L64 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Som om jag inte hade nog med ofullständiga trådar så startar jag en ny nu! Kommer väl sticka iväg nån helg eller två detta år till metropoler som Flen o Säffle mm och detta får bli en samlingsplats för dessa små trippar. Imorse var jag tidigt på Landvetter och drog i mig en frulle med allt från leverpastej till Gin&Tonic Så var de dags att gå ombord För att slippa dyra utgifter ombord hade jag återigen gjort en HC Den store humoristen gillar ju flygplansvingar(kanske för att han aldrig får se såna numera) så här kommer en sån I Hamburg var vädret inte jättelockande Nån dåre som håller på o fotar ut genom rutan Närmar oss Prag och då ser de bättre ut! Smidig transport in till stan och som avslutning en grymt lång rulltrappa Jag var lite tidig inför mötet med innehavaren av min lilla lägenhet som jag hyrt så en öl fick de bli Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2017 Lägenheten jag hyrt var hyfsat kylig när jag anlände och att sätta sig o skita som jag gjorde på den ringen var ingen njutning innan tempen mellan arslet o ringen hade stabiliserat sig kan jag lova! men nu står dom 2 kaminerna på för fullt så när jag e hemma igen om en stund så e de nog njutbart. Köksdelen med de jag kommer att utnyttja, dvs kylskåpet Lukas hade ordnat välkomstöl och det var uppskattat! "Vardagsrummet" Lukas sa till mig att ta dig gärna en liten rackare om du vill Badrum fanns oxå, här kan de hända grejer ikväll om jag stöter på lämplig dam Jag gillar färgen på knullrummet Fick även en vacker utsikt Hissen (som jag inte behöver eftersom jag bor längst ner) Denna gick rätt över lokalhaket och de va de första jag skulle kolla på FL24 när jag kom in i värmen... men glömde de när de kom nån klyfta som serverade öl... Mitt kontor för en stund sen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Faaan... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Prag är så sjukt trevligt. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2017 Har varit dålig på rövar de senaste men de gäller o vara i rätt världsdel då... aka syd/mellanamerikat eller Afrika..Men nu i Europa så kör vi på så gött de gårSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Härligt L64.In med mer bilder och info.Ha det så gött. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Öl och rövar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Karmavärda bilder, men jag kan inte ge karma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 1 timme sedan, skrev L64: Lukas hade ordnat välkomstöl och det var uppskattat! Prag är en sjukt trevlig stad........ Jag är ingen direkt ölmänniska men en Pilsner Urquelle smakar aldrig så gott på andra ställen i världen som den gör i Prag....... Ha nu en fantastisk resa min vän och hoppas på ett snart återseende........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2017 Härligt L64.In med mer bilder och info.:great:Ha det så gött. De kommer säkert vart de lider ;-) Öl och rövar Dåligt me goa rövar här men håll ut typ 2 veckor Karmavärda bilder, men jag kan inte ge karma Min karmaknapp e sönder men finnpajsarn i Surin jobbar pp det.Tack iaf för omtanken! Prag är en sjukt trevlig stad........ Jag är ingen direkt ölmänniska men en Pilsner Urquelle smakar aldrig så gott på andra ställen i världen som den gör i Prag....... Ha nu en fantastisk resa min vän och hoppas på ett snart återseende........[emoji106] Tack mannen, jag hoppas på lite skålande på din balkong framigenom ;-)Är precis tillbaka från den bästa massagen någonsin, hon va helt otrolig!Skål!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Hmm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 27 minuter sedan, skrev L64: Är precis tillbaka från den bästa massagen någonsin, hon va helt otrolig! HJ, BJ, B2B, FS /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2017 HJ, BJ, B2B, FS /Enis Slutet behöver vi inte prata om men hennes svepande rörelser över min välbyggda kropp var helt makalöst!De va typ sån där nuru som jag bara sett på film.Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 4 minuter sedan, skrev L64: Slutet behöver vi inte prata om men hennes svepande rörelser över min välbyggda kropp var helt makalöst! De va typ sån där nuru som jag bara sett på film. Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Känner lite Top Gun vibbar här Drejade ni lite också? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Känner lite Top Gun vibbar här Drejade ni lite också? Krävs nog lite mer än 9g för att ta sig runt lamaiens välsvarvade kropp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2017 Känner lite Top Gun vibbar här Drejade ni lite också? [emoji6] Har inte sett Top Gun tyvärr [emoji3] Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Känner lite Top Gun vibbar här Drejade ni lite också? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Det är ingen brist på vackra kvinnor i Tjeckien precis , har vandrat in i en och annan lyktstolpe där . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2017 Det är ingen brist på vackra kvinnor i Tjeckien precis , har vandrat in i en och annan lyktstolpe där . Precis, trots vinterklimat nu så är det ingen brist på detta!I mina ögon e dessa kvinnor överlägset sexiga jämfört med tex Thai.... men ska vi prata sexighet så vinner nog Japan...Nåja, några kassa-kvinnor kommer härSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 21, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2017 En bra kombo i vinterkylan Källaren öppnas vid behov I källaren fanns det även lite öl Sanningens ord, men hade städerskans hudfärg kunnat bli lite snack om där hemma? Den jättetrevliga servitrisen Dyrt med Pragmått men inte med Götetmått Gillar "skärmsläckaren" på kassaapparaterna Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 22, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2017 En Uber mot nya mål Hamnade här Trevlig inredning men nog den sämsta personal jag någonsin varit med om.Öl 1 kom snabbt o lätt men öl 2 tog dryga 30 minuter att få... inte många besökare när jag var där men total nonchalans från personalen och inte bara mot mig utan dom som satt strax innanför mig höll oxå på o bli tokiga. Slutade som så att när öl 2 kom efter dryga halvtimman så gick jag direkt till baren och hällde ut skiten o vände på klacken o drog därifrån... Spatserade vidare genom centrala Prag Här luktade de gott En go pannkaka med jordgubbssylt fick de bli Passerade förbi detta museum men därifrån finns det redan reportage här på forumet när jag va där en annan gång Efter skiten tidigare så behövde jag lite avslappning Här den trevliga damen som gav mig den bästa massagen någonsin, helt jävla outstanding! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Massagetjejen såg hård ut. Slet hon av dig tasken heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2017 On 2017-01-22 at 01:54, skrev Peolito: Massagetjejen såg hård ut. Slet hon av dig tasken hehe Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja hon såg änna farlig ut... grejen med massagen var att hon knappt använde nävarna utan hon använde ben,armar o kropp på ett sätt jag sällan sett... närmaste jag kan tänka mig e väl ett badhus i Thailand Här e adressen om nån har vägarna förbi Nu kör jag igenom bilderna snabbt för jag har lite bråttom typ Här skulle jag äta schnitzel på Lördagen men stället var proppfullt... kommer högt på gåggel så kanske inte så konstigt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2017 Men skam den som ger sig! Här går vi in Schnitzeln får full pott men potäterna var inte så spännande Här fanns det Absinth Också ett ställe som ligger högt på gåggel, billiga schnitzlar bla Vägg i vägg med lokalhak 2 i Prag Thairelaterat igen för forumets bästa Rejält lås på hemmaplan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2017 (ändrad) Avslutade på hemmaplan Lördag kväll För sista pengarna handlade jag lite pizza hos favoriten Bra tajmat med uttaget, detta blev kvar när jag var färdig... typ 2-3 kronor eller nåt Söndag till flygplatsen och jätterulltrappan Lite frulle plockades ihop i loungen Mitt flyg till Berlin fick ingen gate Berodde på att det snurrade runt nästan en timme Men till slut var de dags Dimma var problemet denna morgon i Prag Framme i Berlin så var det direkt på planet till Göteborg som var färdigboardat Adjö Berlin Den obligatoriska flygplansvingen Och hemma, inte förvånad att det var blött Och en kanongod avskedspresent från Air Berlin Ändrades Februari 2, 2017 av L64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts