HuaHindinnge Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 3 minuter sedan, skrev clion: Nu snurrar du till det Jag pratade med herr Cang igår Han och L 64 åkte till Vilnius dag på morgonen för 300 kronor tur och retur med Wiff eller va de nu heter .De öppnar en Hooters i Vilnius nu . Hoppas du inte sabbar L 64s tråd han är väll på örat nu i början vi får se om han kommer in på rätt spår Villnius. Tja dit ska jag också om drygt 2 veckor samt i början av oktober. Blir i arbetet men lite av stan ser jag. Radisson Lietuva är bra. Skybar och utsikt till glädjeinrättning mittemot. Får se om jag kan besöka Hooters också. Det borde fungera. Men synd att du avslöjade deras destination. Se för övrigt datum på de inlägg du citerade tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Villnius. Tja dit ska jag också om drygt 2 veckor samt i början av oktober. Blir i arbetet men lite av stan ser jag. Radisson Lietuva är bra. Skybar och utsikt till glädjeinrättning mittemot. Får se om jag kan besöka Hooters också. Det borde fungera. Men synd att du avslöjade deras destination. Se för övrigt datum på de inlägg du citerade tidigare. Och din dumskalle jag skickade pm till dig och sa att du inte skulle skriva i tråden bedrövligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 1 minut sedan, skrev clion: Och din dumskalle jag skickade pm till dig och sa att du inte skulle skriva i tråden bedrövligt Ja herr Kung. Jag har inte fått något pm. Mitt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 Härlig resetråd - uppskattas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 1, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2017 27 minuter sedan, skrev clion: Nu snurrar du till det Jag pratade med herr Cang igår Han och L 64 åkte till Vilnius dag på morgonen för 300 kronor tur och retur med Wiff eller va de nu heter .De öppnar en Hooters i Vilnius nu . Hoppas du inte sabbar L 64s tråd han är väll på örat nu i början vi får se om han kommer in på rätt spår 198 spänn för min biljett om jag får be Hooters har öppnat för nån månad eller två sen Har inte sett att HH har sabbat min tråd nåt Är väldigt städad nu men hoppas på förbättring senare Här landar vårat Wiff Dags att dra om pöbeln bara kunde gå ombord nån gång! Benutrymme - check Lite färdkost Framme HC försöker fixa wifi på sitt äpple och det går inte så bra Vårat härliga boende Våran balkong där vi sitter o ljuger lite Ajö, strax skall vi gå ut på byn Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 21 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Ja herr Kung. Jag har inte fått något pm. Mitt fel. Skandalöst, vet du inte ens hur man tar emot ett PM från en som tror det är skickat, oklart när och varför men sånt ska du hålla hålla reda på.... Blir nog en varning här när Kungen styrt upp det hela och tagit över anmälningsavdelningen. Skäms! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 Ok det är mitt fel 20 Januari är ju inte nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 1 timme sedan, skrev L64: Våran balkong där vi sitter o ljuger lite Rena rama djungeln /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 Tack så mycket för att du delar med dig👍 Ang Gent, så finns/Fanns det en bar där som är relaterad till kvak öl. Där snor dom en sko som hissas upp i en korg som man får tillbaka när glaset återlämnas samt pubarna i stundetkvarteret är grymt roligt framåt natten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 1, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2017 Next stop?Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 1, 2017 Dela Inlagd September 1, 2017 12 minuter sedan, skrev L64: Next stop? Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Bra bra. Bara max 20 min promenad från Radisson blue Lietuva. De har faktiskt en bra sky bar. Jag bor på Radisson hotellet i Villnius när jag reser i tjänsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 1, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2017 BeställningSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 10 timmar sedan, skrev L64: Beställning Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Nu blir Boa nöjd när han ser "fylleskallen" HC med ett glas juice 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Tja som vanligt när det gäller dig fina bilder och bra och rolig text. Du fortsätter att leverera ,respekt!! Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 34 minuter sedan, skrev leadbelly: Tja som vanligt när det gäller dig fina bilder och bra och rolig text. Du fortsätter att leverera ,respekt!! Med vänlig hälsning Leadbelly Instämmer till fullo. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Kör på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Jaha, nu har vi sovit gott från 05.00 till 14.00... slänger in lite bilder från gårdagen. Plunta och tratt kan vara praktiskt att ha med i loungen. Bara inte personalen ser något. Vilket glas var det med vatten, och vilket med gin? Rätt glas förhoppningsvis. Benutrymmet var väl OK så länge ingen satt bredvid mig. Men det varade inte länge. Flygvärdinnan säljer drycker av olika slag. Jag köper två GT för €6 per styck. I Vilnius had vi oturen att anlända 1 september. Denna dag är det förbjudet att sälja alkohol i butiker (dock ej på pubar och restauranger) pga att det är första dagen på skolåret. Och denna butik på flygplatsen var förstås stängd. En Uber till vår lägenheten och sen är det dags att byta till något bekvämare. Spegeln i dörren till toaletten gör mig lite nervös... lätt hänt att man tror sovrummet fortsätter in där. Det var väl tur att vi fick med oss lite alkoholhaltigt från loungen på Landvetter. Det var riktigt trevligt att sitta på balkongen en stund med fungerande Wi-Fi. Lägenheten ligger på tredje våningen och det finns tyvärr ingen hiss. Ytterdörren ska låsas efter att man gått ut. Många söta damer ute på gatorna. Hooters måste ju besökas. Rökning endast tillåten utanför, och det börjar nog bli dags att tömma askkoppen. Ett ställe som heter Pataja? Det var allt från mig tills vidare. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Då hade jag inte så fel i min gissning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2017 Vi är ute på långpromenad och har gått minst 10 minuter så nu blir det vätskepausSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Var i Vilnius och snurrade för 20 år sedan. Många fina brudar minns jag.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2017 Var i Vilnius och snurrade för 20 år sedan. Många fina brudar minns jag.Skickat från min iPhone med Tapatalk Otroligt möcke vackert här och dom ser inte så "Ryssiga" ut som jag trodde.Men vackrast e ju ändå denna herreSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 28 minuter sedan, skrev L64: Otroligt möcke vackert här och dom ser inte så "Ryssiga" ut som jag trodde. Men vackrast e ju ändå denna herre Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Hen ser lite Rysslig ut! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2017 Hen ser lite Rysslig ut! MVH Använd inte det där ordet i denna tråd tack! [emoji241] Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Precis nyss, skrev L64: Använd inte det där ordet i denna tråd tack! Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Hen? "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2017 Mat snart förhoppningsvisSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts