L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Förflyttning pågår Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Hur tycker du att LOT var, bra eller anus? Har kikat lite på dem, de har ganska bra priser i PE... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Hur tycker du att LOT var, bra eller anus? Har kikat lite på dem, de har ganska bra priser i PE... Var ju bara en kort tur med dom men kabinbesättningens attityd var helt ok.Nu ankommit Hamburg och närmare bestämt Reeperbahn.Först var det Nana som fick ett lokalhak och nu har även Reeperbahn fått sitt och det öppnar på TisdagSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 dags för sista flyget igår Warsawa-Frankfurt Fick 2 kanongoda mackor av flygvärdinnan Pga massa mässor i stan nu med rumspriser 4-5 ggr vanliga så fick det bli en svit i Offenbach På hemmaplan De här satt fint Och presentutdelning Rosario blev överlycklig av tröjan han fick Underbara Julia Frukost på Hbf Och här rullar mitt tåg in Dags att gå ut på byn, ajö! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 De här blir nog braSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Gratis e gottSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Dagens miss, jag frågade negressen hur många dom är från Hooters America här teaching... hon va Tysk men hon e skitskön..Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Det fortgår här på Reeperbahn och jag måste säga att jag gillar open bar och open kökSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Hittade ett vitaminhörneSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Det är väl fel i skallen på mej, men kom å tänka på Nena, 99 nånting, tysk schlager! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Det är väl fel i skallen på mej, men kom å tänka på Nena, 99 nånting, tysk schlager! MVH Nåt fel e de (i mitt huve)men jag trivs med det felet Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2018 Risk o missa flyget imorrn..Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Precis nyss, skrev L64: Risk o missa flyget imorrn.. Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk I morgon är en annan dag..!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 6 timmar sedan, skrev L64: Risk o missa flyget imorrn.. Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Är väl inget ovanligt för folk från undersidan efter "lite" alkoholintag Keep up the good work. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 6 timmar sedan, skrev L64: Risk o missa flyget imorrn.. Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Det går ju fler flyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2018 Transporterade mig som sagt på Söndagen från Frankfurt med ICE och det gick som på räls och till sist hamnade jag här Reklam i tunnelbanan inför Tisdagens öppning Men idag Söndag är det drick/ät så möcke du vill gratis Ståndsmässig bil har dom införskaffat Det blev rätt välpackat där inne Min gode vän Rupert, lokalhaksinnehavare i Frankfurt Skethuset var stilfullt inrett men kanske lite tätt med pissoarerna Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2018 Lite mingelbilder En vitamindrink beställdes Den gode Rosa har blickarna på annat Den Tyske mörkhyade som jag nämnde tidigare En av ägarna höjer glaset till sina anställda efter en hektisk kväll.Ligger mycket jobb bakom med att öppna detta ställe och vad gäller tillstånd här på Reeperbahn så är det inte bara officiella tillstånd som skall godkännas Dags att gå till hotellet Måndag morgon och hemresedags Vi ses igen! Vackert målat plan Några trevliga dagar i Tyskland som vanligt blev det! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2018 (ändrad) Påsken inleddes igår på Landvetter Bangla nästa Min lilla kärra Lite färdkost ombord 1.5 timmars stopp här Tiden spenderades med provsmakning Otroligt läcker donna i loungen Dags för ett 30-minuters hopp Ny färdkost testades Städpatrullen anfaller efter ankomst till Vilnius Kom på att jag icke hade slödryck så första bästa hak besöktes Min airbnb denna resa är klart godkänd Och efter den långa resan var jag väl värd lite dryck Ändrades Mars 31, 2018 av L64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2018 Stel i kroppen efter den långa resan så besöktes ett massageställe som lämpligt nog ligger i samma hus som jag bor Massagedamen var jätteduktig och såg förbannat bra ut i sina arbetskläder under massagen Nöjd och belåten hamnade jag här Provade det lokala brödet som inte var något speciellt Denna damen träffas snart på Hooters Hamburg Idag intogs en romantisk frukost/lunch här Det här var en fullpoängare! Efterrätt Och för den ekonomiskt sinnade kommer här prisnivån Dagens vackraste hår Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2018 Ett litet tillägg bara, massagedamens arbetskläder var inte samma som i bild ovan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 4 timmar sedan, skrev L64: Ett litet tillägg bara, massagedamens arbetskläder var inte samma som i bild ovan Hur gick det med din stela kropp då? Fick hon ner den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 19 timmar sedan, skrev L64: Ett litet tillägg bara, massagedamens arbetskläder var inte samma som i bild ovan Bildbevis!!! Gärna på PM! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2018 Hur gick det med din stela kropp då? Fick hon ner den? Jag var som en ny människa när jag lämnade Bildbevis!!! Gärna på PM! MVH Tyvärr inget bildbevis, du får fantisera vad hon kan ha haft på sig under kjolstyget [emoji7]Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Precis nyss, skrev L64: Jag var som en ny människa när jag lämnade Tyvärr inget bildbevis, du får fantisera vad hon kan ha haft på sig under kjolstyget Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk OK Och tack för PMet MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2018 OK:look_down: Och tack för PMet MVH Nöjet var helt på min sida [emoji6]Tror bestämt att det finns lite bilder på deras hemsida [emoji7]Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts