Enis Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 Så där ja då har @svampen 🍄 vaknat till liv och aktiverat 🐎 🐴 veckans omgång enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Nu är spelet inlämnat. Tar en öl för att lugna nerverna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 25 minuter sedan, skrev MickeN: Nu är spelet inlämnat. Tar en öl för att lugna nerverna. Skratta inte, nervfel är allvarligt. Hoppas att turen håller i sig hela kvällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Bara att konstatera, jobb som gäller om det ska bli pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 30 minuter sedan, skrev MickeN: Bara att konstatera, jobb som gäller om det ska bli pengar. Sånt man bittert inser efter helgens fylla varje vecka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Raden inlämnad. Hoppas kunna påbörja bokning av karantän efter sista loppet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 10% återbetalning. Långt ifrån godkänt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 En undran hur hittar man en spik på 0,2 procent. Gnägg, gnägg idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 8 minuter sedan, skrev MickeN: En undran hur hittar man en spik på 0,2 procent. Gnägg, gnägg idag. Geni eller dårskap... lär snart visa sig.... Friskt vågat hälften sprunget Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 17 minuter sedan, skrev MickeN: En undran hur hittar man en spik på 0,2 procent. Gnägg, gnägg idag. Man vet aldrig, vore inte första gången en outsider vinner och då blir den bättre än 64% som vinner! Om inte, blir lika bra som en 75 procentare som inte vinner! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Raden är så gott som klar. Inväntar strykningar innan jag lämnar in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Lagt kort ligger, klart. Lämna in raden innan öl 3 risk för stora ändringar annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 (ändrad) @svampen Veckans omgång V75 har inte ens aktiverats? Har anmält intresse för spelläggare då veckans läggare kan inte. om du öppnar, sista köp 15.00 lörd. Ändrades April 30, 2021 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 1 timme sedan, skrev Amigo: @svampen Veckans omgång V75 har inte ens aktiverats? Har anmält intresse för spelläggare då veckans läggare kan inte. om du öppnar, sista köp 15.00 lörd. Skrev in länk till ditt meddelande på Svampens messenger Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 Omgång aktiverat, gå o köp friskt! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 Mail från atg verkar fungera skitdåligt. Två senaste gångerna har jag fått raderna efter midnatt.😈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 3 timmar sedan, skrev rolba: Mail från atg verkar fungera skitdåligt. Två senaste gångerna har jag fått raderna efter midnatt.😈 Samma här med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev rolba: Mail från atg verkar fungera skitdåligt. Två senaste gångerna har jag fått raderna efter midnatt.😈 Samma för mig men tror de håller på med nån uppdatering. T.ex har resultat för senaste 12 mån blivit mer trorvärdig, kanske stämmer t.o.m. P.s Får lära mig Photo shoppa! Ändrades Maj 1, 2021 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 Jag är med i ett annat bolag och där kommer raden blixtsnabbt. Dock bara 10 andelar där om nu det kan göra någon skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 Ja, det är förvirrande. Själv fick jag förra omgången kl 03,06 för Gnägg Gägg o den andra 05,26 på söndagsnatten. Brukar gå in o printa ut så man haar det mer konkret, och kan riva sen när man kollat. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 Fyra 10-or hoppas jag på idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 1 timme sedan, skrev MickeN: Fyra 10-or hoppas jag på idag. Hade behövt din tia! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 Härlig känsla när spiken galopperar på första rakan. Och finnen kan man inte lita på heller. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 Drog in 29 spänn som ska delas på två så nu blir det fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 (ändrad) @svampen Håll lite koll på ATG / Tillsammans. det verkar vara nåt knas med systemet, i en annan bolag blev söndagens omgång aktiverat fast vi har aldrig anmält annat än lördagens omgång. Troligen tar systemet med alla V75 spel oavsett vilken veckodag den går. Vore sjyst om man kunde få förhands besked så man kan avaktivera automatisk deltagande. Den går ju inte ångra om man köpt andel. Det skenar ju lätt iväg med kostnaden om man deltar i varje omgång lördagar o söndagar Ändrades Maj 6, 2021 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu