Amigo Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 1 timme sedan, skrev p125: 50 spänn på auto per omgång? Man kan själv välja hur många andelar man köper, spelläggaren/kapten bestämmer hur många man kan köpa, oftast max 4-5. Själv har jag automatisk 1 andel. Sen kan man höja så länge det är öppet. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Är det inget spel idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 Wtf..."Du är spelläggare för lag V 75 Gnägg Gägg till omgången den 29 oktober" Hur passar man spelläggandet vidare? Jag har inte lagt trav på 25 år och har ingen koll hur det är nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 9 minuter sedan, skrev p125: Wtf..."Du är spelläggare för lag V 75 Gnägg Gägg till omgången den 29 oktober" Hur passar man spelläggandet vidare? Jag har inte lagt trav på 25 år och har ingen koll hur det är nu. Be svampen ändra, PM eller @svampen Du kan även göra en inlägg på lagets sida! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 26, 2022 Dela Inlagd Oktober 26, 2022 2 timmar sedan, skrev Amigo: Be svampen ändra, PM eller @svampen Du kan även göra en inlägg på lagets sida! Svampen har väl även han missat ett par omgångar? Kör en harry kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 9 timmar sedan, skrev rolba: Svampen har väl även han missat ett par omgångar? Kör en harry kanske. Han kan byta spellägare! Nån som är intresserat? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 Blir det inget spel i helgen? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Harry levererar. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Harry levererar. 🙂 Så du menar vi van 20,;-? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Precis nyss, skrev Issanbonde: Så du menar vi van 20,;-? Ett par frispel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Ett par frispel. 👍🏻👍🏻👍🏻😂🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Finns det inget intresse att spela längre? Spelet öppnat men ingen rad inlämnad. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 Dubbel jackpott i helgen men inget spel öppnat. Vad händer @svampen? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu