måne Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 8 minuter sedan, skrev L64: Hade naturligtvis tankarna på detta men beslutade mig för att göra minsta möjligt så den fick snällt stanna hemma. Gubben i loungen hade videokonferens med sin Asiatiska flickvän ovetandes om att han var högljudd pga sina hörlurar... Lite tugg/dryck i väntan på avgång Möcke flyg nu på eftermiddagen Dags att gå ombord Benutrymme check! Flygvärdinnor check! Passerade Öland Och så landning efter dryga timmen Här hamnade jag Uber var klockrent igen! Och här bor jag för en spottstyver Och detta kostade väldigt billigt Vad ska du ha vispgrädden till?Doppa bullarna i ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 2 minuter sedan, skrev måne: Vad ska du ha vispgrädden till?Doppa bullarna i ? Menar du den lille till höger där? de står jogurtas eller nåt på den så jag hoppas fan att de e youghurt! 😀 annars får jag väl grädda in lämplig dam och slicka upp det! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 5 timmar sedan, skrev L64: En go start på helgen! Vodka i glaset till vänster och "slödreck" i glaset till höger hoppas jag........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vodka i glaset till vänster och "slödreck" i glaset till höger hoppas jag........ GT to the left o jäger till höger tror jag de va Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 Skönt att komma in i stugvärmen o få sig en kall! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2018 Igår åkte jag på utflykt med tåg Hade bokat deras fina första klass för hela 7 Euro och tänkte mig en behaglig resa Började med att det bara fanns kaffe o köpa på tåget... dålig planering av mig 😡 Precis innan avgång kom denna totala 10-poängare(vänster...) på så var den resan körd... hon va totalt fullpoängare från naglar till kläder... ger mig fan på att mufflan var i hyfsat skick oxå Hittade wc-skylten i Kaunas mål 1 här Den här "kedjan" finns över hela Litauen har jag för mig, snyggingen i bakgrunden ville nog ha mig i sänghalmen Jag slog till på en schnitzel inte möcke kvar nu... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 30, 2018 Dela Inlagd September 30, 2018 Restaurang Piano Piano i Kaunas är bra, om du skall vara kvar i Kaunas... ligger vid torget i gamla stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2018 18 minuter sedan, skrev M33: Restaurang Piano Piano i Kaunas är bra, om du skall vara kvar i Kaunas... ligger vid torget i gamla stan. Får bli nästa gång, nu e jag på lokalhaket och laddar inför morgondagens hemresa Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 30, 2018 Dela Inlagd September 30, 2018 22 minuter sedan, skrev L64: Får bli nästa gång, nu e jag på lokalhaket och laddar inför morgondagens hemresa Glöm inte lite "massage" åxå!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2018 29 minuter sedan, skrev audirs2: Glöm inte lite "massage" åxå!😆 Går inte för min förhud e icke brukbar. Får väl tilläggas då att en av dom jävligaste o bästa massage jag fått var här i Vilnius... Den som vill ha adress/hemsida kan ju pm-a 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 lägg ut läääg uut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2019 Då är Hamburg avklarat för tredje gången på 30 år 😀 Kort sammanfattning: Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 On 2018-09-30 at 14:07, skrev L64: Igår åkte jag på utflykt med tåg Hade bokat deras fina första klass för hela 7 Euro och tänkte mig en behaglig resa Började med att det bara fanns kaffe o köpa på tåget... dålig planering av mig 😡 Precis innan avgång kom denna totala 10-poängare(vänster...) på så var den resan körd... hon va totalt fullpoängare från naglar till kläder... ger mig fan på att mufflan var i hyfsat skick oxå Hittade wc-skylten i Kaunas mål 1 här Den här "kedjan" finns över hela Litauen har jag för mig, snyggingen i bakgrunden ville nog ha mig i sänghalmen Jag slog till på en schnitzel inte möcke kvar nu... Hur gammal tror du blondinen är Lamai? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Tyskland är trevligt. Rejäl mat som man blir fet av. Go bira och rejäla stänkare. Finns lite kultur också Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2019 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Hur gammal tror du blondinen är Lamai? BTT Om du tänker på hon från tåget så vet jag att hon var 23... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 31, 2019 Dela Inlagd Mars 31, 2019 23 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Hur gammal tror du blondinen är Lamai? BTT Jag tror att hon är 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Mars 31, 2019 Dela Inlagd Mars 31, 2019 16 timmar sedan, skrev L64: Om du tänker på hon från tåget så vet jag att hon var 23... Vad vet du mer om henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2019 On 2019-03-31 at 14:45, skrev ReKa: Vad vet du mer om henne? Hon var oskuld 😀 Nåja, nu tar vi lite weekend Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 15, 2023 Dela Inlagd December 15, 2023 Jag saknar Lamais resebilder. Nån som kan ruska liv i honom (och kramdjuret)? 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts