Ducce Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Hmm blir hungrig av någon anledning när jag kollar dina trådar Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Tack för dina jättefina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2017 On 2017-02-02 at 19:07, skrev Ducce: Hmm blir hungrig av någon anledning när jag kollar dina trådar Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Kan inte förstå varför! On 2017-02-02 at 20:02, skrev LOSForever: Tack för dina jättefina bilder Tack, behöver inte vara så avancerat för att man ska ha de trevligt ibland... Torsdag kväll så hamnade jag på Landvetter och pep in på Menzies först för där har dom Gin Sen gick jag in på SAS för lite finlir Nu är mitt feta arsle installerat längst bak för en flight till Munchen Så här ska de se ut i ekonomi Luftansa levererar som vanligt! Fantastiskt god fyllning Transport från Terminal 2 till satelliten gick förbannat smidigt Hade ca 30 minuter att besöka lufthansa och dom har jättegott fruktbrännvin En GT, vitamindryck och lite godis fick de bli Och så på nästa flyg Som vanligt sitter man o hoppas på att flighten inte e full Ej fönsterplats Slutet gott, allting gott... ej fullsatt Bra service igen... men flygvärdinnan snodde min öl på slutet när jag hade ett gäng klunkar kvar men upptäckte sitt misstag så jag fick en ny öl istället Återigen en väldigt behaglig flygning Det var ju sena timmen så jag hade beställt en bil till boendet Och mitt lilla krypin för denna helgen Gick ut på lokal för att insupa livet i Budapest Får lite öststatsparader-tankar på den stora gatan nära boendet Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2017 Fredag morgon genom mitt sketna fönster Min lilla myshörna Hissbyggnaden Är det nån som har vägarna förbi så hittar ni mig där uppe eller på inrättningen i bottenvåningen Hissen e spännande att åka med Här är ingången till mitt boende Fick bli lite värmande innan jag gav mig ut på stan Hemmastationen, häromkring finns allt man önskar o lite till T-banan Lovade ju mig själv med att se floden iaf en gång denna resa och nu e de uppfyllt Ser kallare ut än va de är... satt på min lilla uteplats igår med endast t-shirt o böxer och de va faktiskt lite ljummet i luften Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 4, 2017 Dela Inlagd Februari 4, 2017 (ändrad) On 2017-01-20 at 16:08, skrev L64: Lägenheten jag hyrt var hyfsat kylig när jag anlände och att sätta sig o skita som jag gjorde på den ringen var ingen njutning innan tempen mellan arslet o ringen hade stabiliserat sig kan jag lova! men nu står dom 2 kaminerna på för fullt så när jag e hemma igen om en stund så e de nog njutbart. Köksdelen med de jag kommer att utnyttja, dvs kylskåpet Lukas hade ordnat välkomstöl och det var uppskattat! "Vardagsrummet" Lukas sa till mig att ta dig gärna en liten rackare om du vill Badrum fanns oxå, här kan de hända grejer ikväll om jag stöter på lämplig dam Jag gillar färgen på knullrummet Fick även en vacker utsikt Hissen (som jag inte behöver eftersom jag bor längst ner) Denna gick rätt över lokalhaket och de va de första jag skulle kolla på FL24 när jag kom in i värmen... men glömde de när de kom nån klyfta som serverade öl... Mitt kontor för en stund sen Fräscht men Fick Du med Kikare till Tv:n ????? Trevlig Tripp Vännen! Ändrades Februari 4, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2017 På denna uteservering satt vi ett gäng kåta Volvogubbar förra besöket och njöt av både öl och förbipasserande. Dags för saluhallen en snabbis Fotoförbud här inne så inga kort på läckerheterna men det är totalt proppat med godsaker Tillbaka på hemmaplan och dags för krubb.Detta är en vy som kanske inte finns så länge till Mysigt ställe Förra gången fick vi dom största schnitzlarna någonsin och denna var fan inte mindre, 2 rejäla bitar som var sketgoa... även chipsen o potätesalladen var jättegoda Jag orkade ungefär hälften och den trevlige servitören undrade om jag ville ha en doggybag, JA TACK sa jag så nu finns det lite gott i kylen på rummet som väntar på mig! Fick beställning på paprikakryddor hemifrån för det skall man tydligen köpa här Sen lite mys med GT o körv Kvällen analkas genom den sketna rutan 2 för 1 på lokalhaket så lite sånt fick de bli Riktigt snygg Provade en telefonkiosk men det var inte samma som i Ankeborg Och sen bidde de lite mys på rummet innan sömn Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2017 14 minuter sedan, skrev svampen: Fräscht men Fick Du med Kikare till Tv:n ????? Trevlig Tripp Vännen! TV-n? Jag är här för kubbträning(som inte behövs egentligen) och porren kör jag på datorn eller i sängen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 4, 2017 Dela Inlagd Februari 4, 2017 Precis nyss, skrev L64: TV-n? Jag är här för kubbträning(som inte behövs egentligen) och porren kör jag på datorn eller i sängen Precis nyss, skrev L64: TV-n? Jag är här för kubbträning(som inte behövs egentligen) och porren kör jag på datorn eller i sängen Dubbelmacka Hi Hi Har precis Täljt till 2017:ns kubbar nu väntar förnissing och lite puts sen Djävlar !!!! Puss o ha det som Fan trevlig tråd som vanligt!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2017 19 minuter sedan, skrev svampen: Dubbelmacka Hi Hi Har precis Täljt till 2017:ns kubbar nu väntar förnissing och lite puts sen Djävlar !!!! Puss o ha det som Fan trevlig tråd som vanligt!!!!! Rosa metallic misstänker jag! Så var det lite lokalhaksskvaller jag tänkte dela med mig av... 1. Enl vissa källor så lär detta lokalhak i Budapest inte överleva länge till... 2. Lokalhaksöverhuvudena i Atlanta har skrivit på ett avtal om att öppna ett antal i Bolivia av alla ställen... 3. Det jag har vetat länge är nu officiellt, lokalhak kommer till Hamburg och det kommer att ligga vid Reeperbahn ser fram emot öppningspartyt! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 On 2017-02-04 at 20:52, skrev L64: Rosa metallic misstänker jag! Så var det lite lokalhaksskvaller jag tänkte dela med mig av... 1. Enl vissa källor så lär detta lokalhak i Budapest inte överleva länge till... 2. Lokalhaksöverhuvudena i Atlanta har skrivit på ett avtal om att öppna ett antal i Bolivia av alla ställen... 3. Det jag har vetat länge är nu officiellt, lokalhak kommer till Hamburg och det kommer att ligga vid Reeperbahn ser fram emot öppningspartyt! 3. Datum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 23, 2017 4 timmar sedan, skrev rolba: 3. Datum? Juni-Augusti nån gång Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 8 timmar sedan, skrev L64: Juni-Augusti nån gång Härligt, då kanske man har möjlighet att kika förbi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Jag orkar inte bli sne på dina lyck resor därför glor ja inte på dem men jag älskar dig och är avundsjuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 18 minuter sedan, skrev clion: Jag orkar inte bli sne på dina lyck resor därför glor ja inte på dem men jag älskar dig och är avundsjuk Du är väl den sista som skall vara avundsjuk, du med dina äventyrsresor inte minst till Ghana... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Önskar han en trevlig vekend eller längre en go gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Benriach: Du är väl den sista som skall vara avundsjuk, du med dina äventyrsresor inte minst till Ghana... Nja men ursäkta lätt ölen var stark idag Önskar bara en rolig resa med utlägg på PMR Ändrades Februari 23, 2017 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Ghana är en story för sig som är hemlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Huv fan komma mina mina knullfoton in i L 64 tråd Ursäkta mig Magnus Önskar dig en go resa med goa darlingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 26, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2017 On 2017-02-23 at 18:03, skrev clion: Huv fan komma mina mina knullfoton in i L 64 tråd Ursäkta mig Magnus Önskar dig en go resa med goa darlingar Ingen fara Clirre, dom har vi ju inte sett förut så de e bara te att ösa på! Sitter på landvetter nu och väntar på ryssen.Började med obligatoriska GT inne på Menzies Så lugnt o skönt på en Lördag! Förflyttade mig över till SAS och lika lugnt där, ska hädanefter bara resa på Lördagar! Lördagsdryck Lite fast föda med dryck Nu verkar ryssen röra på sig en timma sent Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 26, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2017 Russki e här så strax boarding! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 Så gamla Sabena (SN) heter Brussels Airline numera. Vet att Sabena kursade för många år sen. Ha en trevlig weekend trip "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 26, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2017 Så gamla Sabena (SN) heter Brussels Airline numera. Vet att Sabena kursade för många år sen. Ha en trevlig weekend trip [emoji4] Tack mannen... jag längtar som fan till du vet men de dröjer till April.. ang SN så tror jag dom e under Luftwaffe nu men dagens flyg med ryssen va bra förutom förseningen men jag led inte möcke i SK loungen.. och den otroligt sexiga o trevliga flygvärdinnan gjorde inte dagen sämre [emoji7] Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 13 minuter sedan, skrev L64: Tack mannen... jag längtar som fan till du vet men de dröjer till April.. ang SN så tror jag dom e under Luftwaffe nu men dagens flyg med ryssen va bra förutom förseningen men jag led inte möcke i SK loungen.. och den otroligt sexiga o trevliga flygvärdinnan gjorde inte dagen sämre Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Inga knästrumpor då går hon bort Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 26, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2017 Inga knästrumpor då går hon bort [emoji6] Får väl se september 29 om ni har nåt o bjuda på ;[emoji848]Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Augusti 26, 2017 Dela Inlagd Augusti 26, 2017 On 2017-02-23 at 17:51, skrev clion: Ghana är en story för sig som är hemlig Ingen bild på lillClion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts