frason Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 4 minuter sedan, skrev rolba: Går bra utan kort åxå. Om de inte ändrat sen igår. Det går utmärkt utan kort. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Hääääääärligt Alltid kul att veta att man retar någon Handlar ibland på Axfood i Uppsala också Här i Götet är Axfood sällan billigare än Willys (samma ägare), ofta samma priser på Willys inkl Moms som på Axfood exl Moms. Märkligt? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 Ändå ligger det i sydOSTasien, märkligt. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 1 timme sedan, skrev Tommy: Här i Götet är Axfood sällan billigare än Willys (samma ägare), ofta samma priser på Willys inkl Moms som på Axfood exl Moms. Märkligt? MVH Tommy Ja de är inte billiga på mat men när frugan behöver olika plastburkar till thaigodiset så har de både billiga och bra storpack. De har även en jävligt bra "Gladpackfolie" som jag inte hittar på något annat ställe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Haha det var länge sedan Makro endast riktade in sig på "företagare", nu delar de ju ut kort till vem som helst, de gillar o sälja Ja Makro och dess ägare vill väl också tjäna pengar men visst ta bort privatpersoner och turister från att handla där och låt det vara ett inköpsställe endast för företagare och höj priserna så att de får in lika mycket pengar som privatpersoner och turister köper för där men med en rejäl prishöjning så blev det väl gnäll för det i stället. Sedan öppnar Makro vid 06:00, så det är bara att hänga på låset så slipper man nog problem med folk att irritera sig på. Ändrades Januari 11, 2017 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 On 2017-01-04 at 20:39, skrev samet: Den lilla filmen kommenterade jag på ett annat forum för något år sedan. Inspelad på Samet. "James" heter egentligen Olly och driver numera ett litet hostel på ön. Historien är delvis sann. När det diskuterades den gången fick jag helt enkelt åka vägen om honom och kolla fakta. Han bor ca 30m från mig så jag hejar på honom dagligen. Denna bilden är från den dagen jag "kollade" fakta med honom, december 2014. för h...vete berätta mer om denna man å storry, mycket intresant ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 Tycker Makro i MaeSai är kanon. Det jobbade en riktig pudding där i somras. Sa det till frugan som sa det till henne. Flickstackarn tackade mig så hon nästan bröt ryggen i sitt waiande. Blev så till mig att jag glömde ta kort.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 12 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja de är inte billiga på mat men när frugan behöver olika plastburkar till thaigodiset så har de både billiga och bra storpack. De har även en jävligt bra "Gladpackfolie" som jag inte hittar på något annat ställe Vilken "gladpack" köper du där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 44 minuter sedan, skrev mooton: Vilken "gladpack" köper du där? Denna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Denna Bra att dom skriver på svenska så jag åxå fattar vad det står. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 4 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Bra att dom skriver på svenska så jag åxå fattar vad det står. Brukar vara på svenska på Axfood “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 On 1/11/2017 at 06:46, skrev stefan5300: Sedan öppnar Makro vid 06:00, så det är bara att hänga på låset så slipper man nog problem med folk att irritera sig på. Men ingen sprit före 11. Förutom jag då som får köpa när som helst för jag har utskänkningstillstånd. Retar vansinnigt på turisterna som försöker köpa mellan 2 och 5. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 10 minuter sedan, skrev Juha: Men ingen sprit före 11. Förutom jag då som får köpa när som helst för jag har utskänkningstillstånd. Retar vansinnigt på turisterna som försöker köpa mellan 2 och 5. Är väl inga problem, bara att köpa min 10 liter?. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 15 minuter sedan, skrev Chan2014: Är väl inga problem, bara att köpa min 10 liter?. Chan2014 Inte sedan 1,5 år, borttaget. Köper alltid över 10 liter, två backar öl är över 10 liter. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 1 timme sedan, skrev Juha: Inte sedan 1,5 år, borttaget. Köper alltid över 10 liter, två backar öl är över 10 liter. Jaha, måste vara väldigt lokalt då, alkohol myndigheten har ialla fall inte tagit bort den regeln och det är dom som infört den, utskänkningstillstånd med ger inte att du kan frångå regler. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Funkar bra i Korat, gjorde det idag.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Men ingen sprit före 11. [emoji6] Förutom jag då som får köpa när som helst för jag har utskänkningstillstånd. Retar vansinnigt på turisterna som försöker köpa mellan 2 och 5. [emoji23]Samui har blivit en skitö, nog bäst alla får reda på det så slipper de jävla turisterna åka dit, finn betydligt trevligare ställen idag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Samui har blivit en skitö, nog bäst alla får reda på det så slipper de jävla turisterna åka dit, finn betydligt trevligare ställen idag. På vilket vis`? Har inte varit där på¨8 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 On 1/19/2017 at 18:24, skrev Chan2014: Jaha, måste vara väldigt lokalt då, alkohol myndigheten har ialla fall inte tagit bort den regeln och det är dom som infört den, utskänkningstillstånd med ger inte att du kan frångå regler. Chan2014 On 1/19/2017 at 18:40, skrev Soengsang: Funkar bra i Korat, gjorde det idag.. 23 Januari 2015 Also, the old law allows for wholesale purchase of alcohol in excess of 10 liters to be made at any time of the day while any purchase under 10 liters can only be made at the specified times. The new regulation does not allow for this, what matters now are the stated hours for purchase or sale of alcohol irrespective of quantity. http://englishnews.thaipbs.or.th/restriction-liquor-sale-time-takes-effect-today/ Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 50 minuter sedan, skrev Juha: 23 Januari 2015 Also, the old law allows for wholesale purchase of alcohol in excess of 10 liters to be made at any time of the day while any purchase under 10 liters can only be made at the specified times. The new regulation does not allow for this, what matters now are the stated hours for purchase or sale of alcohol irrespective of quantity. http://englishnews.thaipbs.or.th/restriction-liquor-sale-time-takes-effect-today/ Stämmer tyvärr inte, åtminstonde inte i vår provins. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu