rolba Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 American Grafitti och Bluesbrothers var typiska bakfyllerullar på 70-80 talet. Minst 100 gånger tillsammans. Tätt följda av Fäbojäntan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Bladerunner Tron Legacy Trevlig torsdag/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Långt neeer i halsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 23, 2017 Precis nyss, skrev khonkaen: Långt neeer i halsen Hon sög bättre än en wette x trasa, var ju lite av svenska reklamen ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Apocalypse now Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 On 2017-02-04 at 19:08, skrev Enis: A cigarett? yes, i know enis -He must go to a hospital. -What is it? -A big house with patients, but that´s not important right now. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 On 2017-02-04 at 09:22, skrev Atom: Ska jag leva upp till mitt MPR-rykte som PK-elit så borde jag väl skriva Ben Hur, Gandhi eller någon annan mastodontfilm men ska jag vara ärlig så är nog den film jag sett flest gånger 24 Karat, tätt följd av 48 Karat. Jag såg förvisso sällan mer än 5 minuter åt gången, men många gånger blev det..... Här får du hjälp att välja rätt. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 På TV4-Film just nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 the shawshank redemption Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev Bananen: the shawshank redemption sjukt bra film.... Feel good så mycket värme och tårar fortfarande etta på IMDB http://www.imdb.com/chart/top /Enis Ändrades Augusti 12, 2017 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 The Terminal En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 10 timmar sedan, skrev Krafta: Har hänt någon gång att man smuttat på en virre på toan innan avgång från Arlanda............................................när man var ung och skulle på charterresa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 Kollar sällan på samma rulle mer än en gång men denna gillade jag skarpt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 Borde nog varaThe Warriors eller Avatar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 Caddy shack Blazing saddlesSent from my SM-N910F using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 Den helt underbara filmen Delikatessen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 (ändrad) Som liten kille så skolkade jag från plugget och gick o såg denna flertalet gånger. Köpte självklart vhs boxen när den kom ut. Har givetvis alla på dvd/BR Ingen nörd men det var en fantastisk filmupplevelse när man var grabb C;D Ändrades Augusti 16, 2017 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 The Untouchables måste jag ha sett en 5-6 ggr, en riktigt bra rulle Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 (ändrad) Vet inte om denna film nämnts? Nyckeln till frihet. Sett den flera ggr. Är en av dom bästa filmer jag sett. Ändrades Augusti 16, 2017 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 3 timmar sedan, skrev thomas001: Vet inte om denna film nämnts? Nyckeln till frihet. Sett den flera ggr. Är en av dom bästa filmer jag sett. It has been #1 on IMDb's user-generated Top 250 since 2008, when it surpassed The Godfather.[33] enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu