Boa52 Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev thomas001: Du ska nog inte ta allt så bokstavligt! Har ju blivit anklagad tidigare för att vara alkoholist här på MPR. Bor här i Thailand Har ett jobb att sköta 5 dagar i veckan. Lite svårt att fixa det knallfull varje dag! Men var och en är salig i sin tro! Det hoppas jag du inte är men du skriver så, varför, skryta om supandet. Har ju som ni vet inte varit i Pattaya men Patong flera ggr,same same Att se gubbar 50- 60- 70 kröka och bli stupfulla och säkert hålla på till fem på morgonen. HUVA. Vad är det för vits, kommer inte ihåg dagen efter, halv eller helalkisar. Blir man en bättre eller större man om man skryter om hur man super. Sörläningar Ändrades Mars 1, 2017 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 48 minuter sedan, skrev Boa52: Krökar man till fem på morgonen, halvalkis, supa skallen av sej det gjorde man som jag skrev 20-25 men blir man inte vuxen kanske det beror på alkoholen och sina alko kompisar, ni dras till varandra Går man på sängen klockan fem på eftermiddagen är man helalkis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 1 timme sedan, skrev Boa52: Är man som jag 65 på fredag, vist festar jag också ibland men fan till fem på morgonen HUVA måste vara en dubbel sörlänning och tillbringa sin semester med att surra med bardamer då är man omogen alltså 20-25 år i huvet Tack! Nu känner jag mig ung. Blir ju inte 65 fören nästa vecka. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiffen mc Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 tackar för tippset får bli kalla Sverige för min del Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 2 timmar sedan, skrev Boa52: en del tycker supandet är bäst i livet Klart det är. När du satt tofflorna är det slut med det nöjet. Så se till att ha fylld dunk på fredag Bert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 Fet gubbvarning om man inte tycker att det är kul att tjöta lite med tjejerna i baren, önskar inget hellre än att det va öppet till kl 5 här i HH också. Bästa tiden på dygnet är ju när solen e nere. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 12 timmar sedan, skrev Boa52: Det hoppas jag du inte är men du skriver så, varför, skryta om supandet. Har ju som ni vet inte varit i Pattaya men Patong flera ggr,same same Att se gubbar 50- 60- 70 kröka och bli stupfulla och säkert hålla på till fem på morgonen. HUVA. Vad är det för vits, kommer inte ihåg dagen efter, halv eller helalkisar. Blir man en bättre eller större man om man skryter om hur man super. Sörläningar Jo vi vet att du inte varit i Pattaya men vad gör det om man ändå som du är självutnämd expert. Du har ju varit i Patong i 2 veckor för 15 år sedan så du vet ju självklart allt om Pattaya. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 12 timmar sedan, skrev Boa52: Det hoppas jag du inte är men du skriver så, varför, skryta om supandet. Har ju som ni vet inte varit i Pattaya men Patong flera ggr,same same Att se gubbar 50- 60- 70 kröka och bli stupfulla och säkert hålla på till fem på morgonen. HUVA. Vad är det för vits, kommer inte ihåg dagen efter, halv eller helalkisar. Blir man en bättre eller större man om man skryter om hur man super. Sörläningar Du bara antar en massa. Ingen erfarenhet men du påstår än det ena än det andra. Vilken sten har du legat under? Du låter som om du lever för 100 år sedan. HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 13 timmar sedan, skrev Boa52: Är man som du 20-25 år förstår jag att du gillar Pattaya, det bästa är att ligga i solstolen,äta, supa till fem på morgonen, vilket liv HUVA Men du blir säkert äldre och då tänker du om hoppas jag . Är det så viktigt att kunna köpa sprit hela dygnet, HUVA. Men är det så man vill ha det så klart Orter som Pattaya är bra för dej. Vi äro olika en del tycker supandet är bäst i livet en del inte.Glömde du är ju en sörlänning så jag förstår, HUVA Skriver Boa som inget vet och inget begriper. Finns inget bättre ställe än Pattaya. Jag har bott väldigt länge i Thailand och delat min tid mellan Isan och Pattaya. Men det är nog för sent för Boa att fatta vad han har gått miste om.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 20 minuter sedan, skrev möljis: Skriver Boa som inget vet och inget begriper. Finns inget bättre ställe än Pattaya. Jag har bott väldigt länge i Thailand och delat min tid mellan Isan och Pattaya. Men det är nog för sent för Boa att fatta vad han har gått miste om.... Boa tycker kanske inte det ger nåt längre att supa till fem på morgonen, och sen sova hela dagen, bakfull. allt har sin tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 22 minuter sedan, skrev möljis: Skriver Boa som inget vet och inget begriper. Finns inget bättre ställe än Pattaya. Jag har bott väldigt länge i Thailand och delat min tid mellan Isan och Pattaya. Men det är nog för sent för Boa att fatta vad han har gått miste om.... Ja det är för sent alldeles för sent cirka 25 år, Walking Street var riktigt trevligt förr innan charterturisterna tog över den gatan med vad det innebär. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev stefan5300: Ja det är för sent alldeles för sent cirka 25 år, Walking Street var riktigt trevligt förr innan charterturisterna tog över den gatan med vad det innebär. Att du är nostalgisk kring hur Walking Street var förr kontra nu har jag den största respekt för, men är man där på sena nattkröken, då Boa och en del andra tycker att mogna män ska ligga och sova, så skulle jag våga påstå att andelen charterturister är rätt låg. Jag trillar runt på många ställen över hela stan när det ska nattsuddas, men tycker WS har överlägset bäst kvalitet på både nattklubbar och a-go gos- Även om det kanske var bättre förr... Ändrades Mars 2, 2017 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 18 timmar sedan, skrev Boa52: Krökar man till fem på morgonen, halvalkis, supa skallen av sej det gjorde man som jag skrev 20-25 men blir man inte vuxen kanske det beror på alkoholen och sina alko kompisar, ni dras till varandra Fan man skäms över att va lappjävel när en utvecklingstörd jävul som du uttalar sig gå genast tillbaka till vedboden där hör du hemma idi*t. Lappjävulen FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 4 timmar sedan, skrev Boa52: Boa tycker kanske inte det ger nåt längre att supa till fem på morgonen, och sen sova hela dagen, bakfull. allt har sin tid Helt rätt Bert. Det är bara amatörer som super efter midnatt. Kan ge mig fan på att de dricker på nyår också. Dricker gör man på eftermiddagen och kvällen. Sedan så tillbringas vanligtvis tiden i sängen - gärna med lite rajtantajtan. Man kan i och för sig emellanåt ta en sup på morgonen också - lite rajtantajtan på morgonkvisten är inte heller fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Ja Ja jag dricker när jag vill och andra kan få dricka nyttigheter när dom önskar det är upp till personerna eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 4 timmar sedan, skrev spooncreek: Att du är nostalgisk kring hur Walking Street var förr kontra nu har jag den största respekt för, men är man där på sena nattkröken, då Boa och en del andra tycker att mogna män ska ligga och sova, så skulle jag våga påstå att andelen charterturister är rätt låg. Jag trillar runt på många ställen över hela stan när det ska nattsuddas, men tycker WS har överlägset bäst kvalitet på både nattklubbar och a-go gos- Även om det kanske var bättre förr... Allt var bättre förr, inte bara WS, men man kan inte heller leva i det förgångna. Försöker alltid hitta nya platser när dom man tyckte om förr har förändrats för mycket. Det blir svårare och svårare.... Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 2 timmar sedan, skrev Alarik: Helt rätt Bert. Det är bara amatörer som super efter midnatt. Kan ge mig fan på att de dricker på nyår också. Dricker gör man på eftermiddagen och kvällen. Sedan så tillbringas vanligtvis tiden i sängen - gärna med lite rajtantajtan. Man kan i och för sig emellanåt ta en sup på morgonen också - lite rajtantajtan på morgonkvisten är inte heller fel. Behöver inte en sup för lite rajtantajan på varken kväll eller morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 2 timmar sedan, skrev FANTASY: Fan man skäms över att va lappjävel när en utvecklingstörd jävul som du uttalar sig gå genast tillbaka till vedboden där hör du hemma idi*t. Lappjävulen FANTASY Om du skäms över att vara lappjävel prata med dina lappkompisar inte med mej, ingen lapp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 53 minuter sedan, skrev Boa52: Behöver inte en sup för lite rajtantajan på varken kväll eller morgon Det är bara amatörer som behöver det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Boa, håller sörlänningarna på tårna! Imorgon är det Fredag... se nu till och titta i dunken imorgon Boa. Så får du se till så att sörlänningarna inte moppsar upp sig för mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 1 minut sedan, skrev wUThai: Boa, håller sörlänningarna på tårna! Imorgon är det Fredag... se nu till och titta i dunken imorgon Boa. Så får du se till så att sörlänningarna inte moppsar upp sig för mycket! Han har gått på sängen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 16 minuter sedan, skrev wUThai: Boa, håller sörlänningarna på tårna! Imorgon är det Fredag... se nu till och titta i dunken imorgon Boa. Så får du se till så att sörlänningarna inte moppsar upp sig för mycket! Helt rätt behöver nog inte dunken i morgon, fyller år gör jag ändå blir köra snöslunga och sen har min fru lovat thaigodis, oj oj Men thaigodiset tar bara några timmar så vi kan bråka lite efteråt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 10 timmar sedan, skrev Boa52: Boa tycker kanske inte det ger nåt längre att supa till fem på morgonen, och sen sova hela dagen, bakfull. allt har sin tid Den erfarenhet jag har, så sups det mer i en yxby i Isaan, så det betyder du är mer nerdekad än alla Pattayaveteraner... ? Du är väl bra skakis när du sätter dig på planet hem, efter allt du har förtärt på din lyxresa i Isaan.. Många flisor i röven blir det väl, efter träbänken på verandan. Sitta där och se ut över ett risfält i fyra veckor kan även få den starkaste att ta till flaskan.. Huva!! Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 10 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja det är för sent alldeles för sent cirka 25 år, Walking Street var riktigt trevligt förr innan charterturisterna tog över den gatan med vad det innebär. Prova JP bar på WS runt 6-7 på morgonkvisten. Riktigt charmigt ställe och garanterat inte en enda charterturist. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 1 timme sedan, skrev Sangwal: Den erfarenhet jag har, så sups det mer i en yxby i Isaan, så det betyder du är mer nerdekad än alla Pattayaveteraner... ? Du är väl bra skakis när du sätter dig på planet hem, efter allt du har förtärt på din lyxresa i Isaan.. Många flisor i röven blir det väl, efter träbänken på verandan. Sitta där och se ut över ett risfält i fyra veckor kan även få den starkaste att ta till flaskan.. Huva!! Rock on! Det är bara sörlänningar som sitter och ser över ett risfält i fyra veckor och dricker för dom fattar inte att man kan jobba lite när man är i Thai utan bara supa som Pattayapojka. Din erfarenhet av din så kallade yxby, vad det nu är för nåt ,beror nog på dej själv. Helt klart en liten lyx resa men dj mycket jobb för att hjälpa min fru med farmen, men ni som åker ner till Pattaya och inte följer er fru till byn utan sitter och super två-tre veckor och tycker ändå ni vet vad som händer i Thai, skäms på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu