Cavemannen Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Nej jag blandar inte ihop några. Det var Kenneth073 som skrev och ville ringas och ses på fika i Kristinehamn och han var villig att betala min nästa Bangkokresa. Frugan tyckte väl inte om det förslaget?:))) BTT Ja just det, men varför kallar du då Kenneth4618 för lögnare? Han har väl aldrig erbjudit att fika med dig eller att betala dina resor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Ja just det, men varför kallar du då Kenneth4618 för lögnare? Han har väl aldrig erbjudit att fika med dig eller att betala dina resor? Efter vad jag kan se så är det kenneth073 som attackerar mig i denna tråd. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Precis nyss, skrev broder tuk tuk: Efter vad jag kan se så är det kenneth073 som attackerar mig i denna tråd. BTT Då får du nog ta och skaffa dig nya glasögon................ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Efter vad jag kan se så är det kenneth073 som attackerar mig i denna tråd. BTT Nu har du svårt o hålla isär saker, Kenneth4618 har nog inte vilja bjuda dig på nått, och du kallar han lögnare? Ta ett äpple vetja! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu har du svårt o hålla isär saker, Kenneth4618 har nog inte vilja bjuda dig på nått, och du kallar han lögnare? Ta ett äpple vetja! 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu har du svårt o hålla isär saker, Kenneth4618 har nog inte vilja bjuda dig på nått, och du kallar han lögnare? Ta ett äpple vetja! Nej jag kan inte hålla reda på alla Kennethar på forumet helt rätt och jag ser nu att det var 073an som skrev till mig. Solly!! BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Och du är en lögnare. Hur blir det med fikan i Kristinehamn eller resan du ville betala?? BTT Hoppas du inte menar mig ........😣 Inget mer från mig i denna tråd ,sorry L64,hoppas du fortsätter med din fina tråd . Ändrades Juni 6, 2018 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Tack L64 för en fin tråd, mycket uppskattat! 👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2018 Lite frisk luft nu (återkommer med Gdansk 😎) Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2018 Jaja, vi drar ut på öppna havet Fantastiskt gott med fiskfingrar o tillbehör Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2018 Jäkligt trevlig överfart till Fredrikshamn Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2018 Lysande exempel på att Thaidans står sig totalt slätt mot latino... Tror nåt litet filmklipp hamna på mobilen men de får jag kolla senare... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 57 minuter sedan, skrev L64: Hälsa Robban från mig. Vi är bekanta från hemmavid. Brukat möta honom å tjata lite på butiken då och då. Han är som en ekorre på speed på scenen... jävla skön kille. Du får komma upp till våren när de kör i folkets park på sin/min hemmaplan. Då jäklar är det ös vill jag lova! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 On 2018-06-09 at 22:36, skrev samet: Hälsa Robban från mig. Vi är bekanta från hemmavid. Brukat möta honom å tjata lite på butiken då och då. Han är som en ekorre på speed på scenen... jävla skön kille. Du får komma upp till våren när de kör i folkets park på sin/min hemmaplan. Då jäklar är det ös vill jag lova! Känner han dig som Samet? Dom kör alltid gökotta osv på dumma tider som inte går ihop med jobbet tyvärr. Nu är 2 hårda arbetsveckor avklarade så dags för lite egentid 😎 Mitt hem nu i några timmar Benutrymme check! En melon som startskott Fast föda från Biltema och en kall dukades upp Mötte syskontåget på väg mot Göteborg nånstans i urskogen Fruktstund med ananas Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 4 minuter sedan, skrev L64: Känner han dig som Samet? Dom kör alltid gökotta osv på dumma tider som inte går ihop med jobbet tyvärr. Nu är 2 hårda arbetsveckor avklarade så dags för lite egentid 😎 Nej, han känner mig via mitt jordliga namn... det tar vi i PM istället... Vart bär det hän idag? Min resa från baksidan mot framsidan börjar strax... med ett stopp i Norrköping... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 3 minuter sedan, skrev samet: Nej, han känner mig via mitt jordliga namn... det tar vi i PM istället... Vart bär det hän idag? Min resa från baksidan mot framsidan börjar strax... med ett stopp i Norrköping... Borgholm e målet och träffar Robban om några timmar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Lugn o behaglig tripp tvärsöver Sista fjolldrickorna Städat upp lite Och så på 101-an Färden fortsätter... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Här liras de väl lite musik ibland Man saknar änna jobbet när man blir påmind Och nu hos Lasse med en go kall Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 22, 2018 Dela Inlagd Juli 22, 2018 Hejdå L64. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 En go start på helgen! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 On 2018-06-10 at 01:07, skrev L64: Jaja, vi drar ut på öppna havet Fantastiskt gott med fiskfingrar o tillbehör Fan vilket svall äre V 6:er ? Ha Ha Kupp eller heter det kubb slår allt även på NMT Tack för en ganska vardaglig tråd från G Dansk 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 12 minuter sedan, skrev svampen: Fan vilket svall äre V 6:er ? Ha Ha Kupp eller heter det kubb slår allt även på NMT Tack för en ganska vardaglig tråd från G Dansk 👍 Dags för kubbträning nu gubbe så du kommer hamna än mer efter! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 3 minuter sedan, skrev L64: Dags för kubbträning nu gubbe så du kommer hamna än mer efter! Tränar med fridlysta Ekar från Drottningholm nu fan vilket grepp 😝 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 43 minuter sedan, skrev svampen: Tränar med fridlysta Ekar från Drottningholm nu fan vilket grepp 😝 E du en sån däringa trädkramare? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 Vart bär det hän? Och följer Mavic med på resan? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Tommy: Vart bär det hän? Och följer Mavic med på resan? MVH Hade naturligtvis tankarna på detta men beslutade mig för att göra minsta möjligt så den fick snällt stanna hemma. Gubben i loungen hade videokonferens med sin Asiatiska flickvän ovetandes om att han var högljudd pga sina hörlurar... Lite tugg/dryck i väntan på avgång Möcke flyg nu på eftermiddagen Dags att gå ombord Benutrymme check! Flygvärdinnor check! Passerade Öland Och så landning efter dryga timmen Här hamnade jag Uber var klockrent igen! Och här bor jag för en spottstyver Och detta kostade väldigt billigt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts