honken Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Sthlm city - bikini turister, foto-japaner och vilsna danskar. Varmt och gosigt på bussen och svalt i T-banan. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Här skiner solen på min balkong i Göteborg, men jag sitter och svamlar vid datorn! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Södra förorterna till kungliga huvudstaden står det 20 + på termometern just nu lite kvavt kan tyckas,men det går och kyla ner sig med en carlsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Uppsala just nu! Sol och 23 grader, sitter på altan med datorn framför och en liten GT Gumman sover efter en hård arbetsdag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 I går kom det ett moln och i morrn skall det visst komma ett till. Väderspände Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Örebro=22 gr.varmt skönt som f-n Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Älvängen (Ale komun)18.8 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Mariefred +19 men i eftermiddags 25. Hade en kanondag på Eskilstuna Zoo med barnbarnen i sooool och 25 graders sommar. OM EN MÅNAD BLIR DET VARMARE FÖR EN "STACKARS" FARANG. MVH Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Uppsala 21,10 Sol över stan varmt o skönt Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Norrköping 20,17, efter 5 Shingha 18,12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Linköping kl. 22,32 är det 18,5 grader och Singhan smakar perfekt som alltid . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Uppsala 4,40 Mulet men varmt Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Jomtien kl 11,07 sol och 30 grader. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Regn, regn..igen.+14 och helmulet! Så klart man längtar.. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Stockholm 17 grader och halvmulet friskt och skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Här i Bergen Norge är det nu kl: 07.30 14° och regnet bara vräker ner //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NangYak Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Sthlm city - bikini turister, foto-japaner och vilsna danskar. Varmt och gosigt på bussen och svalt i T-banan. Svalt i T-banan? Då måste det vara blå linjen du snackar om. Hur som helst... Katarinahissen säger 7:29 och 20 grad C. "Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Arboga strålande sol och just nu 20°C varm. Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Örebro just nu 20,9 grader och mulet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Älvängen 29 grader solsken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Korat 14.10 solsken och 32,9 grader C. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Här i Fjollträsk är det 20 gr. sol http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Hisingen Volvo Lastvagnar Jobbet.18% regn huga det e änna got å inte ha semester nu lungt lungt kan sitta här i lugn o ro med mpr. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Hisingen Volvo Lastvagnar Jobbet.18% regn huga det e änna got å inte ha semester nu lungt lungt kan sitta här i lugn o ro med mpr. Jaa,dessa svenska knegare,där händer det inte mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 På höglandet, som vanligt, en helt normal svensk sommar, d.v.s grått muligt små kallt och detta eviga förbannade regn. Klart att man längtar ner. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu