Guest HansG Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Retas lite med min lilla Flores som startat tråden. Men eftersom jag känner till hennes humör får jag passa mig. HansG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Oj, nu kom det ett moln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Det ser nästan ut som snöstorm nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Quote Det ser nästan ut som snöstorm nu Och då bor jag ändå i kungliga huvudstaden Där som solen alltid lyser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Quote Och då bor jag ändå i kungliga huvudstaden Där som solen alltid lyser Konstigt. Man skulle tro ni var tillräckligt hårt prövade. mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Jag byter till sommardäck på måndag. C;D "Gud e god" Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Ja förra året, de var de samma, i nkp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Quote Jag byter till sommardäck på måndag. C;D "Gud e god" Själv anländer jag BKK på morgonkulan på måndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Hm. Hade bra. Liite för varmt na?? PS: Du kommer att missa när Bajen tar guld igen.. C;D Quote Själv anländer jag BKK på morgonkulan på måndag Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Ha de bra Gurkan 21, ta med lite snö till Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Utan att vara det minsta avundsjuk så tycker jag att det är nu den finaste tid i Sverige börjar. Snart tar man ut mc'n och allt är ljusgrönt i trädgården. Olidligt varmt i Thailand nu - jag vill iaf inte byta mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Du kommer att missa när Bajen tar guld igen.. C;D Det missar jag aldrig Då är jag med på söderstadion igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Ops, Glömde att du bara var fotbollssupporter till Bajen. Bajen kommer att spela på Hovet inför fullsatta läktare med Staffan. Men, Ha det så kul i värsta värmen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Mörkt och kallt member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Har snöat en dm. i natt och snöar fortfarande. Gissa om man är trött på snön och vill hem till Thailand. Hälsningar flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest HansG Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Här i Hjo skiner solen samt 8,2+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Grått och trist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Som det är nu i Borlänge.brukar vi kalla "grisväder"! Grått och snöblandat regn.fy fn! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Passar på å ställa en väder/språkfråga i bästa Magroodstil. Retar upp mig på det svenska ordet "nysnö". "Det kommer 1 dm nysnö", säger man. Har det nånsin hänt att det kommit gammal snö, så tycker jag att det är helt OK Annars borde det väl räcka att säga "snö" Eller? mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Grått mulet Snöade igår kväll 5 g varmt Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Hej GD, Att säga att det kommer nysnö är förstås ganska löjligt. Däremot kan man ju karäkterisera nyfallen befintlig snö som nysnö. Kanske bäst att du inte åker till Grönland om detta retar dig. Där lär man ha minst 50 ord för olika typer av snö ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Quotetill Grönland om detta retar dig. Där lär man ha minst 50 ord för olika typer av snö ;-) Nått som retar mig är Grönland, eller namnet på ön, där är ju inte grönt member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 QuoteNått som retar mig är Grönland, eller namnet på ön, där är ju inte grönt Hav tålamod, om 50 år är Grönland grönt pga växthuseffekten! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 QuoteHav tålamod, om 50 år är Grönland grönt pga växthuseffekten! Herr Chang har talat. Då är vi gaggiga :-P member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 QuotePassar på å ställa en väder/språkfråga i bästa Magroodstil. Retar upp mig på det svenska ordet "nysnö". "Det kommer 1 dm nysnö", säger man. Har det nånsin hänt att det kommit gammal snö, så tycker jag att det är helt OK Annars borde det väl räcka att säga "snö" Eller? mvh GD Har full förståelse att det där med snö kan vara förvillande för en dansk. [move] Arne Hvergang [/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu