Oregistrerad Inlagd November 16, 2017 Dela Inlagd November 16, 2017 On 2017-06-03 at 15:53, skrev stefan5300: Hängde med en brutta till Caloocan en inte så rik stadsdel i Manila en gång i tiden och bjöd på kalas till både barn och vuxna. Kände mig rätt så nöjd efter att ha gjort detta, inget turistställe precis. Härligt att du så ogenerat och öppenhjärtigt bjussar på bilder från förr och nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 16, 2017 Dela Inlagd November 16, 2017 9 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Härligt att du så ogenerat och öppenhjärtigt bjussar på bilder från förr och nu! Tackar. Jag bjuder gärna på mig själv och förmedlar bilder men jag tycker fler kunde göra det i stället för att bara skriv ditt, datt och skrävla vad man varit med om som en del gör. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 On 2017-06-20 at 08:31, skrev janne_h: Har man inget vettigt att säga kan man vara tyst 🤥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 On 2017-06-01 at 12:54, skrev evert 1: Dra inte alla thaitjejer över samma kam bara för att fåtal håller på med massageverksamhet med ett "lyckligt" slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 @Boa52 både texten och länken är på svenska Polisen misstänker: Kvinnan drev bordeller i thaimassagesalonger En kvinna i 45-årsåldern har åtalats för att ha fått sex andra kvinnor att sälja sex på thaimassagesalonger. Hemliga poliser erbjöds sexuella tjänster när de utredde källarlokalerna. – Det har varit normal massage på salongen, säger kvinnan i förhör. Samtidigt åtalas 14 män för att ha köpt de sexuella tjänsterna. https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/polisen-misstanker-kvinnan-drev-bordeller-i-thaimassagesalonger/ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 13 minuter sedan, skrev Enis: @Boa52 både texten och länken är på svenska Polisen misstänker: Kvinnan drev bordeller i thaimassagesalonger En kvinna i 45-årsåldern har åtalats för att ha fått sex andra kvinnor att sälja sex på thaimassagesalonger. Hemliga poliser erbjöds sexuella tjänster när de utredde källarlokalerna. – Det har varit normal massage på salongen, säger kvinnan i förhör. Samtidigt åtalas 14 män för att ha köpt de sexuella tjänsterna. https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/polisen-misstanker-kvinnan-drev-bordeller-i-thaimassagesalonger/ enis Det handlar om hon från Jakobsberg som de tog i höstas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det handlar om hon från Jakobsberg som de tog i höstas Aha, åtal nu då kanske enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Kanske detta...? https://24uppsala.se/fangelse-for-grovt-koppleri-spanare-erbjods-sexuella-tjanster_5f47e3f5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Dax för Svenska myndigheter att lära av Thailand https://forum.thaivisa.com/topic/1105034-video-large-police-and-army-contingent-inspect-walking-street-no-prostitution-found/?utm_source=newsletter-20190607-1228&utm_medium=email&utm_campaign=news Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pLVpkw/polisen-larmar-utbredd-prostitiution-pa-massagesalonger " Ett tjugotal poliser har under våren arbetat civilt med att frekvent besöka elva olika massagesalonger i Södertälje. På åtta av ställena har poliserna fått frågan om de vill ha sexuella tjänster mot betalning." Någon Södertälje MPR:are som kan bekräfta eller dementera eller måste jag ta en runda söderöver för ett djuplodande reportage... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 11 minuter sedan, skrev Enis: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pLVpkw/polisen-larmar-utbredd-prostitiution-pa-massagesalonger " Ett tjugotal poliser har under våren arbetat civilt med att frekvent besöka elva olika massagesalonger i Södertälje. På åtta av ställena har poliserna fått frågan om de vill ha sexuella tjänster mot betalning." Någon Södertälje MPR:are som kan bekräfta eller dementera eller måste jag ta en runda söderöver för ett djuplodande reportage... /Enis Eftersom den kvinnliga polisen inte blev erbjuden några sexuella tjänster, så är det ett solklart fall av könsdiskriminering som DO måste ta tag i.☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 18 minuter sedan, skrev born41: Eftersom den kvinnliga polisen inte blev erbjuden några sexuella tjänster, så är det ett solklart fall av könsdiskriminering som DO måste ta tag i.☺️ Jag vet inte om några medlemmar blev överraskade av att få veta att prostitiuion förekommer frekvent på massagesalongerna. Något som varje Pattaya veteran naturligtvis har vetat och förstått i många år. Majoriteten av thailändskor som kommer till Europa har ju ett förflutet från barer runtom i Thailand och i kombination med girighet och penningkärlek så är det nog få thaitjejer som tackar nej till möjligheten att tjäna lite extra slantar på avsugningar och annat. Jag vet ju att detta förekommer ganska fritt i bland annat Danmark så varför skulle det vara annorlunda i Sverige? Sen ska man ju komma ihåg att många tjejer som jobbar med att sälja sex på massageställena även kommer från länder i Östeuropa och filipinerna. Så allt kan man ju beskylla thailändskorna för. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 On 2019-06-20 at 01:03, skrev broder tuk tuk: Majoriteten av thailändskor som kommer till Europa har ju ett förflutet från barer Jätteintressant! Finns det alltså studier kring detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Jätteintressant! Finns det alltså studier kring detta? Ansolut. Jag drar mig till minnes att det var något barorakel som satt med kikare och förde protokoll utanför damernas pissmoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Jätteintressant! Finns det alltså studier kring detta? Det räcker att man reser runt på olika ställen i Thailand och studerar var någonstans farangubbarna dyker upp mest så vet man var dom träffar sina tjejer. När jag ex bodde ute i Nonthaburi såg jag knappt en enda farang. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Det räcker att man reser runt på olika ställen i Thailand och studerar var någonstans farangubbarna dyker upp mest så vet man var dom träffar sina tjejer. När jag ex bodde ute i Nonthaburi såg jag knappt en enda farang. BTT Såg du några inhemska män gå in på "Kareoke-barer"? Bodde granne (i Townhouse, typ radhus) med en Kareoke-bar ett par månader under tiden vi renoverade vårt hem i Bkk, frugan blev sketsur när jag och en vän gick in där och tog en öl, jag lovar att jag inte ens sjöng en sång! Väldigt trevliga tjejer som serverade där! MVH Ändrades Juli 4, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Jätteintressant! Finns det alltså studier kring detta? Var vänlig swisha valfritt bidrag till o73-1234567 så gör jag en uppoffring och beger mig ut i natten i mprs tjänst och bedriver fältstudier på de platser i svedala jag befinner mig. / tom peng pung "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 1 timme sedan, skrev Tommy: Såg du några inhemska män gå in på "Kareoke-barer"? Bodde granne (i Townhouse, typ radhus) med en Kareoke-bar ett par månader under tiden vi renoverade vårt hem i Bkk, frugan blev sketsur när jag och en vän gick in där och tog en öl, jag lovar att jag inte ens sjöng en sång! Väldigt trevliga tjejer som serverade där! MVH Fanns i stort sett enbart thaiare på barerna i Nonthaburi. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Var vänlig swisha valfritt bidrag till o73-1234567 så gör jag en uppoffring och beger mig ut i natten i mprs tjänst och bedriver fältstudier på de platser i svedala jag befinner mig. / tom peng pung Men vafan det där är ju mitt nummer,det är alltså därför det kommer in pengar via Swish. Jag har ringt banken och frågat vad som hänt,men dom sa att det är bara vanliga swish överföringar så jag behöver inte vara orolig. Men tack,nu vet jag iaf varför det regnar in pengar 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 F*n vad folk överdramatiserar detta med sex Är ju en helt vanlig naturlig företeelse bland alla däggdjur. Hur många av arterna är monogama? Kan någon/några tjäna pengar på detta, so what? Vill någon betala för nöjet?, ja upp till dessa. Får man inte mat hemma får man väl handla ute, på något sätt måste man väl få fylla ut tomrummet. + Det man inte vet om far man ej heller illa av. + Vad din partner gjorde INNAN ni träffades lider du ej heller av, tvärtom kan det vara positivt med en erfaren partner Våra barn har säkert ett sexliv men det är något vi inte lägger oss i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 4 timmar sedan, skrev evert 1: F*n vad folk överdramatiserar detta med sex Är ju en helt vanlig naturlig företeelse bland alla däggdjur. Hur många av arterna är monogama? Kan någon/några tjäna pengar på detta, so what? Vill någon betala för nöjet?, ja upp till dessa. Får man inte mat hemma får man väl handla ute, på något sätt måste man väl få fylla ut tomrummet. + Det man inte vet om far man ej heller illa av. + Vad din partner gjorde INNAN ni träffades lider du ej heller av, tvärtom kan det vara positivt med en erfaren partner Våra barn har säkert ett sexliv men det är något vi inte lägger oss i. Det finns det garanterat många som fått göra. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 On 7/4/2019 at 8:19 PM, evert 1 said: F*n vad folk överdramatiserar detta med sex Är ju en helt vanlig naturlig företeelse bland alla däggdjur. Hur många av arterna är monogama? Kan någon/några tjäna pengar på detta, so what? Vill någon betala för nöjet?, ja upp till dessa. Får man inte mat hemma får man väl handla ute, på något sätt måste man väl få fylla ut tomrummet. + Det man inte vet om far man ej heller illa av. + Vad din partner gjorde INNAN ni träffades lider du ej heller av, tvärtom kan det vara positivt med en erfaren partner Våra barn har säkert ett sexliv men det är något vi inte lägger oss i. Sexliv, Just det är minerad mark. Inget man sitter och orearar över vid en Söndagsmiddag men alla är vi ju olika. Kan någon/några tjäna pengar på att en annan individ tvingats att sälja sitt eget kön mot sin egen vilja så är det jävligt illa. Det handlar inte om den glada flickan i Havanna (Cornelis Wreeswjik fick ju sina fiskar varma och det hände inte vid nana plaza eller runt kanalerna i Amsterdam) En fråga till dig Evert, helt ärligt: skulle du sova gott om natten om du visste att din son eller dotter sålde sin kropp för pengar? Det är väldigt lätt att rycka på axlarna och säga up to them när man går förbi en A Gogo. DU vet ju inte heller vad vissa tvingats till för att hennes/hans familj ska kunna bygga ut eller bygga nytt hus på landsbygden eller långt ifrån nöjeskvarteren. Vad din partner gjorde INNAN kan nog ha något med en störd relation som handlar om penga utbyte, (förmodligen ostabilt psyke) om hon/han gjorde innan det blev träff med dig, oavsett nationalitet. Tack i evighet för dina erfarna reflektioner Evert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 1 hour ago, judazzz said: Sexliv, Just det är minerad mark. Inget man sitter och orearar över vid en Söndagsmiddag men alla är vi ju olika. Kan någon/några tjäna pengar på att en annan individ tvingats att sälja sitt eget kön mot sin egen vilja så är det jävligt illa. Det handlar inte om den glada flickan i Havanna (Cornelis Wreeswjik fick ju sina fiskar varma och det hände inte vid nana plaza eller runt kanalerna i Amsterdam) En fråga till dig Evert, helt ärligt: skulle du sova gott om natten om du visste att din son eller dotter sålde sin kropp för pengar? Det är väldigt lätt att rycka på axlarna och säga up to them när man går förbi en A Gogo. DU vet ju inte heller vad vissa tvingats till för att hennes/hans familj ska kunna bygga ut eller bygga nytt hus på landsbygden eller långt ifrån nöjeskvarteren. Vad din partner gjorde INNAN kan nog ha något med en störd relation som handlar om penga utbyte, (förmodligen ostabilt psyke) om hon/han gjorde innan det blev träff med dig, oavsett nationalitet. Tack i evighet för dina erfarna reflektioner Evert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 1, 2021 Dela Inlagd Oktober 1, 2021 Oaktat trådrubriken, så finns här en omfattande lista över massageställen i hela landet. Om man uppskattar Thailändsk massage. Man kan söka i just ens egna ort. https://www.thaimassageguiden.se/salonger 314 stycken i Stockholm sägs det, tillexempel. Bra guide, med omdömen och annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 ThaiWISE https://helamanniskan.se/malmo/thaiwise/ "En ny satsning skall kvalitetssäkra Malmös Thaimassagesalonger och lyfta fram goda exempel........." Malmö först i landet med kvalitetssäkra thaimassagesalonger https://www.dn.se/sverige/malmo-forst-i-landet-med-att-kvalitetssakra-thaimassagesalonger/ (Någon som är DN prenumerant och kan klistra in hela artikeln?) Projektet är flerårigt och syftar till att ge permanenta förändringar för målgruppen, både på en individuell och strukturell nivå, genom att: *förbättra tillgången för thailändska kvinnor, i thaimassagebranschen (arbetsgivare och anställda), till samhälleliga tjänster. *delge kvinnor aktuell information om deras rättigheter. *erbjuda en introduktion till det svenska språket. *stötta deras integration i det svenska samhället. *förbättra arbetsvillkor och erbjuda alternativa anställningsmöjligheter. *främja etiska affärsmetoder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu