rolba Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Hur stor powerbank får man ha med sig? Och vilka mätenheter används? Polarn blev av med två nyinköpta när han reste hem igår. På de står det 50.000 någonting. Gick att ladda telefonen en gång med dem. Jag har ett par äldre varianter. På den ena står det 5600 mAh på och den klarar att ladda telefonen en gång. Så de bör ju vara rätt likvärdiga. De flesta datorer bör ju ha betydligt större batterier? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Hej Vet inte vilka gränser som gäller men frugan fick lämna ifrån sig sin förra året när vi åkte hem, är tydligen inte tillåtna p.g.a säkerhetsföreskrifter, kan tydligen utgöra en fara. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 10000 mAh enligt flygplatser i Filippinerna Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Blev kollade i går på donnan att vi inte hade några i bagaget vi checkade in, och ombeda att flytta över till cabinbagaget om vi hade något. Väldigt alert security på donnan. Vi han inte många meter ut från check-in området innan vi fick vända om och öppna våra incheckade väskor då de upptäckt konstigheter i dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 7, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2017 46 minuter sedan, skrev Soengsang: Sent from my SM-A910F using Tapatalk Luddiga regler. Näst sista raden får man bara ha 2 st om de är större än 160 wh Sista raden då är batterier större än 160 wh förbjudna. Vad har jag inte förstått nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Luddiga regler. Näst sista raden får man bara ha 2 st om de är större än 160 wh Sista raden då är batterier större än 160 wh förbjudna. Vad har jag inte förstått nu?Tänk mAh så stämmer det.Jag menar glöm det om wh.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 Det här är min PowerBank Den kan man ha med sig i handbagage. 20000 mAh är den största tillåtna att ta med sig. Har aldrig haft problem med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.