L64 Inlagd September 9, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2017 Nu åker vi nedgrävt.Förhoppningsvis åt rätt håll.Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 9, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2017 Framme i Bromma.Grabben blev änna tyst när han såg vad som väntade utanför dörren [emoji3] Nu provianterar vi inför grillning.Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 10, 2017 Dela Inlagd September 10, 2017 On 9/9/2017 at 15:29, skrev L64: Börjar nog bli närmare 50 oöppnade helrör hemma i barskåpet nu Det kan vi rätt enkelt ändra på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 10, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2017 5 timmar sedan, skrev rolba: Det kan vi rätt enkelt ändra på Det är jag helt övertygad om! Införskaffades lämplig dryck Sen blev det utflykt Och arvingarna med respektive Julia är lite tokig i bilder på sig själv Sen blev det grillning i det vackra Stockholmsvädret Dukat o klart Det blev förbannat gott Och en liten lugn stund på Stockholms central idag innan avfärd till Sveriges framsida Och nu står vi still i metropolen Stenstorp för inväntan av annat tåg.Lite fika underlättar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 10, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2017 Dagens ungdom är ena riktiga tröttmössorSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 10, 2017 Dela Inlagd September 10, 2017 Extrakarma för Ullaredspåsen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 10, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2017 1 timme sedan, skrev Benriach: Extrakarma för Ullaredspåsen... Ingen karma för Ikeapåsen då? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10, 2017 Dela Inlagd September 10, 2017 43 minuter sedan, skrev L64: Ingen karma för Ikeapåsen då? Nä,men hade det varit en Biltemapåse så hade det blivit en guldstjärna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 10, 2017 Dela Inlagd September 10, 2017 Dom har blivit stora nu. Dom träffa jag första gången 2000/2001. På Globetrotter. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 15, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2017 On 2017-09-10 at 19:57, skrev måne: Nä,men hade det varit en Biltemapåse så hade det blivit en guldstjärna Värdparet fick var sitt ex av nedanstående och det måste väl vara värt en guldstjärna eller två!? Var iaf en mycket uppskattad gåva On 2017-09-10 at 21:13, skrev pigge01: Dom har blivit stora nu. Dom träffa jag första gången 2000/2001. På Globetrotter. Jo, dom har änna blivit vuxna Nu är det ju ny helg och inte blir det nåt hemmasittande denna helgen heller, e som sagt var på g mot Uppsala och började för några timmar sen på Göteborg C med lite vitamindrink och tilltugg På det där stället som inte har stenbänkar utanför köpte jag en onyttig sallad som förtärdes på tåget tillsammans med lämplig måltidsdryck Här nån gammal gubbe i sin Japanska jacka som pep iväg som en fura Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2017 Nu e de helg och det betyder tågresa igen.Fullsmockat tåg men till slut hittade jag ett litet skrymsle.Räkmackan från Feskarbröderna satt som en smäck och efterföljande öl är fantastiskt god!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 29, 2017 Dela Inlagd September 29, 2017 Trycker på "gilla" och tar ytterligare en klunk öl här ute på tomten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2017 Trycker på "gilla" och tar ytterligare en klunk öl här ute på tomten... Härligt!Jag blev grymt impad av mig själv över bilderna jag la upp från Uppsala [emoji3] får nog kolla vid tillfälle om det finns nåt...Hört från han konduktören nyssFörst skratt och sen "undra om ajfånägare gillar spräckta glas"Nypåstigna(!?[emoji7]) tjejens biljett kontrollerades.Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2017 Äntligen fick jag bordsplats så att en god vitamindryck kan redas till!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 29, 2017 Dela Inlagd September 29, 2017 Aldrig fel med hemkört.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2017 Aldrig fel med hemkört.Skickat från min iPhone med Tapatalk Bra hemkört e de bästa! Framförallt de man hobbykörde själv [emoji484] Men i Funflaskan e de Boris eller nåt tror jag [emoji6] Laxå verkar kulSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 29, 2017 Dela Inlagd September 29, 2017 Bra hemkört e de bästa! Framförallt de man hobbykörde själv [emoji484] Men i Funflaskan e de Boris eller nåt tror jag [emoji6] Laxå verkar kulSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Jeltsin kanske är i funflaskanSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2017 Jeltsin kanske är i funflaskanSkickat från min iPhone med TapatalkJeltsin e slut vet jag... får kolla när jag kommer hem vad det var för nåt [emoji6]Just passerat Kumla på min turne!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 29, 2017 Dela Inlagd September 29, 2017 1 timme sedan, skrev L64: Bra hemkört e de bästa! Framförallt de man hobbykörde själv Men i Funflaskan e de Boris eller nåt tror jag Anden i flaskan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2017 Anden i flaskan Möjligt! ;-)E de nån som har fotoexperten Svampens hemadress?Gärna pm [emoji3] Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 8, 2017 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2017 3 timmar sedan, skrev koppar55: Hej, har du lagt flygandet pa hyllan? Tjena mannen, tack för senast! Väldigt stiltje nu pga jobb och flytt men åker till Frankfurt om dryga 2 veckor för att hämta hem min födelsedagspresent(om den nu finns kvar) och 2 veckor senare tänkte jag flyga igen och spana in lite julmarknader! Så det börjar iaf närma sig med lite up in the air nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2018 Helt jävla okristligt tidigt med vagn o buss idag Sardinburk, nä tack Finns förresten några Phuketresenärer i faggorna som skulle iväg vid lunch igår men dom har inte öhh kommit så långt än. Nu lite välbehövlig frulle Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Du får starta en ny tråd nu "L64:s weekendtrippar 2018" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2018 Du får starta en ny tråd nu "L64:s weekendtrippar 2018" Tack för tipset!Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2018 avisning Här står den som gjorde charterfolket 24 timmar försenade... Och här e min lilla kärra Benutrymmet räcker för 1 timmas flight Dimmigt som fan här i Warsawa Nu blev jag törstig så började här Go gin hade dom! Och godis Smaskens värre Sen fortsatte jag till huvudmålet Lugnt o skönt där inne Men här finns en lounge i loungen och den måste vi prova! Hittade mitt tysta o lugna hörne Bra utbud Och här sitter jag nu och väntar på nästa flyg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts