Jump to content
IGNORERAD

Så ska du inte göra vid första besöket i byn.

Jerker

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Vara torsk på stålar i byn är väl ingen höjdare direkt, men en vuxen karl som inte kan sköta sin hygien är fan värre.

Nä, och duscha är ju dessutom "gratis", men att besöka ATM kostar ju en del :rtfm:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• uptoyou

10

• Jerker

7

• svampen

5

• Scandinaviancorner

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner
1 timme sedan, skrev Jerker:

Så är det för att kunna ha hyggligt liv i byn, hoppas det fixar sig tjejen och gubben han drömmar bo där när pensioneras. Lilla syster haft ett kämpigt år behöver lite tur med livet.

Skit snack  Hur fan gjorde dom förr i tiden då!!   Innan engelska pensionärer hittade dit..Dom klarade sig bra utan att snylta på en gammal farang pengar.

Den där lata systern kan väll jobba som alla andra Satans kärring

Ändrades av Scandinaviancorner
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev måne:

Men det blev ju en billig semester för engelsmannen,undrar vem som bet sig i röven?

55555

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Jerker:

Så är det för att kunna ha hyggligt liv i byn, hoppas det fixar sig tjejen och gubben han drömmar bo där när pensioneras. Lilla syster haft ett kämpigt år behöver lite tur med livet.

Ja, hon har verkligen gjort ett fynd.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev uptoyou:

Lycksökande ensamstående thailändsk flerbarnsmor + fattig äldre ensamstående engelsman = garanterat misslyckande.

Kunde ha ju varit en svensk.

Jag vet några som provade lycka på lånade pengar eller helt utan.

Angående hygien så går det en och annan med bromsspår på sina shorts och tur det att Singha linė inte har ärmar så det inte syns lökringar

Ändrades av JJC
Dela på andra sajter

Skit snack  Hur fan gjorde dom förr i tiden då!!   Innan engelska pensionärer hittade dit..Dom klarade sig bra utan att snylta på en gammal farang pengar.

Den där lata systern kan väll jobba som alla andra Satans kärring

Du har rätt, men jag känner syster något vanligt jobb blir det inte .....då drabbar det så klart familjen ( min tant jobbar har i Sverige sliter hopp pengar för kunna leva några månader under vintern i byn) därför hoppas jag det ska lösa sig.

Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Dela på andra sajter

Visst låter det dumt att åka till Thailand utan pengar. Samtidigt kan man kanske tycka att den man blir hembjuden till i alla fall borde planerat så att det finns mat hemma?

/Krille

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Krille:

Visst låter det dumt att åka till Thailand utan pengar. Samtidigt kan man kanske tycka att den man blir hembjuden till i alla fall borde planerat så att det finns mat hemma?

/Krille

Och tvål.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

Har thaidamen BJUDIT dit engelsmannen är det väl inte mer än rätt att HON står för allt. Bjuder en svensk in en thaidam till Sverige får han minsann stå för allt. Vi lever väl i ett jämlikt samhälle.:559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:

För övrigt är det väl ofta så att det är thaidamerna som sköter den ekonomiska biten - eller?

Är hon inte nöjd med hanses sätt att sköta hygienen är det väl bara att påtala detta - annars blir det inget nulla - brukar hjälpa.:D

Dela på andra sajter

/Krille

Så klart att det välkomst fest när kommer efter det ska man själv bidra för kostnaderna man har där han ska bo där 1 månad nästan.

Pakusa & Jesper

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Pakusa:

Du har rätt, men jag känner syster något vanligt jobb blir det inte .....då drabbar det så klart familjen ( min tant jobbar har i Sverige sliter hopp pengar för kunna leva några månader under vintern i byn) därför hoppas jag det ska lösa sig.

Pakusa & Jesper

Varför svarar du med 2 nicknamn??

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Pakusa:

Pakusa & Jesper

Varför inte?

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Det är nog bara i Sverige vi kan bortse från den andres ekonomi när det ska bildas par och familj. Och inte ens där står ju arbetslösa, lata sluskar så högt i kurs. Inte många kvinnor som gifter sig med en man som tjänar mindre än henne även där.

Men här på mpr verkar den genuina kärleken frodas, där pengar aldrig haft nåt att göra med attraktionskraften hos skribenterna. Tror nog många i världen skulle kunna lära sig nåt från experterna här (kanske direkt från Plattan):big_smile:

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Jerker:

Hon är runt 37 år med några ungar så hon behöver en falang att leva med.

10 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja en farang att plocka pengar ifrån.Det är det enda det går ut på.

Så är det nog i de allra flesta fallen. De som inbillar sig att de gifter sig enbart pga att de är sååå förälskade i farangen, är nog lite lättlurade. Den enda gången de var förälskade, var när de träffade sin thailändska man och blev på smällen.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frogfish:

Men här på mpr verkar den genuina kärleken frodas, där pengar aldrig haft nåt att göra med attraktionskraften hos skribenterna. Tror nog många i världen skulle kunna lära sig nåt från experterna här (kanske direkt från Plattan)

Hahaha tänkte det samma, men fick inte ut det på tangentbordet :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Genuin kärlek med en farang existerar den??

Jag älskar mig själv genuint?

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Pakusa:

Så klart att det välkomst fest när kommer efter det ska man själv bidra för kostnaderna man har där han ska bo där 1 månad nästan.

Pakusa & Jesper

Här håller jag med er, snyltare kan man vara utan. Hygien är bara att påtala tvätta dig eller så får du sova ute.

Har träffat mycket folk här nere både snåla och de som inte har haft det så fett, de snåla träffar jag inte mer men de som inte så fett kan jag stå ut med att

jag får betala lite mer.

Ha det gott det ska jag ha nu drar jag till Mervs resturang  i kao sai och tar en Ostburgare.

/Bengt

Nissehult_13

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Genuin kärlek med en farang existerar den??

Ja då. Finns en och annan som älskar varandra utan att pengarna inblandade . 

Älskar din fru bara dina pengar ?

Ändrades av JJC
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎01‎-‎18 at 10:44 PM, uptoyou said:

Lycksökande ensamstående thailändsk flerbarnsmor + fattig äldre ensamstående engelsman = garanterat misslyckande.

Håller jag inte med om. Båda har obefintliga chanser att hitta någon från sin eget land och borde därför ha ganska låga förväntningar. Är bara ens förväntningar låga nog så går det nästan inte att misslyckas.

Ett garanterat misslyckande vore om thailändskan var en ung snygg tjej ur medelklassen som trodde att engelsman var hennes biljett till ett jet-set liv eller om mannen trodde att tjejen han chattat med var en ung, snygg, företagsam tjej utan barn. 

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Atom:

Håller jag inte med om. Båda har obefintliga chanser att hitta någon från sin eget land och borde därför ha ganska låga förväntningar. Är bara ens förväntningar låga nog så går det nästan inte att misslyckas.

Ett garanterat misslyckande vore om thailändskan var en ung snygg tjej ur medelklassen som trodde att engelsman var hennes biljett till ett jet-set liv eller om mannen trodde att tjejen han chattat med var en ung, snygg, företagsam tjej utan barn. 

Men nu skriver ju Jerker: Gubben har skickat pengar till lilla syster under ett antal månader så lilla syster hade hoppats mycket på han.

Så förväntningarna var nog rätt så höga från tjejen sida, och att han sedan stank för att han inte duschade låter inte så inbjudande.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

1 minute ago, uptoyou said:

Men nu skriver ju Jerker: Gubben har skickat pengar till lilla syster under ett antal månader så lilla syster hade hoppats mycket på han.

Jerker skriver också "Det är två vuxna människor behöver varandra, han kan leva billigt och inte ensam som pensionär har i issan hon får dryghet i sitt liv inget lyx liv." En sådär 50,000 Baht/månad lär väl även en brittisk fattigpensionär kunna få ut och för en medelålders, ensamstående, risfarmardotter utan utbildning och ambitioner är inte det fy skam.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...