle man inte kunna vara det, är inte obygden Thailand förresten? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 15 timmar sedan, skrev Boa52: Om du skäms över att vara lappjävel prata med dina lappkompisar inte med mej, ingen lapp Nä du måste ju va ett stolpskott mvh FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Nu har tom dom feta svenska kärringarna börjat komma till Pattaya. Såg denna på Pattaya Beach efter lunch idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 7 minuter sedan, skrev ArneMorales: Nu har tom dom feta svenska kärringarna börjat komma till Pattaya. Såg denna på Pattaya Beach efter lunch idag. Det är väl bra dom feta svenska gubbarna finns ju redan där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 11 timmar sedan, skrev Sangwal: Att sitta och supa i en yxby och vara bitter, är inget jag strävar efter, sen att du verkar gilla kröka, så betyder inte det att vi andra gör det.. Men det blir väl lätt så, när man är uttråkad, men vi som befinner oss på andra breddgrader, kan sysselsätta oss med mängder av aktiviteter, så vi behöver inte supa ner oss.. Du borde berika dig och verkligen upptäcka, att gräset är grönare på andra sidan.. ? Nä, nu orkar jag inte förklara mer för dig, för det verkar vara meningslöst att försöka berika dig om ett liv utanför yxbyn.. Rock on! Fantasi har du i alla fal eller läser som en stövare, var får du det ifrån att jag sitter och krökar hemma i byn. I Pattaya finns väl inget gräs då skulle ni inte kunna gå, för er måste det vara asfalt ända fram till puben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 Håller med fy fasen. ....aldrig mer.. när åker vi igen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 13 minuter sedan, skrev Boa52: Fantasi har du i alla fal eller läser som en stövare, var får du det ifrån att jag sitter och krökar hemma i byn. I Pattaya finns väl inget gräs då skulle ni inte kunna gå, för er måste det vara asfalt ända fram till puben Och var får du det ifrån att alla faranger sitter och krökar i Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 GRATTIS PÅ 65-ÅRS-DAGEN BERT. Ha en jättefin dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 18 minuter sedan, skrev Alarik: GRATTIS PÅ 65-ÅRS-DAGEN BERT. Ha en jättefin dag. Tackar tackar, helfin tårta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 timme sedan, skrev Boa52: Fantasi har du i alla fal eller läser som en stövare, var får du det ifrån att jag sitter och krökar hemma i byn. I Pattaya finns väl inget gräs då skulle ni inte kunna gå, för er måste det vara asfalt ända fram till puben Där finns det mycket gräs. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 5 minuter sedan, skrev stefan5300: Där finns det mycket gräs. Ja sånt som röks ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 timme sedan, skrev Boa52: Fantasi har du i alla fal eller läser som en stövare, var får du det ifrån att jag sitter och krökar hemma i byn. I Pattaya finns väl inget gräs då skulle ni inte kunna gå, för er måste det vara asfalt ända fram till puben I centrum är det av förklarliga skäl inte så mycket gräsytor men runt om kring finns en hel del. Men det borde man väl veta som självutnämnd expert på Pattaya Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Ja sånt som röks ja Jasså finns det mer sån där än någon annan stans? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu