Peolito Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Fast track på suvvan suger getpung. Varje gång jag har haft tar det jättelång tid pga turbaner, rullstolar och muselmaner un mass. Fast jag har väl bara otur kanske.Tacka vet jag arbetaringången. Där funkar det.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Dags att kalla in Captain Chaos och styra upp kaoset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Ingen peak hour precis i normala fall, men just nu incheckad, säkerhets-och passkontrollerad på under 15 minuter (14.00) Och då var den ändå en av två pass-och säkerhetskontroller stängda. Däremot funderar jag på att ha lite koll inför hemresan om 4-5 dagar. Blir det mycket förseningar på Suvvan pga av reparation av start-och landningsbana kan det vara idé att boka ett flyg till Don Mueang istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naab Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu har du fått ett tips hur du kanske kan smita förbi för en billig peng. Kan du inte själv försöka eller har du som krav att övriga forumindivider ska agera försökskaniner åt dig. Du verkar vara en sådan som vill ha färdigtuggad mat. Själv lägger jag samet's tips på minnet, då jag allt för sällan flyger på dyra biljetter. Däremot blir det väldigt många biljetter. Du e ju precis lika pantad som din kompis eller så har du också svårt att läsa... som du säger person kommer med tips, men ingen vidare info än en länk, jag frågar samma person om han har provat tjänsten.. va det dumt av mej och fråga om tjänsten fungerar bra? Din kompis kom ju inte ens med något tips...... han berättade att han aldrig provat denna tjänst men att han provat en annan.. Super bra tips ju... nästa gång när du vill ha ett hotel nära ambassaden och frågar om tips så kan ju jag svara dej med att jag aldrig har bott nära ambassaden men att jag vet ett annat hotel på phuket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Du e ju precis lika pantad som din kompis eller så har du också svårt att läsa... som du säger person kommer med tips, men ingen vidare info än en länk, jag frågar samma person om han har provat tjänsten.. va det dumt av mej och fråga om tjänsten fungerar bra? Din kompis kom ju inte ens med något tips...... han berättade att han aldrig provat denna tjänst men att han provat en annan.. Super bra tips ju... nästa gång när du vill ha ett hotel nära ambassaden och frågar om tips så kan ju jag svara dej med att jag aldrig har bott nära ambassaden men att jag vet ett annat hotel på phuket... Nu är han inte min kompis, men jag tar det som en komplimang när du menar att jag och samet är lika pantade. Samets tips hjälpte nog mig, så frågan är om vissa här på forumet har svårt att fundera själv eller om man måste hålla dom i handen. Jag klickade på länken och läste informationen. Verkar vara ett smidigt system. Man kan ju samtidigt få sig en paketlösning om man tar deras taxiservice. Jag tror nog att du kan sluta ställa frågor här på forumet. Dina vårdnadshavare hjälper nog dig, så vår hjälp är ändå bortkastad. Att din jämförelse haltar är en annan sak. Vill jag ha ett tips på ett hotell nära ambassaden så kan jag gärna ta ett tips från någon även om dom själv inte bott på hotellet. Ett tips om ett hotell med skytrain connection hade också varit värt att undersöka. Jag hade i alla fall inte börjat gråta ut. Kom ihåg att det är du som verkar behöva hjälp. Vi normala människor klarar oss alldeles utmärkt på flygplatser och andra platser här i världen. PSDu verkar stolt över att du kan läsa. Nästa steg för dig blir att förstå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 (ändrad) Jag är lite halvt efterbliven. Men vad är det naab har fel om? Att samet säger att det står skrivet i länken om hur det funkar skulle vara ett svar på hans fråga? Frågade inte naab specifikt om det var nån som PROVAT tjänsten själv? Man undra om vissa varit i Thailand?! Tanke på hur landet funkar med sina tjänster... dom är ju bäst i världen och det blir aldrig fel i yxlandet?? Har ni några frågor så skicka ett pm så ska jag ge er en länk. Följ den till punkt och pricka. /wUThais vårdare. Ändrades Mars 2, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Jag är lite halvt efterbliven. Men vad är det naab har fel om? Att samet säger att det står skrivet i länken om hur det funkar skulle vara ett svar på hans fråga? Frågade inte naab specifikt om det var nån som PROVAT tjänsten själv? Man undra om vissa varit i Thailand?! Tanke på hur landet funkar med sina tjänster... dom är ju bäst i världen och det blir aldrig fel i yxlandet?? Har ni några frågor så skicka ett pm så ska jag ge er en länk. Följ den till punkt och pricka. /wUThais vårdare. Han har väl inte fel om något. Men att mer eller mindre be samet ge fan i att svara, om ej samet svarar ja eller nej, känns jävligt idi*tiskt. Naab fick mer svar än han önskade och kände sig tydligen väldigt förnärmad. Själv är tyckte jag att det var ett bra svar då jag kanske nyttjar denna service. Så mitt problem var att jag inte gillade tonen hos naab. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Han har väl inte fel om något. Men att mer eller mindre be samet ge fan i att svara, om ej samet svarar ja eller nej, känns jävligt idi*tiskt. Naab fick mer svar än han önskade och kände sig tydligen väldigt förnärmad. Själv är tyckte jag att det var ett bra svar då jag kanske nyttjar denna service. Så mitt problem var att jag inte gillade tonen hos naab. Mitt problem är att om man inte har svar på en specifik fråga så kan man hålla käften. naab, fick svar på sin fråga av koppar55, den enda som provat tjänsten ifråga. Allt annat är meningslöst och bara waste of time. Jag hade med blivit förbannad om nån säger till mig att läsa infon på sidan om hur det funkar?!?! Jag skiter i vad det står på sidan... jag vill veta om nån har erfarenhet av tjänsten. Inte om vad andra tror eller nåt annat ovidkommande dravel. Det gör mig förbannad. Du vet.. lite som när man är i yxlandet och frågar efter vägen och får 10 olika svar av 10 olika risätare som inte ens vet vilket ställe jag ska till men likt förbannat pekar och ler helt ovetande om vart jag ska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Mitt problem är att om man inte har svar på en specifik fråga så kan man hålla käften. naab, fick svar på sin fråga av koppar55, den enda som provat tjänsten ifråga. Allt annat är meningslöst och bara waste of time. Jag hade med blivit förbannad om nån säger till mig att läsa infon på sidan om hur det funkar?!?! Jag skiter i vad det står på sidan... jag vill veta om nån har erfarenhet av tjänsten. Inte om vad andra tror eller nåt annat ovidkommande dravel. Det gör mig förbannad. Du vet.. lite som när man är i yxlandet och frågar efter vägen och får 10 olika svar av 10 olika risätare som inte ens vet vilket ställe jag ska till men likt förbannat pekar och ler helt ovetande om vart jag ska. Då borde han kanske startat en egen tråd. Grejen var ju det att samet postade länken och fick en följdfråga, som jag inte alls ansåg vara otrevlig på något sätt. Nåja, man får passa sig för att svara annat än "Ja" eller "Nej" på det här forumet. Någon kan bli vresig om annat svar gives. Själv klarar jag av att sålla ut informationen och utan att veta helt säkert så innehöll första raden infon att samet inte testat detta. DÄR hade naab kunnat sluta läsa för att inte göra sig själv besviken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 13 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då borde han kanske startat en egen tråd. Grejen var ju det att samet postade länken och fick en följdfråga, som jag inte alls ansåg vara otrevlig på något sätt. Nåja, man får passa sig för att svara annat än "Ja" eller "Nej" på det här forumet. Någon kan bli vresig om annat svar gives. Själv klarar jag av att sålla ut informationen och utan att veta helt säkert så innehöll första raden infon att samet inte testat detta. DÄR hade naab kunnat sluta läsa för att inte göra sig själv besviken. Ja, kanske det. Varför nöja sig med en tråd när man kan skapa en grupp istället!? Men hur som, alla är vi olika. Jag ogillar bara meningslös info som inte ger mig ett skit. Tja, han var väl kanske lite trött när han svarade samet. Men tror du inte samet klara av att svara naab själv? Aja, nu har jag inte tid mer! Det är skiftbyte nu och snart kommer nattpersonalen och ta hand om mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 Ja, kanske det. Varför nöja sig med en tråd när man kan skapa en grupp istället!? Men hur som, alla är vi olika. Jag ogillar bara meningslös info som inte ger mig ett skit. Tja, han var väl kanske lite trött när han svarade samet. Men tror du inte samet klara av att svara naab själv? Aja, nu har jag inte tid mer! Det är skiftbyte nu och snart kommer nattpersonalen och ta hand om mig. Själv är jag väl rätt småtrött och sur så man är väl lättretad för tillfället. Länge lever grupper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Har du testat detta? Jag testar på lördag.Eftersom jag också för närvarande inte har någon bra status och snåljävla thai inte inkluderar Lounge i PE så lade jag till lounge också, tot 1680 bht totalt. Och det har dom gått ut med? Inget hört eller sett. Förra året öppna det inte 2tim innan (Aeroflot). Gäller antagligen inte alla flygbolag. Det har gått och checka in lång tid före hos thai på internationella flighter så länge jag vet.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Torsdag kväll Kl.2350 Lufthansas plan till Frankfurt blev stående på plattan en timme i väntan på att få klartecken till o starta motorerna. Flygkaptenen sluddrade i högtalarna så det var näst intill omöjligt o höra vad han sa. Jag och min stolsgranne uppfattade att det var kö till startbanan. Om dom nu stängt en landningsbana så var det föga förvånande med köbildning. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 (ändrad) Tja, Premiumbiljetter med Norwegian, har man rätt till fastlane på Suvvan? Erkki Ändrades Mars 5, 2017 av erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Tja, Premiumbiljetter med Norwegian, har man rätt till fastlane på Suvvan? Erkki Nej inte Thais iaf, rätt surt då de är dyrare än många vanliga biz biljetter.... Edit: Ser du frågade om Norwegians, har för mig att det inte var så....har åkt hem med dem en gång, Lounge ingick. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Nej inte Thais iaf, rätt surt då de är dyrare än många vanliga biz biljetter.... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Tack för svaret, Tyvärr blir det sällan Thai numera, de ligger helt galet i pris. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Tack för svaret, Tyvärr blir det sällan Thai numera, de ligger helt galet i pris. Erkki Såg du frågade om Norwegian, editerade Ja Thai PE är väl dyra....men latmask som man är.....Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Nej inte Thais iaf, rätt surt då de är dyrare än många vanliga biz biljetter.... Edit: Ser du frågade om Norwegians, har för mig att det inte var så....har åkt hem med dem en gång, Lounge ingick. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Tja, De har fastlane på Arlanda och Oslo, men har inte lycktas få ett bra svar i Bangkok vid incheckningen. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Vilka lounger är det man får tillgång till om man förköper? Louis tavern förmodar jag, men är det nån mer? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Tja, De har fastlane på Arlanda och Oslo, men har inte lycktas få ett bra svar i Bangkok vid incheckningen. Har för mig det inte ingick, hade nog minns det isof. Vilka lounger är det man får tillgång till om man förköper? Louis tavern förmodar jag, men är det nån mer? Ja Louis. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 5, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2017 Ska finnas fast track enl http://www.businessclass.se/norwegian-forandrar-sin-premiumprodukt-med-tillgang-till-lounge-och-utokad-servering-pa-langflygningar/ Norwegian har i alla fall tillgång till lounge för sina premium biljetter. Menzies på Arlanda KLM och Air France Lounge på suvvan Finns i terminal 2, mötesplats D, plan tre Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Icke fasttrack i BKK enl denna: https://www.norwegian.com/se/reseinformation/incheckning-och-ombordstigning/fast-track/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 (ändrad) Sist när vi åkte Norwegian premium economi var det fast track både på Arlanda och Suvvan både dit och hem.KLM o Air France lounge på Suvvan. Vi hade en kanon resa med baggarna och deras drömplan. Ändrades Mars 5, 2017 av BOM MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu