Enis Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 3 timmar sedan, skrev Amigo: Kör vi på torsdag? Något speciellt då? Brukar vara Lördagar som gäller.. @svampen har inte öppnat omgången ännu Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 3 timmar sedan, skrev Amigo: Kör vi på torsdag? Precis nyss, skrev Enis: Något speciellt då? Brukar vara Lördagar som gäller.. @svampen har inte öppnat omgången ännu Enis Fel... det är @rolba´s tur på Lördag. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 12 minuter sedan, skrev Enis: Något speciellt då? Brukar vara Lördagar som gäller.. @svampen har inte öppnat omgången ännu Enis Extra V75 med Sprintermästaren. I folkmun även kallat Sprinklermästaren eftersom det allt som oftast regnar då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 Vet inte vad swampen håller på med, verkar som han tänkte spela på torsdag också. vad vet jag inte Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Enis: Något speciellt då? Brukar vara Lördagar som gäller.. @svampen har inte öppnat omgången ännu Enis Ja, det är V75 Sprintermästerskap. Fyraåringar som kan springa hur som helst. Skräll i luften. Ändrades Juli 1, 2020 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Jag har lämnat in 3 system nu men bara fått 2 kvitton i mailen. Finns i alla fall 3 system när jag loggar in på vår gnäggsida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev rolba: Jag har lämnat in 3 system nu men bara fått 2 kvitton i mailen. Finns i alla fall 3 system när jag loggar in på vår gnäggsida. Inga mail till mig,, Men ser på Atgs gnäggsida .... Ändrades Juli 4, 2020 av wavis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 35 minuter sedan, skrev rolba: Jag har lämnat in 3 system nu men bara fått 2 kvitton i mailen. Finns i alla fall 3 system när jag loggar in på vår gnäggsida. Bara ett kvitto i mailen för mig, ett system för 20 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Kolla "skräppost" eller trash Hamnar ofta dit. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Nu trillade mailen in ,,,,,,,🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Fick 2st det 3de 1 timma senare alla innan 1 start nog ATG som har problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Det va länge sedan ATG slutade skicka meil till mig, får alltid logga in och hämta upp bongarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Gick nästan ihop. Formen är inte på topp. Jag ber om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 8 minuter sedan, skrev rolba: Gick nästan ihop. Formen är inte på topp. Jag ber om ursäkt. Det var bra spelat, ingen fara. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Yepp bra spel,,,🐴.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Har lämnat in omgångens spel. Lycka till. Var o en kan kolla på https://tillsammans.atg.se Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Man kan inte lita på min landsman. avd 5 nr 9 galopp, sen vet jag inte vad utdelningen skulle ha blivit om han vunnit? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Spel lämnats in, var god kolla pongen på atg.se Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Jag hoppas att ni har fått raden, strula till det när jag tog fram 150 kronors raden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 rader finn när man loggar in i alla fall /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 Veckans omgång aktiverat, 50 SEK per andel max 4 andelar. Hopi hopi. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 2 timmar sedan, skrev Amigo: Veckans omgång aktiverat, 50 SEK per andel max 4 andelar. Hopi hopi. tack för påminnelsen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 OK, DET FINNS AUTOMATIK FÖR SÅNT oops Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 1 timme sedan, skrev husse: OK, DET FINNS AUTOMATIK FÖR SÅNT oops 🤒 Jepp jag skriver påminnelsen per automatik. Av vem är de borta? Ofta hamnar ATG:s e-meil i skräpost korgen eller kommer väldigt sent, har hänt mig att omgången har redan körts när deras e-meil landar i korgen. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 14, 2020 Yes blir denna spik på GNÄGG 15/8 Mvh Swamp – Jag tycker att Urban Kronos var riktigt läcker senast när han vann utvändigt ledaren, säger Mantorpkusken. Kim Eriksson kör en duo på V75 som avgörs på lördag på Rommetravet utanför Borlänge. Först ut är Urban Kronos (V75-2) som imponerade vid segern senast då han avgjorde utvändigt om ledaren och avslutade i underkant 1.10 sista 800 meterna i Örebro. Den Roger Walmann-tränade hingsten trivs med förutsättningarna här med innerspår bakom startbilen över sprinterdistans och ser ut att bli favorit. – Han är jättehäftig tycker jag. Det är en riktigt läcker häst att köra. Det är enkelt och han lyssnar precis på vad du vill, en riktig kompis, säger kusken Kim Eriksson som kört hästen i de tre senaste starterna. – Spår 1 bakom bilen är naturligtvis bra, han är kvick i benen. Jag tycker att han var riktigt läcker senast när han vann utvändigt ledaren. Det var verkligen bra intryck på honom. En häftig häst. Om jag har en god känsla? Absolut Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu