wavis Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Inte jag som öppnat upp ??...@husse kan du inte kontakta svampen förr mig ni känner varann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 1 timme sedan, skrev wavis: Inte jag som öppnat upp ??...@husse kan du inte kontakta svampen förr mig ni känner varann Kör en Harry bara enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 1, 2022 Dela Inlagd Januari 1, 2022 Har förlängt inlämningstiden till 15.00 ochhöjt antalet andelar till 5 st.! Lördag 01.01.2022 Hoppas på en lyckosam år. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 1, 2022 Dela Inlagd Januari 1, 2022 On 2021-11-12 at 18:53, skrev wavis: Inte jag som öppnat upp ??...@husse kan du inte kontakta svampen förr mig ni känner varann Vem känner inte Swampen 🤪 pratade med honom i förrgår, fast det kanske va lite sent nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 Trevlig travlördag på er gubbs enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 Mork calling travläggare.... Knack knack dags att öppna Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Alltid något.🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Bra spelat @svampen Laget får många "gratis" omgångar. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2022 Dela Inlagd Februari 24, 2022 Någon som vill ta raden och be svampen öppna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 Kommer ni in på ATG tillsammans? Så här har stått för mig i 2 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 6 timmar sedan, skrev rolba: Kommer ni in på ATG tillsammans? Så här har stått för mig i 2 dagar. Här funkar det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 6 timmar sedan, skrev rolba: Kommer ni in på ATG tillsammans? Så här har stått för mig i 2 dagar. Funkar för mig också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 Uppdatera @rolba, F5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 2 timmar sedan, skrev Amigo: Uppdatera @rolba, F5 Har ingen F5 på telefonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 (ändrad) 29 minuter sedan, skrev rolba: Har ingen F5 på telefonen Då är det svårt, Du får hitta nån annan sätt, kanske köpa en ny telefon med tomt cache? Ändrades Mars 23, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 www.aftonbladet.se / Travikonen Olle Goop är död Goop är död – blev 78 år Sonen Björn Goop bekräftar för Sportbladet • Vann 6 744 travlopp Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 För er som har autodeltagande med 50 kr per andel... måste gå in och manuellt anmäla er till denna gång då spelläggaren hade valt 60 kr denna gång /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 R I P Olle Goop mannen som gav Sofiero ett namn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 6, 2022 Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Du som gör spelet idag, 06. aug 2022: Hur många rader Ditt planerade system skulle bli? Har det blivit tillräckligt? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Hoppas det är nr 9 som vinner sista avd. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Hur kan man komma med här? Känner mig dock så ringrostig på trav att jag inte känner mig kvalificerar att lägga spel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 1 minut sedan, skrev p125: Hur kan man komma med här? Känner mig dock så ringrostig på trav att jag inte känner mig kvalificerar att lägga spel https://tillsammans.atg.se/inbjudan/8SV7-WANK-30672/YlLCYmQkH_giX_kNvS91HQ== Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Tack, det blev lite spelpengar! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 (ändrad) 58 minuter sedan, skrev Amigo: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/8SV7-WANK-30672/YlLCYmQkH_giX_kNvS91HQ== Tackar! Hur kör ni? 50 spänn på auto per omgång? (GnäggGnägg??? Borde det inte va MPR...) Ändrades Augusti 27, 2022 av p125 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Precis nyss, skrev p125: Tackar! Hur kör ni? 50 spänn på auto per omgång? default eller som standard så brukar det öppnas för 2*50 Är ju fritt att köpa en eller två andelar, i bland öppnar någon med valet att köpa någon till andel a 50 kr enis 1 timme sedan, skrev p125: Hur kan man komma med här? Känner mig dock så ringrostig på trav att jag inte känner mig kvalificerar att lägga spel fungerar bra med Harry, blev sju rätt på det idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu