Tallviking Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Sällskapsresan 1,2,3,4 men 5:an bara en gång och aldrig mer ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 19 minuter sedan, skrev Tallviking: Sällskapsresan 1,2,3,4 men 5:an bara en gång och aldrig mer ! Ettan vinner överlägset "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Ettan vinner överlägset [emoji4] Jo, men SOS är grym den också....Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 1 timme sedan, skrev Broskan: Ja det blir den här bilfilmen för min del bra musik med häftiga bilar. George Lucas producent, Harrison Ford, Rickard Dreyfuss och Ron Howard mfl. //Broskan Håller med dig Broskan en jäkla härlig film men var du där innan filmen spelades in, det blev ju skrot av Cheva 55´an. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 2 timmar sedan, skrev wavis: Kellys hjältar Tolv fördömda män Örnnästet. Ser en viss röd tråd, inget romantiskt dravel här inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 4 timmar sedan, skrev Mr atm: Någon som kommer ihåg Cheech and Chong? dom glömmer man inte i första taget klart bra ....en annan höjdare där dom å monty pyton gänget med mm är kapten gul skägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 (ändrad) Smokey and the Bandit ! Ändrades Februari 2, 2017 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Sergio Leone och Ennio Morricone i samband er toppen. En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 1 timme sedan, skrev Broskan: Ettan vinner överlägset Jag har aldrig provat 2:an och tänker inte göre heller Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Närkontakt av tredje graden har jag sett några gånger. Har sett The Warriors många gånger, när man var ung och vild. Morrhår och ärtor är ju kul . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Våras för sheriffen Terminator 1 Terminator 2 True Romance Maffiabröder Paul Newman med -Cool hand Luke Blåst på 60 sekunder -inte den med Nicolas Cage Trainspotting Wall Street 1987 Papillon Rambo The Thing De sju samurajerna Das boot Blues Brothers Vinterkriget Full metal jacket Plutonen Die Hard Bladerunner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 9 minuter sedan, skrev Mr atm: Våras för sheriffen Terminator 1 Terminator 2 True Romance Maffiabröder Paul Newman med -Cool hand Luke Blåst på 60 sekunder -inte den med Nicolas Cage Trainspotting Wall Street 1987 Papillon Rambo The Thing De sju samurajerna Das boot Blues Brothers Vinterkriget Full metal jacket Plutonen Die Hard Bladerunner Tråden handlar om vilken film man sett flest gånger och inte vilka de bästa filmerna man sett Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 13 minuter sedan, skrev Mr atm: Blues Brothers Den har jag sett minst 20 ggr p.ga. den härliga musiken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Tveklöst... Den har jag sett några gånger, och jag hade för mycket tid en gång... ...Då "Klippte" jag den så att alla scenerna kom i kronologisk ordning... Blev inte samma sak. Världens bästa film (enl antal Oscars) Ben Hur, har jag sett säkert 10 ggr, på bio. Mina favoriter bland 2orna, Aliens, och Terminator 2, en massa gånger har ni noterat att T1000 har 3 armar när han laddar om i helikopter scenen? Vid 1:15 i tuben: Lustigt att klippet var textat... på Thai Men den film jag sett absolut flest gånger är "Fira med Ferris" Får mej alltid på gott humör. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lauri Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Okänd soldat, Edvin Laine's version från 1955 har jag säkert sett över tio gånger. Fredrico Fellinis Amarcord var också en tidig favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2017 Deer Hunter, hur det nu stavas. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Das Boot. Endast en professionell skådespelare. Resten amatörer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Apocalypse now! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 15 minuter sedan, skrev uptoyou: Tråden handlar om vilken film man sett flest gånger och inte vilka de bästa filmerna man sett Jo du har rätt. Men dom här filmerna har jag sett om. Vet inte exakt vilken jag sett flest gånger. Andra har jag sett 1 gång om ens det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Ghandi... Försökte se den på bio 2ggr, somnade flera gånger och gick hem utan att vänta på slutet, båda gångerna. Tror aldrig jag skall försöka se den igen, sorry för off topic... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 4 timmar sedan, skrev Broskan: Ja det blir den här bilfilmen för min del bra musik med häftiga bilar. George Lucas producent, Harrison Ford, Rickard Dreyfuss och Ron Howard mfl. //Broskan Den såg jag på premiärdagen. Den gick upp på Sergelbio och hela Sergelstorg var fullt med raggarbilar. En riktig "kultrulle" Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Stand by me är en film som jag har sett många gånger. Skriven av Stephen King Denna har jag sett ett antal gånger under åren . Fantastisk underhållande film Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 "Nyckeln till frihet" ligger högt upp på min topplista, har sett den 3 gånger åtminstone. Det finns väl kanske en anledning till att den ligger högst upp på top 250 på IMDB lista.. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 2 minuter sedan, skrev Bananen: "Nyckeln till frihet" ligger högt upp på min topplista, har sett den 3 gånger åtminstone. Det finns väl kanske en anledning till att den ligger högst upp på top 250 på IMDB lista.. Riktigt bra måste nog ha sett den 4-5 gånger ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 3, 2017 Dela Inlagd Februari 3, 2017 (ändrad) Måste bli Indiana Jones för mej. Tycker den filmen har allt som jag gillar. Och ett av mina favvocitat också... Dessutom var det Harrison Ford själv som hittade på det just när det hände i inspelningen, stod inte i manus... rolig, den där mr Ford Ändrades Februari 3, 2017 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu