L64 Inlagd April 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2018 Nu tror jag inte så många är nyfikna men här är en länk till några anställda... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2018 Idag har jag turistat på riktigt! åkte till Trakai som ligger en bit utanför Vilnius Tågstationen Dags att hoppa på Framme i Trakai, igår vårvärme idag riktigt jävla pissigt o kallt Behövde lite krubb så gick in här Blev en riktigt god köttpaj Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2018 Hade tåg tillbaka till Vilnius 17.15 men hittade en buss som gick redan 15.45 så tog den för det hände inte så möcke i Trakai Här satt jag och HC spisandes schnitzel o drack jäger Men idag ska ett ställe snett tvärsöver besökas Dom har en fantastisk meny som inte e direkt den nyttigaste Den här potätepannkakan med fläsk, sylt o sourcream var en fullpoängare! Den bästa på lokalhaket Adjö då, vi ses igen! Den här såg dyr ut Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 7 timmar sedan, skrev L64: Den här såg dyr ut Jaså hittat den litauiska maffian Den är dyr... flera miljoner kronor dyr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 Häftiga bilder, coola bilar, spännande miljöer, vackra kvinnor! Du knegar inte för brittiska underrättelsetjänsten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Häftiga bilder, coola bilar, spännande miljöer, vackra kvinnor! Du knegar inte för brittiska underrättelsetjänsten? My name is 64 L 64 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Häftiga bilder, coola bilar, spännande miljöer, vackra kvinnor! Du knegar inte för brittiska underrättelsetjänsten? Jag tycker ju att L64 as fokus senaste åren mest har flyttats från flygplansmat till besök på mer eller mindre suspekta ställen:)) Fast man tröttnar väl på flygplansmaten efter ett tag. Käket ser ju ungefär likadant ut på alla flyg. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 10 timmar sedan, skrev L64: Hade tåg tillbaka till Vilnius 17.15 men hittade en buss som gick redan 15.45 så tog den för det hände inte så möcke i Trakai Här satt jag och HC spisandes schnitzel o drack jäger Men idag ska ett ställe snett tvärsöver besökas Dom har en fantastisk meny som inte e direkt den nyttigaste Den här potätepannkakan med fläsk, sylt o sourcream var en fullpoängare! Den bästa på lokalhaket Adjö då, vi ses igen! Den här såg dyr ut Testa Kaunas nästa gång, tyvärr inget lokalhak men en trevlig liten studentstad. Gör sig bäst när det är lite varmare så man kan nyttja uteserveringar. 1 timme med bil från Vilnus. Finns väl även en liten flygplats men har aldrig lyckats hitta något flyg dit som passar mina tider. Även Klaipeda skall vara bra, skall försöka boka någon dag där inom kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 30 minuter sedan, skrev M33: Testa Kaunas nästa gång, tyvärr inget lokalhak men en trevlig liten studentstad. Gör sig bäst när det är lite varmare så man kan nyttja uteserveringar. 1 timme med bil från Vilnus. Finns väl även en liten flygplats men har aldrig lyckats hitta något flyg dit som passar mina tider. Även Klaipeda skall vara bra, skall försöka boka någon dag där inom kort. Drick goda drinkar högst uppe här är bra. https://www.radissonblu.com/en/lietuvahotel-vilnius?facilitatorId=CSOSEO&csref=org_gmb_sk_en_sn_ho_VNOZL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 Var i Vilnius för ca 25 år sedan. Trevlig med mycket fina brudar.Kul att följa med.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 4 timmar sedan, skrev M33: Testa Kaunas nästa gång, tyvärr inget lokalhak men en trevlig liten studentstad. Gör sig bäst när det är lite varmare så man kan nyttja uteserveringar. 1 timme med bil från Vilnus. Finns väl även en liten flygplats men har aldrig lyckats hitta något flyg dit som passar mina tider. Även Klaipeda skall vara bra, skall försöka boka någon dag där inom kort. Är det inte bättre att spara dom där pengarna för tre dagar i tråkiga Estland eller Lettland och använda dom pengarna istället för att ha roligt i barerna i Pattaya istället? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Är det inte bättre att spara dom där pengarna för tre dagar i tråkiga Estland eller Lettland och använda dom pengarna istället för att ha roligt i barerna i Pattaya istället? BTT Vilnius, Kaunas & Klaipeda ligger i Litauen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 1 minut sedan, skrev M33: Vilnius, Kaunas & Klaipeda ligger i Litauen. Baltiska länderna same same BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Jag tycker ju att L64 as fokus senaste åren mest har flyttats från flygplansmat till besök på mer eller mindre suspekta ställen:)) Fast man tröttnar väl på flygplansmaten efter ett tag. Käket ser ju ungefär likadant ut på alla flyg. BTT Nej, det gör det inte. Bara för att du åkt business med ett flygbolag vet du inte allt. 56 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Är det inte bättre att spara dom där pengarna för tre dagar i tråkiga Estland eller Lettland och använda dom pengarna istället för att ha roligt i barerna i Pattaya istället? BTT Bra tips för en fattiglapp som du! För oss med mer välfylld plånbok utesluter inte det ena det andra. 46 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Baltiska länderna same same BTT Kan ju te sig så om allt man vet något om är färjan från Riga... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 3 minuter sedan, skrev Herr Chang: Nej, det gör det inte. Bara för att du åkt business med ett flygbolag vet du inte allt. Bra tips för en fattiglapp som du! För oss med mer välfylld plånbok utesluter inte det ena det andra. Kan ju te sig så om allt man vet något om är färjan från Riga... Herr Chang har talat. Nja tänkte mest på dom där bilderna när ni satt på Ikea i Tallin. Ni såg ju inte ut att ha jättekul direkt:)) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Är det inte bättre att spara dom där pengarna för tre dagar i tråkiga Estland eller Lettland och använda dom pengarna istället för att ha roligt i barerna i Pattaya istället? BTT Man kan åka både om man vill, bättre än att sitta o dreglandes och drömma. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2018 9 timmar sedan, skrev samet: Jaså hittat den litauiska maffian Den är dyr... flera miljoner kronor dyr... aj fan, ja den såg rätt giftig ut! 8 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Häftiga bilder, coola bilar, spännande miljöer, vackra kvinnor! Du knegar inte för brittiska underrättelsetjänsten? deltid bara ;-) 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: My name is 64 L 64 Men utan Vodka Martini! 6 timmar sedan, skrev M33: Testa Kaunas nästa gång, tyvärr inget lokalhak men en trevlig liten studentstad. Gör sig bäst när det är lite varmare så man kan nyttja uteserveringar. 1 timme med bil från Vilnus. Finns väl även en liten flygplats men har aldrig lyckats hitta något flyg dit som passar mina tider. Även Klaipeda skall vara bra, skall försöka boka någon dag där inom kort. Var där för 100 år sen när Ryan hade en direktlinje dit och absolut att jag kan tänka mig att besöka igen... är oskuld på bla Riga och Tallinn så dit vill jag också... kanske öppnar några nya ställen där framigenom som man kan besöka ;-) 4 timmar sedan, skrev Peolito: Var i Vilnius för ca 25 år sedan. Trevlig med mycket fina brudar. Kul att följa med. Skickat från min iPhone med Tapatalk Deras döttrar är lika jävla fina! 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Är det inte bättre att spara dom där pengarna för tre dagar i tråkiga Estland eller Lettland och använda dom pengarna istället för att ha roligt i barerna i Pattaya istället? BTT Så om jag drar iväg några sketna Euro på en sån här trevlig tripp så tror du att jag får minska på utgifterna med motsvarande summa när jag kommer till Pattis? haha, kan inte vara ett kul liv du lever... 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Nja tänkte mest på dom där bilderna när ni satt på Ikea i Tallin. Ni såg ju inte ut att ha jättekul direkt:)) BTT Tänk så fel du kan ha i dina fantasier... vi hade riktigt trevligt och skrattade väldigt mycket... delvis pga grejen med att HC skulle bjuda på middag en kväll och jag nästa så slog jag på stort och bjöd på Ikea... 1 timme sedan, skrev Soengsang: Man kan åka både om man vill, bättre än att sitta o dreglandes och drömma. Fan så mycket bättre, alla är bevisligen inte så lyckligt lottade... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 8 timmar sedan, skrev L64: aj fan, ja den såg rätt giftig ut! deltid bara ;-) Men utan Vodka Martini! Var där för 100 år sen när Ryan hade en direktlinje dit och absolut att jag kan tänka mig att besöka igen... är oskuld på bla Riga och Tallinn så dit vill jag också... kanske öppnar några nya ställen där framigenom som man kan besöka ;-) Deras döttrar är lika jävla fina! Så om jag drar iväg några sketna Euro på en sån här trevlig tripp så tror du att jag får minska på utgifterna med motsvarande summa när jag kommer till Pattis? haha, kan inte vara ett kul liv du lever... Tänk så fel du kan ha i dina fantasier... vi hade riktigt trevligt och skrattade väldigt mycket... delvis pga grejen med att HC skulle bjuda på middag en kväll och jag nästa så slog jag på stort och bjöd på Ikea... Fan så mycket bättre, alla är bevisligen inte så lyckligt lottade... Tja jag var på bordell både på reperbahn och i Frankfurt innan du hade varit utanför göteborg första gången så det är väl knappast något att skryta om. Dessutom är väl gatorna kring St Pauli inte så mycket att hänga i julgranen numera. Bättre drag på 70 talet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Tja jag var på bordell både på reperbahn och i Frankfurt innan du hade varit utanför göteborg första gången så det är väl knappast något att skryta om. Dessutom är väl gatorna kring St Pauli inte så mycket att hänga i julgranen numera. Bättre drag på 70 talet. BTT Man måste ju beundra dig... du ger det amerikanska uttrycket "full of shit" en helt ny innebörd! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2018 Tja jag var på bordell både på reperbahn och i Frankfurt innan du hade varit utanför göteborg första gången så det är väl knappast något att skryta om. Dessutom är väl gatorna kring St Pauli inte så mycket att hänga i julgranen numera. Bättre drag på 70 talet. BTT Fortsätt du och lev kvar på 70-talet och dröm om det så fortsätter jag att leva i nuet [emoji23]Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Tja jag var på bordell både på reperbahn och i Frankfurt innan du hade varit utanför göteborg första gången så det är väl knappast något att skryta om. Dessutom är väl gatorna kring St Pauli inte så mycket att hänga i julgranen numera. Bättre drag på 70 talet. BTT på 70-talet var både du och jag mellan 7 och 18 år gamla, jag hade inget behov av bordellbesök då, men alla är vi olika. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 3 timmar sedan, skrev Tommy: på 70-talet var både du och jag mellan 7 och 18 år gamla, jag hade inget behov av bordellbesök då, men alla är vi olika. MVH Nej men pappa tog med mig dit när han besökte placen. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Nej men pappa tog med mig dit när han besökte placen. BTT Aha, det kanske var han som lärde dig att bara nyttja de billigaste sunkställena? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 26 minuter sedan, skrev Herr Chang: Aha, det kanske var han som lärde dig att bara nyttja de billigaste sunkställena? Herr Chang har talat. Byt ut första "s" mot "r" så passar det bättre in på BTT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 3, 2018 Dela Inlagd April 3, 2018 57 minuter sedan, skrev Herr Chang: Aha, det kanske var han som lärde dig att bara nyttja de billigaste sunkställena? Herr Chang har talat. Nej min ekonomiska ådra har jag själv utvecklat:) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts