broder tuk tuk Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 1 timme sedan, skrev Stein: Intressant....!!!!! var det då din pappa gav dig ett ketchupnamn? Nej jag använde ingen ketchup på bordellen när jag var 13 år. Däremot minns jag att det kom fram en väldigt snygg blondin med rejäla pattar och ville att jag skulle följa med in på rummet. Men pappa skakade på huvudet åt det. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 15 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Nej jag använde ingen ketchup på bordellen när jag var 13 år. Däremot minns jag att det kom fram en väldigt snygg blondin med rejäla pattar och ville att jag skulle följa med in på rummet. Men pappa skakade på huvudet åt det. BTT “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 15 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Nej jag använde ingen ketchup på bordellen när jag var 13 år. Däremot minns jag att det kom fram en väldigt snygg blondin med rejäla pattar och ville att jag skulle följa med in på rummet. Men pappa skakade på huvudet åt det. BTT Det gjorde han väl varje gång han såg dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 4 timmar sedan, skrev Herr Chang: 6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nej men pappa tog med mig dit när han besökte placen. BTT Aha, det kanske var han som lärde dig att bara nyttja de billigaste sunkställena? Herr Chang har talat. 3 timmar sedan, skrev GreenValley: Byt ut första "s" mot "r" så passar det bättre in på BTT! 3 timmar sedan, skrev Stein: Intressant....!!!!! var det då din pappa gav dig ett ketchupnamn? 1 timme sedan, skrev GreenValley: Det gjorde han väl varje gång han såg dig! Min Pappa tog med mig till Legoland och Fårup Sommerland Olika falla ödets lott... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nej men pappa tog med mig dit när han besökte placen. BTT Sådan fader, sådan son... Tragiskt, klart det verkar OK att umgås med underåriga damer då, om far din introducerade dej innan du var vuxen Min Far har aldrig släpat med mej till nåt horkvarter och det skall han ha all kredit för, jag hittar själv! Däremot har pappas äldste son (jag) släpat med honom till en del suspekta ställen, Nana Plaza, några Soier i Pattaya och Jomtien med tvivelaktigt rykte... Men det var efter att hans hustru gick bort (mamma)... Innan mor dog, tog jag bara med honom till en halvlugn bargata i Hua hin, fullt tillräckligt, då. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nej jag använde ingen ketchup på bordellen när jag var 13 år. Däremot minns jag att det kom fram en väldigt snygg blondin med rejäla pattar och ville att jag skulle följa med in på rummet. Men pappa skakade på huvudet åt det. BTT Så, inget vidare drag för dej där, då, på 70-talet alltså? MVH Ändrades April 3, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 (ändrad) 41 minuter sedan, skrev Enis: Min Pappa tog med mig till Legoland och Fårup Sommerland Olika falla ödets lott... /Enis Det gjorde min pappa också till just dessa ställen....... Underbara minnen...... Kanske just därför man inte skriver dummare inlägg än vad man gör på MPR......... Ändrades April 3, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2018 Det gjorde min pappa också till just dessa ställen.......[emoji106] Underbara minnen...... Kanske just därför man inte skriver dummare inlägg än vad man gör på MPR......... Min mor o far drog med mig på ett antal grisfester på 70-talet och det har säkerligen påverkat mig i positiv riktning [emoji16]Nåja, nu e de helg igen och en kall sitter bra!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2018 Inte bara i Thailand [emoji16]Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2018 Snabbt besök i Kortabygget och nu på väg till nästa destinationSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2018 Lite fotboll i väntan på nästa transportSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Kom nu inte och säg att du blivet en sån där hemlös, som åker tåg för att hålla värmen!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 On 2018-04-03 at 18:41, skrev Tommy: Så, inget vidare drag för dej där, då, på 70-talet alltså? MVH Nej är man bara 10 år kanske en 18 årig blond tyska med stora pattar är ganska skräckinjagande? Fast å andra sidan hade jag mitt första samlag när jag var nio år så lite erfarenhet hade man ju. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Nej är man bara 10 år kanske en 18 årig blond tyska med stora pattar är ganska skräckinjagande? Fast å andra sidan hade jag mitt första samlag när jag var nio år så lite erfarenhet hade man ju. BTT Gjorde det ont i röva? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 1 minut sedan, skrev Tommy: Gjorde det ont i röva? MVH Nej vad jag minns från lekplatsen så var hon 12 år och ville jag skulle sticka in lilleman i hennes skägglösa mus och då gjorde jag det. Minns inte om det gjorde ont. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Nej vad jag minns från lekplatsen så var hon 12 år och ville jag skulle sticka in lilleman i hennes skägglösa mus och då gjorde jag det. Minns inte om det gjorde ont. BTT Ibland går du fan över gränsen med dina vidriga sjuka fantasier. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 12 minuter sedan, skrev Soengsang: Ibland går du fan över gränsen med dina vidriga sjuka fantasier. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Ibland?......... Allt som oftast tycker jag........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Kanske dags för brodern att kliva ur sandlådan och bli vuxen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 (ändrad) Jag brukar inte försvara BTT och hans inlägg men det finns nog många som lekt mamma, pappa och barn redan som väldigt unga.... Så länge det är samma ålder på barnen som är inblandade så är det väl ok. Barn kommer alltid att utforska allt oavsett vad de vuxna tycker och tänker. Sen kanske man inte behöver kalla en mamma, pappa och barn lek för samlag även om den rent tekniskt utvecklats till att innehålla något som kanske skulle råka falla under den benämningen. BTT kanske skulle behöva lära sig att använda Smiley's så att inte allt han skriver tas på allvar. Ändrades April 9, 2018 av Jolo Lagt till sista raden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 24, 2018 Dela Inlagd April 24, 2018 On 2018-04-09 at 04:09, skrev Jolo: Jag brukar inte försvara BTT och hans inlägg men det finns nog många som lekt mamma, pappa och barn redan som väldigt unga.... Så länge det är samma ålder på barnen som är inblandade så är det väl ok. Barn kommer alltid att utforska allt oavsett vad de vuxna tycker och tänker. Sen kanske man inte behöver kalla en mamma, pappa och barn lek för samlag även om den rent tekniskt utvecklats till att innehålla något som kanske skulle råka falla under den benämningen. BTT kanske skulle behöva lära sig att använda Smiley's så att inte allt han skriver tas på allvar. Det minnet kostade mig två veckor i utvisningsbåset så nu diskuterar vi inte mer om den saken. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2018 Så var det helg igen.Nu längtar jag efter att hiva ner nåt i strupen så den blir fuktig🍹 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2018 Varmt vid Korsvägen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 19 minuter sedan, skrev L64: Varmt vid Korsvägen Den du! Tur att Burkhan inte införts än!!! 😜 Vad brorsan brukar kalla en "Musikantkjol"! (Googla "Göteborgshumor") MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2018 55 minuter sedan, skrev Tommy: Den du! Tur att Burkhan inte införts än!!! 😜 Vad brorsan brukar kalla en "Musikantkjol"! (Googla "Göteborgshumor") MVH Burka e sexigt! Nu äntligen lite fukt! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2018 En is och citronfri En tampong anländer Var e vindruvorna? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts