Lamphun Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Här i Lamphun är det 32 grader solsken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Jaa,dessa svenska knegare,där händer det inte mycket [img alt= ]http://../../../Smileys/default/whistle.gif Hallå här slanggurka(btt) 99% av jobb kompisarna är på semester (otur för dom vädermesigt) Själv så hade jag tur som fick jobba nu.Lastar gods till volvos samman sättningsfabrik i Australien å har bara 2 burkar kvar på två veckor (gör tre om dan i vanliga fall) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 regnar gör det igen och igen och igen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote regnar gör det igen och igen och igen Här oxå.regn, regn och mera regn...fyn f-n! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 regn regn och och 16 grader. Hoppas på förändring nästa vecka när vi landar i Bangkok Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Inget väder här nu, totalt mörker member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Solsken idag oxå. Solstrålen Arne Inlägget innehåller inte minimum kravet på (5 ord). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Grått och blött 19 gr. Tur att det bara är en månad kvar. Baa, sen blire i alla fall varmt!!! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 +21 och solen börjar så smått leta sig igenom molnen i utkanterna av våran vackra kungliga huvudstad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Solsken idag oxå. Solstrålen Arne Inlägget innehåller inte minimum kravet på (5 ord). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Ölväder på nån trevlig uteservering i huvudstaden http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tasa Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Moln, risk för regn, 28 grader i Ban Phe. Ölet avnjutes på terrassen. Mbh tasa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Kl är nu 10,10 i Jomtien sol och 31 grader, underbart skönt Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Även i Korat skiner solen och termometern visar 32,1 grader. Sitter och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan avnjuta en kall chang. mvh flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Just nu är det kallt och snöar i Skåne member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 -1 grad i kungliga http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 I morse kom det en riktig regnskur, sedan har det klarnat upp men lite moln finns det kvar, luftfuktigheten 87% + 28 lokaltid 17,15 i Udon. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Här i Bergen Norge har vi just nu +8° och regn, vi har haft lång regnperiod i år den startade i juli och pågår än. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 I Pennybridge +15,molnfritt och sol Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Just nu är det kallt och snöar i Skåne Snöar Vart bor du? Här i Malmö snöar det då inte... Men i norrland där jag kommer ifrån, snöar det... Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Tjänare i Jomtien har vi 28 grader å 1m/s och kväll med moln Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Tjänare i Jomtien har vi 28 grader å 1m/s och kväll med moln Mvh Maitan Halloj..ungefär same same här i Pattaya. Läser på internet med illa dold förtjusning om diverse snöoväder i norra norrlands inland och fjälltrakter Mvh Fritz... Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Halloj..ungefär same same här i Pattaya. Läser på internet med illa dold förtjusning om diverse snöoväder i norra norrlands inland och fjälltrakter Mvh Fritz... Fritz! Jomtien är granbyn söder om Pattaya!! Andra sidan Åsen!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Halloj..ungefär same same här i Pattaya. Läser på internet med illa dold förtjusning om diverse snöoväder i norra norrlands inland och fjälltrakter Mvh Fritz... Fritz! Jomtien är granbyn söder om Pattaya!! Andra sidan Åsen!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Oktober 15, 2009 Dela Inlagd Oktober 15, 2009 Fritz! Jomtien är granbyn söder om Pattaya!! Andra sidan Åsen!! pigge01 Ja men det lustiga är att i Jomtien är det torrare det kan regna i Pattaya men bara bli lite mulet i Jomtien eller T.o.m. vara soligt . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu