Farang Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Ja men det lustiga är att i Jomtien är det torrare det kan regna i Pattaya men bara bli lite mulet i Jomtien eller T.o.m. vara soligt . Jo, Jomtien är rätt torrt jämfört med Pattaya member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Tjänare Farang,men det är bara ibland. Nu är kl 08,29 var solsken när ja kom ner, men nu regnar det som fan.Så man får spä på med en chang Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Fritz! Jomtien är granbyn söder om Pattaya!! Andra sidan Åsen!! pigge01 Tack för informationen men jag hade den kunskapen sen år tillbaka. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Sverigeväder... Grått, grått, grått 0,5 grader isvind från norr. Meterologerna lovar regn Fre-Sön, och jag ska ut och jaga Älg hela helgen... F-n det känns som om jag befunnit mej i norrland nånstans, men jag är ju i Fjollträsk.. Fy faan fibravintern är nära nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Göteborg REGN REGN REGN // Perra Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Älvängen 3 mil norr om götet snöblandat regn 4,2ggr men om 45 dar så väntar värmen å :26: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 I Pennybridge regnar det som f-n och är 5 grader "varmt" huga Mvh Måne som längtar till värmen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Hua Hin 16.10. 32 grader men mulet. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Älvängen 3 mil norr om götet snöblandat regn 4,2ggr men om 45 dar så väntar värmen å :26: Ny är det snöblandat regn i GBG också! Gött att åka till Landvetter om 3 timmar. // Perra Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Uppsala Grått väntar regn 5"Varmt" Men 17/1 blirdet bättre Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Sverigeväder... Grått, grått, grått 0,5 grader isvind från norr. Meterologerna lovar regn Fre-Sön, och jag ska ut och jaga Älg hela helgen... F-n det känns som om jag befunnit mej i norrland nånstans, men jag är ju i Fjollträsk.. Fy faan fibravintern är nära nu... Nu ligger du på minus..åkte ner till Thailand på enkel biljett för drygt tre månader sen och har inte ångrat mig en sekund förrän jag såg ditt inlägg. Snacka om att jag blev sugen på älgkött.. Mvh Fritz... Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Jomtien 29 grader varmt kl 19,46 och förbannat skönt mvh maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu